- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
ok
loop je maar te ****en jongen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ok
dat op een lege maag is toch al achterhaald? tja ik ben natty weet niet wat test e zal doen met me en zal er ook nie aankomen denk ik
sinds ik met de hond wandel maak ik de gains van mijn levendat lees ik ook net, dan maar wat eitjes eten smorgens.
wel ff half uur lopen met de hond, dat schijnt wel goed te zijn nuchter, heb ik een keer gelezen @ simplyshredded.com
k*tte is dat ik feest heb dit weekend, echt het hele weekend gewoon want is feest wat we zelf organiseren.
dus dat word bier bier bier, moet ik mezelf even herpakken daarna
sinds ik met de hond wandel maak ik de gains van mijn leven

ik ben een leek in de aas sectie maar waarom test e tijdens de cut? om je spieren goed te kunnen behouden?
nou ik wil wel gaan bulken hoor, maar dan maak ik een soort van overgang ofzo, eerste 5 weken cutten, en dan laatste 7 weken bulken.
liefste zou ik eerst nu 5 weken gaan cutten en dan pas beginnen maar dan zit ik met carnaval nog in men kuur en dat is ongeveer grootste zuipfeest hier wat ik niet wil missen.
En ja het bescherm je spieren naar wat ik heb gelezen en gevraagd hier. Maar dan gebruiken ze het meestal op 250mg en ik ga op 500 en mischien laatste 4 weken op 750

nou ik wil wel gaan bulken hoor, maar dan maak ik een soort van overgang ofzo, eerste 5 weken cutten, en dan laatste 7 weken bulken.
liefste zou ik eerst nu 5 weken gaan cutten en dan pas beginnen maar dan zit ik met carnaval nog in men kuur en dat is ongeveer grootste zuipfeest hier wat ik niet wil missen.
En ja het bescherm je spieren naar wat ik heb gelezen en gevraagd hier. Maar dan gebruiken ze het meestal op 250mg en ik ga op 500 en mischien laatste 4 weken op 750
Fuuaaarkk, 2e week in me nakuur en ik ben fakking ziek vanaf zaterdag.. Yes mad.

ik geef trouwens de schuld aan killy, het is door het verschijnen van zijn homo-erotische flex-foto's in onderbroek dat mijn monitor nu van de andere kant is.
Je hoort wel van mijn advocaat, killy.