- Waardering
- 3.422
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 13%
en hoe krijg je dat feel weg?
Volgens mij is er iets gescheurd...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
meest rampzalige ****date ooit gehad...
Meid dacht dat het lekker zou zijn om keihard aan mn linkernoot te zuigen. Hij doet nu nog steeds pijn.
Spreek nog eens af en doe hetzelfde bij haar linkertepel.![]()
mijn noot blijft steken geven, the **** is happening. Kan amper mn been bewegen of ik heb net een schop erin...
halp
**** that, meeste vrouwen zijn al rotslecht in bed maar dit gaat erover.
Mijn linkernoot staat stevig gezwollen, (nog) geen verkleuring. Bij de minste friction is het nutshot-pijn.
Ben echt aan het overwegen om naar spoed te gaan.
De belangrijkste differentiaal diagnose bij (jonge) mannen met (sub)acute scrotale pijn is torsie van het testikel. Torsio testis komt vooral voor rond de puberteit en veroorzaakt een acute heftige pijn.
torsie van het testikel is een gedraaide teelbal, het KAN mogelijk zijn dat je chick zo hard gezogen heeft dat je teelbal verdraaid raakte, maar in dat geval zou hij inprencipe krimpen maar je weet maar nooit. bij een torsie van het testicel heb je 6 uur de tijd om hem doormiddel van een operatie terug te zetten, voordat hij begint met afsterven. als dat het geval is zou ik dit 100% serieus nemen, geen grap.

torsie van het testikel is een gedraaide teelbal, het KAN mogelijk zijn dat je chick zo hard gezogen heeft dat je teelbal verdraaid raakte, maar in dat geval zou hij inprencipe krimpen maar je weet maar nooit. bij een torsie van het testicel heb je 6 uur de tijd om hem doormiddel van een operatie terug te zetten, voordat hij begint met afsterven. als dat het geval is zou ik dit 100% serieus nemen, geen grap.
heeft het een eind geduurd voor je gecumd hebt, calyptus? mss heb je gewoon blue balls?

Ook ooit gehad. Met getuite lippen zuigen en deed ineens d'r mond open waardoor hij naar binnen vloog. Deed ****ing veel pijn, bleef een paar dagen in lichtere maten aanhouden ook.ik denk niet dat hij gedraaid is. Hij is gezwollen, en wat ze misgedaan heeft is letterlijk mijn bal opgezogen door een veel te klein gat(getuite lippen).
Vandaar dat ik eerder denk aan kneuzing.
Heb 1gram paracetamol, 600mg ibuprofen en een hele diclofenac op als pijn/onstekingsremmer, zodat ik toch kan slapen.
Koelkast was kapot dus die onderplaat van keuken hadden ouders los gehaald om stekker er uit te halen.
Trap ik daar net vol tegen aan
![]()

ik denk niet dat hij gedraaid is. Hij is gezwollen, en wat ze misgedaan heeft is letterlijk mijn bal opgezogen door een veel te klein gat(getuite lippen).
Vandaar dat ik eerder denk aan kneuzing.
Heb 1gram paracetamol, 600mg ibuprofen en een hele diclofenac op als pijn/onstekingsremmer, zodat ik toch kan slapen.

Zie ze al zitten, met zn 2en op hun knietjes die plaat er af schroeven![]()

Eigenlijk zit die plaat vast met klemmen en heeft mijn ma hem helemaal zelf losgetrokken.
Ik verwacht dat de reden dat hij daar nog ligt is dat ze niet technisch genoeg is om dat ding weer terug te drukken![]()

Zo lang ze in de keuken blijft is er niks aan de hand, en laat r meteen wat voor je koken ecto![]()
Volgende keer niet meer je ballen scheren voor haar![]()
komt geen volgende keer.
Bal pak beter, nog beetje gevoelig maar niet meer echt gezwollen.
komt geen volgende keer.
Bal pak beter, nog beetje gevoelig maar niet meer echt gezwollen.