Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

83.6kg op de weegschaal i.p.v. 84.5+ :(

Snel paar liter water drinken ;)

Hmm, 4ling uit hardenberg :) Tessa, Lisa, Bo en Esme :D hnnnggg

254 euro boete voor te hard rijden :roflol:

Voor 4 euro minder mag je een dorp tot puin slaan.

Heerlijk die verhoudingen in Nederland

of gewoon naar de evenaar verhuizen waar je standaard +4% bodyweight ben:rolleyes:

Volgende week tentamenweek en nog geen shit gedaan.

Walibi was gister wel leuk met die Halloween.

Yay, studiepunten vernken wooohoooo, niks leren lekker family guy herhalingen kijken

Laffe zwakke ectro training.

Ga je na 5 jaar weer eens op de fiets om parcour te gaan rijden hier 35 km vandaan gaat je band lek na 10 km. Gelukkig niet alleen dus de andr nam mijn fiets aan de hand en ik heb 10 km terug hardgelopen.

Wel sportief maar had liever parcour gereden.

Volgende week tentamenweek en nog geen shit gedaan.

Walibi was gister wel leuk met die Halloween.

Yay, studiepunten vernken wooohoooo, niks leren lekker family guy herhalingen kijken

Sinds deze post 15:10 net 12 sneeën brood op met kippaté. Net de laatste hap naar binnen. nonmnonmnonmn en nog steeds honger.

Ik zet het hier maar even neer :

Een tijdje geleden had iemand een topic gemaakt waarin werd verteld dat het koelen bij blessures niet hoort omdat je dan het natuurlijk herstel tegen gaat werken. Mijn vraag: Weet iemand dit topic te vinden??? Ik kan het nergens vinden en zou het graag nog eens doorlezen voor een schoolopdracht..

Vandaag voor het sporten weer eens op de weegschaal gestaan die alle info geeft. Resultaten niet fijn: 17% BF, 71,6 kg spier. Voor de zomervakantie was het nog 15,9% BF, 73,9 kg spier.

Hoewel ik in de zomervakantie in 8 weken niets heb gedaan behalve gezopen en gevroten viel dit me echt tegen!
Ben nu al weer 10 weken bezig waarvan de laatste 4 met een cut. Gaat goed, zie ook resultaat (circa 1-1,5 kg kwijt) en dan toch verpest dit m'n dag.
Over 2 weken weer op dat ding staan en hopen dat de weegschaal vandaag z'n dag niet had ;)

Vandaag voor het sporten weer eens op de weegschaal gestaan die alle info geeft. Resultaten niet fijn: 17% BF, 71,6 kg spier. Voor de zomervakantie was het nog 15,9% BF, 73,9 kg spier.

Hoewel ik in de zomervakantie in 8 weken niets heb gedaan behalve gezopen en gevroten viel dit me echt tegen!
Ben nu al weer 10 weken bezig waarvan de laatste 4 met een cut. Gaat goed, zie ook resultaat (circa 1-1,5 kg kwijt) en dan toch verpest dit m'n dag.
Over 2 weken weer op dat ding staan en hopen dat de weegschaal vandaag z'n dag niet had ;)

Een weegschaal die deze informatie allemaal geeft ? :) Doe eens een linkje van die weegschaal ...

Valt dan ook wel te verwachten natuurlijk.

Een weegschaal die deze informatie allemaal geeft ? :) Doe eens een linkje van die weegschaal ...
Not sure if serious? Gewoon zo'n weegschaal die BF, spiermassa, vochtgehalte meet e.d. Je vult je leeftijd en lengte in, gaat er op staan en pakt 2 hendels vast.

Terug
Naar boven