- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is gewogen op compleet nuchtere maag.Nog nooit van gehoord, google maar eens op de vierling, dat bedoel ik

je houd niemand voor de gek want dat is je echte bodyweight op dat momentWerkt inderdaad! Maar hou ik dan de weegschaal of mezelf voor de gek?Is gewogen op compleet nuchtere maag.

Wat de **** is daar beta aan vriend?
http://www.destentor.nl/multimedia/archive/02494/ST_19221754_192217_2494127a.JPG
FAPFAPFAPAFPA![]()

Volgende week tentamenweek en nog geen shit gedaan.
Walibi was gister wel leuk met die Halloween.
Yay, studiepunten vernken wooohoooo, niks leren lekker family guy herhalingen kijken
Ik kan het nergens vinden en zou het graag nog eens doorlezen voor een schoolopdracht..
Vandaag voor het sporten weer eens op de weegschaal gestaan die alle info geeft. Resultaten niet fijn: 17% BF, 71,6 kg spier. Voor de zomervakantie was het nog 15,9% BF, 73,9 kg spier.
Hoewel ik in de zomervakantie in 8 weken niets heb gedaan behalve gezopen en gevroten viel dit me echt tegen!
Ben nu al weer 10 weken bezig waarvan de laatste 4 met een cut. Gaat goed, zie ook resultaat (circa 1-1,5 kg kwijt) en dan toch verpest dit m'n dag.
Over 2 weken weer op dat ding staan en hopen dat de weegschaal vandaag z'n dag niet had![]()
Doe eens een linkje van die weegschaal ...Valt dan ook wel te verwachten natuurlijk.Vandaag voor het sporten weer eens op de weegschaal gestaan die alle info geeft. Resultaten niet fijn: 17% BF, 71,6 kg spier. Voor de zomervakantie was het nog 15,9% BF, 73,9 kg spier.
Hoewel ik in de zomervakantie in 8 weken niets heb gedaan behalve gezopen en gevroten viel dit me echt tegen!
Ben nu al weer 10 weken bezig waarvan de laatste 4 met een cut. Gaat goed, zie ook resultaat (circa 1-1,5 kg kwijt) en dan toch verpest dit m'n dag.
Over 2 weken weer op dat ding staan en hopen dat de weegschaal vandaag z'n dag niet had![]()
Not sure if serious? Gewoon zo'n weegschaal die BF, spiermassa, vochtgehalte meet e.d. Je vult je leeftijd en lengte in, gaat er op staan en pakt 2 hendels vast.Een weegschaal die deze informatie allemaal geeft ?Doe eens een linkje van die weegschaal ...