Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Als je met die gevoelens loopt.. Kun je idd de weg kwijt zijn ja.

OT: Begin ook weer gevoelens te kweken, foute boel in dit geval. >.<
En het k*tte is dat ze al paar jaar een vriend heeft :(

Waarom moet ze ook zoveel naar mij komen en zoveel sturen :sad:

Zit in de zelfde situatie ongeveer..

Echt een fking vaag verhaal is t eigelijk... maar ze is wel erg leuk:o, weet alleen niet zo goed wat ik er mee moet.
Het 'probleem' is dat ze nu al een tijdje krachttraining heeft gedaan (basic slecht schema van de gym) en nu aan mij advies enz is aan het vragen (terwijl haar vriend ook aan krachttraining doet :roflol:)

ervoor kwam ik er goed mee overeen, maar sinds ik dit weet HNNNNNGGG :o

Het 'probleem' is dat ze nu al een tijdje krachttraining heeft gedaan (basic slecht schema van de gym) en nu aan mij advies enz is aan het vragen (terwijl haar vriend ook aan krachttraining doet :roflol:)

Maar voelt ze ook wat voor jou dan of wat?

sinds je weet dat je gebruikt wordt?

sinds je weet dat je gebruikt wordt?
Zoveel tijd heb ik er niet ingestoken :roflol: Ze heeft gewoon paar vragen gesteld en heb mijn trainingschema laten zien

Maar een chick die KT doet is sowieso +1
:roflol:

Dan zou ik je er maar snel overheen zetten... dan is t een onbegonnen situatie... Bij mij er nog een beetje hoop terwijl ze ook een vriend heeft :)
Daarom verpest het mijn dag ook :roflol: anders had het in het andere topic gestaan ;)

Verliefd worden is voor f**gots. Blokkeer dat gewoon, levert je 9/10 keer toch alleen maar gezeik en pijn op. Wel kan je het voor je omgeving (en de dame in kwestie, als zij jou wel ziet zitten) faken en dan alsnog de vruchten van een relatie plukken.

De bruine, rotte vruchten die op het eerste gezicht zo wonderschoon lijken.

Verliefd worden is voor f**gots. Blokkeer dat gewoon, levert je 9/10 keer toch alleen maar gezeik en pijn op. Wel kan je het voor je omgeving (en de dame in kwestie, als zij jou wel ziet zitten) faken en dan alsnog de vruchten van een relatie plukken.

+1

waarom schrijf jij geen ****ing boek ?

ervaring?

Dit is ook de reden dat ik er niks mee doe..
Ben zelf min of meer tegen relaties omdat het voor mij momenteel niet werkt. Maar tis toch lastig om alles te negeren terwijl het gewoon een leuk wijf is.

je moet gwn wijvu neuke man hahaha gwn fck die hoere ensow

:fa:

+1

waarom schrijf jij geen ****ing boek ?
Mijn handschrift is niet zo mooi.
Ervaring, verdorven geest..
Ben zelf min of meer tegen relaties omdat het voor mij momenteel niet werkt. Maar tis toch lastig om alles te negeren terwijl het gewoon een leuk wijf is.
Het kan werken als je je eraan aanpast. Niet teveel hechten, het nemen voor ''jezelf'', om jezelf goed te doen en niet omdat je de ander nou zo leuk vindt. Zo heb ik nu een fantastisch wijf aan de haak geslagen. Heeft eigenlijk alles wat je wilt en is hartstikke knap. Zelf heb ik niet veel zin in een vriendin of iets dergelijks, maar ik zou te gek zijn als ik dis gift from god niet aan zou nemen. Zie het als een kans om een dikke auto te krijgen en er maar een peulenschil voor te betalen.

Enfin, mijn gevoel van ''verliefdheid'' ligt volgens mij ook anders, maar dat is weer een ander verhaal.

Mijn handschrift is niet zo mooi.

Ervaring, verdorven geest..

Het kan werken als je je eraan aanpast. Niet teveel hechten, het nemen voor ''jezelf'', om jezelf goed te doen en niet omdat je de ander nou zo leuk vindt. Zo heb ik nu een fantastisch wijf aan de haak geslagen. Heeft eigenlijk alles wat je wilt en is hartstikke knap. Zelf heb ik niet veel zin in een vriendin of iets dergelijks, maar ik zou te gek zijn als ik dis gift from god niet aan zou nemen.

Enfin, mijn gevoel van ''verliefdheid'' ligt volgens mij ook anders, maar dat is weer een ander verhaal.

Er teveel aan hechten heb ik zoiezo nooit last van... maar het punt is meer dat ik weet dat zij me ook leuk vind... althans ze heeft het niet gezegd dus officieel gezien is het "denk ik" ... maar tis bijna 100% zeker,
Maar het is gewoon één fking vage situatie, maar misschien ga ik binnenkort wel met der praten want er is zoiezo nog veel onduidelijkheid.

Als zij al een vriend heeft en met jou ondertussen wat zou willen doen is het al een sl*t en is ze niet te vertrouwen. Sowieso geen relatie materiaal.

En dan te bedenken dat pinda 12 jaar is, wijze jongen

Een vat vol wijsheid, jammer dat het niet werkt op school

:trollface:

Terug
Naar boven