XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Pfffff hamstring weer verdoet, herstel ging juist goed. **** die shit. Dit tezamen met een dinsdag dip en een hoop foute keuzes die ik heb gemaakt laatste tijd verzieken mijn dag helemaal. Snel slapen en vergeten.

Jeez, al 5 weken thuis ziek. Kan niet trainen en ben 2 breedtematen afgevallen in die tijd, blijft geen **** van over zo.

Muizen op me zolderkamer in het plafond hoor ze rennen en miepen sinds eergisteren al k*t studentenhuis.

Pfffff hamstring weer verdoet, herstel ging juist goed. **** die shit. Dit tezamen met een dinsdag dip en een hoop foute keuzes die ik heb gemaakt laatste tijd verzieken mijn dag helemaal. Snel slapen en vergeten.

heb/had ook dinsdagdip, voor het eerst in maanden. komt goed schat

Gaan trainen na paar dagen rust , opnieuw pijn in elleboog dacht van ja neem ik maar wat meer rust. kom op de parking sta me een lekke band aan me auto... vandaag geen tijd om naar de banden centrale te gaan. Morgen dan maar op men "vrije" dag die al heel volzet is !

Ik had graaaaaaaaaaag nog een uur of 3 in bed gelegen..*moe*

Zo me 3e tentamen goed maken :D, eerste 2 is al een herkansing en de volgende 2 waarschijnlijk ook. Tenminste 1tje die goed komt. Bedrijfseconomie,,, zo easy.

Boeken bestelt bij studystore... Staat er na de betaling "u ontvangt u boeken binnen 5 werkdagen"

Na 5 werkdagen niks ontvangen en gebeld, zegt dat vrouwtje aan de telefoon "Ja we hadden het niet op voorraad"..
Zet dat er potverdomme dan bij als ik de boeken bestel "niet op voorraad"
Nu heb ik tentamens a.s dinsdag en denk dat ik ze niet binnen heb :mad:
Vrouwtje belt me vandaag op met leveringstatus.. als het niet voor dinsdag is dan maar de bestelling annuleren en ergens anders bestellen:)

Boeken bestelt bij studystore... Staat er na de betaling "u ontvangt u boeken binnen 5 werkdagen"

Na 5 werkdagen niks ontvangen en gebeld, zegt dat vrouwtje aan de telefoon "Ja we hadden het niet op voorraad"..
Zet dat er potverdomme dan bij als ik de boeken bestel "niet op voorraad"
Nu heb ik tentamens a.s dinsdag en denk dat ik ze niet binnen heb :mad:
Vrouwtje belt me vandaag op met leveringstatus.. als het niet voor dinsdag is dan maar de bestelling annuleren en ergens anders bestellen:)

Inb4 na maand nog steeds geld niet terug :roflol:

Had bol.com ze niet?

Inb4 na maand nog steeds geld niet terug :roflol:

Had bol.com ze niet?

Één wel, de andere alleen 1ste druk ofzo... Terwijl 3e druk dus de nieuwe is... Soms maakt dat geen moer uit, maar er kan nieuwe belangrijke stof inzitten dus toen voor de zekerheid bij Studystore besteld.

Één wel, de andere alleen 1ste druk ofzo... Terwijl 3e druk dus de nieuwe is... Soms maakt dat geen moer uit, maar er kan nieuwe belangrijke stof inzitten dus toen voor de zekerheid bij Studystore besteld.

Ah ok :p

Meestal bestel ik zooi gewoon bij bol.com omdat die gewoon duidelijk zijn en goede service leveren.. Bij kleinere winkels laat dat nog weleens te wensen over.. Dat ze niet alles op voorraad hebben is logisch maar zet dat er gewoon neer.

Gok dat ze dat niet doen omdat mensen anders ergens anders bestellen waar t wel op voorraad is :o

Ah ok :p

Meestal bestel ik zooi gewoon bij bol.com omdat die gewoon duidelijk zijn en goede service leveren.. Bij kleinere winkels laat dat nog weleens te wensen over.. Dat ze niet alles op voorraad hebben is logisch maar zet dat er gewoon neer.

Gok dat ze dat niet doen omdat mensen anders ergens anders bestellen waar t wel op voorraad is :o

Ja klopt, doen ze ook express, kle**lijers..

FFS, net een overbodige laptop aangezet omdat ik een tutorial moet openen voor mijn huidige laptop waar ik wat bij in ga plaatsen. Kan ik mij het wachtwoord niet meer herinneren die mijn pa er ooit op heeft gezet (wat ik sowieso al niet snap aangezien deze ****ing laptop toch nooit het huis verlaat dus waarom uberhaupt een ****ing wachtwoord).

****ing geheugensteun is: camper

??? ??? DAFUUQQQQQQQQQ

FFS, net een overbodige laptop aangezet omdat ik een tutorial moet openen voor mijn huidige laptop waar ik wat bij in ga plaatsen. Kan ik mij het wachtwoord niet meer herinneren die mijn pa er ooit op heeft gezet (wat ik sowieso al niet snap aangezien deze ****ing laptop toch nooit het huis verlaat dus waarom uberhaupt een ****ing wachtwoord).

****ing geheugensteun is: camper

??? ??? DAFUUQQQQQQQQQ

Het is kamper

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het is kamper

[Link niet meer beschikbaar]

Nee echt WTF, mijn moeder komt net terug van werk, ik vraag zo en de geheugensteun is camper, zij had dus ook geen idee.. Zegt ze: is het dan niet gewoon onze pincode? Dus ik vul dat in op die laptop en ja hoor het werkt..

Goeie link camper en een pincode ffs..

Nee echt WTF, mijn moeder komt net terug van werk, ik vraag zo en de geheugensteun is camper, zij had dus ook geen idee.. Zegt ze: is het dan niet gewoon onze pincode? Dus ik vul dat in op die laptop en ja hoor het werkt..

Goeie link camper en een pincode ffs..

Terug
Naar boven