- Waardering
- 5.950
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen idee. Kwam uit een grot gekropen met een stengel aan m'n navel en was m'n been ook nog kwijt.
Geen idee. Kwam uit een grot gekropen met een stengel aan m'n navel en was m'n been ook nog kwijt.

Geniale manier om er mee om te gaan. Top.Geen idee. Kwam uit een grot gekropen met een stengel aan m'n navel en was m'n been ook nog kwijt.
1. Slechte buiten op Tribal Wars
2. Ik haaaaat het als iemand een pak melk terugzet en ik daarop volgens havermout wil klaarmaken en er maar 1 drupje/bodempje melk uitkomt en ik vervolgens de kelder in kan om een nieuw pak te halen FFS!![]()

Jongens, mijn rug trekt zich steeds samen zonder dat ik het wil, zit ik steeds in bed of achter mn pc beweegt mn linkergedeelte heletijd wtf, heb het al 3 dagen

stoer ben je gast
Jongens, mijn rug trekt zich steeds samen zonder dat ik het wil, zit ik steeds in bed of achter mn pc beweegt mn linkergedeelte heletijd wtf, heb het al 3 dagen

moruk ff serieus man, als ik al jou klachten eens zou noteren hier..
al eens aan een lange vakantie gedacht oid?

niet huilen, komt wel goed popje.