XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

ga even gillen.. net bij de tandarts geweest want ik heb not steeds zwelling en pijn. Foto gemaakt: er is iets niet goed, maar weer eens niet over duidelijk. Mogelijk een stukje bot achter gebleven. Ik mag weer naar het ziekenhuis voor meer foto's. En er volgt ook overleg met een andere chirurg. Als er nog iets in zit..3x raden.... grrrrrrrrrrrr.. 2de optie: er is wat mis met de kies ervoor..wat mogelijk een wortel kanaal behandeling kan worden.. omg.

ga even gillen.. net bij de tandarts geweest want ik heb not steeds zwelling en pijn. Foto gemaakt: er is iets niet goed, maar weer eens niet over duidelijk. Mogelijk een stukje bot achter gebleven. Ik mag weer naar het ziekenhuis voor meer foto's. En er volgt ook overleg met een andere chirurg. Als er nog iets in zit..3x raden.... grrrrrrrrrrrr.. 2de optie: er is wat mis met de kies ervoor..wat mogelijk een wortel kanaal behandeling kan worden.. omg.

grrr.... succes ;)

Één wel, de andere alleen 1ste druk ofzo... Terwijl 3e druk dus de nieuwe is... Soms maakt dat geen moer uit, maar er kan nieuwe belangrijke stof inzitten dus toen voor de zekerheid bij Studystore besteld.

Indien je de boeken niet voor dinsdag hebt, kun je ze dan ook bij school uit de bibliotheek halen? Zou misschien ook nog een oplossing kunnen zijn zodat je toch nog kan leren.

Weer opkomende keelpijn. ... .. . . . .

Zit al 24 uur te vissen en nog niks binnen, gast naast me al 7 20+pond karpers, FML

Crap me eten ligt nog op me vorige post :mad:

ik wil m wel effe dr uit slaan met mn staafmixer ? ;)

succes in ieder geval :)

hoi

Heb 2x me kiezen late vullen en vond het leuk lol

Pfff er is echt iets raar met mij aan het gebeuren.

Maag is nog altijd niet in orde. Soms heb ik totaal geen honger en soms heb ik honger als een paard.
Ik heb meer slaap nodig dan normaal
Ik heb precies alleen zin in junk
Ik heb het de laatste tijd soms extreem warm (zo warm dat het zweet van mijn gezicht loopt in de bus :o)
Soms zit ik echt met f*cked up gedachten, zowel agressief als seksueel.
Ik heb de laatste dagen een redelijk kort lontje. Vooral tegen mijn ouders en zus, op school valt dit nog mee (geen idee waarom)
...

Iemand een idee hoe dit komt? Vroeger (een week of 2 geleden) had ik hier totaal geen last. Het is al meer dan een week geleden dat ik nog een PWO met DMAA heb gepakt, kan dit hieraan liggen? :o
En nee ik zit niet aan de AAS

Pfff er is echt iets raar met mij aan het gebeuren.

Maag is nog altijd niet in orde. Soms heb ik totaal geen honger en soms heb ik honger als een paard.
Ik heb meer slaap nodig dan normaal
Ik heb precies alleen zin in junk
Ik heb het de laatste tijd soms extreem warm (zo warm dat het zweet van mijn gezicht loopt in de bus :o)
Soms zit ik echt met f*cked up gedachten, zowel agressief als seksueel.
Ik heb de laatste dagen een redelijk kort lontje. Vooral tegen mijn ouders en zus, op school valt dit nog mee (geen idee waarom)
...

Iemand een idee hoe dit komt? Vroeger (een week of 2 geleden) had ik hier totaal geen last. Het is al meer dan een week geleden dat ik nog een PWO met DMAA heb gepakt, kan dit hieraan liggen? :o
En nee ik zit niet aan de AAS
Heb hetzelfde alleen maag is erger focked up

Heb hetzelfde alleen maag is erger focked up
Vorige week had ik (denk ik) griep in de buik, maar volgens mij heb ik een maagontsteking. Ik zit terug aan de medicatie die ik vroeger kreeg en het gaat al een stuk beter.
Maar ik maak me meer zorgen om die andere dingen :o

net terug van de tandarts, hij heeft 1 uur lopen boren tot die bij zenuwen kwam, toen maar verdoving genomen. misschien binnenkort beide achterste kiezen eruit, flink ontstoken:( nooooooo

Terug
Naar boven