- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weet echt weinig van gisteravond...
Zo zonde he...zo te zien is Big T vergeten de DBB klok een uurtje terug te zetten ivm wintertijd![]()
?Baal eigenlijk toch wel dat ik niet naar Thrillogy ben geweest, was volgens mij een geweldig feest![]()
Zit zo een dik (turks) wijf te wandelen op de loopband en ondertussen flink aan het pingen met de geile boys. Schijt ziek van zulke mensen.

Een muf partje in mn mandarijn, en t was nog de laatste ook![]()
Vannacht helemaal van de wereld in Nijmegen. Geen idee waar m'n jas is...

Heb je gelukKillerbee custom
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kan je eindelijk eens degelijk vervoer kopen 
Het was ZIEKKKKKKKKKKKKKKK
Echt die Crypsis zaal, wat een sfeer. Heb op nog geen enkele Loudness een zaal zo hard zien raggen als gister daar. En wat een setjes.. Titan en crypsis was echt de meest zieke set die ik ooit gehoord heb.
Wel een kk irritante piep in mijn oren trouwens, geluid stond soms echtte hard.
Zoiets had ik dus al verwacht, Crypsis zaal was volgens mij echt madness! Was het niet eens vergelijkbaar met Theracords live toen op de afgelopen Loudness in april ofzo? Toen ging het ook flink los.
Weer ijstijd jongens, griepseizoen komt er ook aan. Pepper dem anus
vreselijk he. buiten met van die koude oren lopen en verstopte neus.
en iedereen super bleek en lelijk. ik word zelf ook altijd sker wit in de winter feelsbad
Ben al begonnen met zonnebanken wil dat dere antoine vaillant tan maar ben nu 1x gegaan en al wat verbrand dus moet eve w8ten.. steeds 9 euro betalen is ook niet te doenvit d3, zonnebanken en dan nog depressief worden, straks uren wachten door die k*tsneeuw
haat aan winter man
vit d3, zonnebanken en dan nog depressief worden, straks uren wachten door die k*tsneeuw
haat aan winter man