AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

zo te zien is Big T vergeten de DBB klok een uurtje terug te zetten ivm wintertijd:(

Baal eigenlijk toch wel dat ik niet naar Thrillogy ben geweest, was volgens mij een geweldig feest :(

ben ik net half uur bezig met chick komt der zus der ophalen, &bedankt nu heb k halve dag weer boner

Baal eigenlijk toch wel dat ik niet naar Thrillogy ben geweest, was volgens mij een geweldig feest :(

Het was ZIEKKKKKKKKKKKKKKK

Echt die Crypsis zaal, wat een sfeer. Heb op nog geen enkele Loudness een zaal zo hard zien raggen als gister daar. En wat een setjes.. Titan en crypsis was echt de meest zieke set die ik ooit gehoord heb.

Wel een kk irritante piep in mijn oren trouwens, geluid stond soms echtte hard.

Een muf partje in mn mandarijn, en t was nog de laatste ook:(

Weer ijstijd jongens, griepseizoen komt er ook aan. Pepper dem anus

Het was ZIEKKKKKKKKKKKKKKK

Echt die Crypsis zaal, wat een sfeer. Heb op nog geen enkele Loudness een zaal zo hard zien raggen als gister daar. En wat een setjes.. Titan en crypsis was echt de meest zieke set die ik ooit gehoord heb.

Wel een kk irritante piep in mijn oren trouwens, geluid stond soms echtte hard.

:fuu: Zoiets had ik dus al verwacht, Crypsis zaal was volgens mij echt madness! Was het niet eens vergelijkbaar met Theracords live toen op de afgelopen Loudness in april ofzo? Toen ging het ook flink los.

Ik was trouwens wel verbaasd om te lezen dat je ook naar Headhunterz was geweest, doet dit me toch wel weer goed ;)

vreselijk he. buiten met van die koude oren lopen en verstopte neus.

en iedereen super bleek en lelijk. ik word zelf ook altijd sker wit in de winter feelsbad

vit d3, zonnebanken en dan nog depressief worden, straks uren wachten door die k*tsneeuw

haat aan winter man

Dat awkward moment als dan al je lange broeken in de was zitten en je alleen maar korte broeken hebt om aan te doen :(.

vit d3, zonnebanken en dan nog depressief worden, straks uren wachten door die k*tsneeuw

haat aan winter man
Ben al begonnen met zonnebanken wil dat dere antoine vaillant tan maar ben nu 1x gegaan en al wat verbrand dus moet eve w8ten.. steeds 9 euro betalen is ook niet te doen

Terug
Naar boven