MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

ik hoop dat iedereen die zich niet aan de regels van het nachtcafé houd gereport word en een kaart krijgt :D

ik hoop dat iedereen die zich niet aan de regels van het nachtcafé houd gereport word en een kaart krijgt :D

tumblr_maff5kM7Ww1rss9sh.gif

vreselijk he. buiten met van die koude oren lopen en verstopte neus.

en iedereen super bleek en lelijk. ik word zelf ook altijd sker wit in de winter feelsbad

vit d3, zonnebanken en dan nog depressief worden, straks uren wachten door die k*tsneeuw

haat aan winter man

K*tweer, was helemaal opgefokt voor de training maar heb geen oortjes.

Onderweg op de fiets naar sportschool werd ik gewoon al depri van little moscow hiero

Dat hoop ik ook.. dat gelul van overdag beginnen is al 100 keer gedaan. Dus nu gewoon straffen :D:D:D

K*tweer, was helemaal opgefokt voor de training maar heb geen oortjes.

Onderweg op de fiets naar sportschool werd ik gewoon al depri van little moscow hiero

Ja ik woon dan ook nog eens 20-25min fietsen van me gym af, bus gaan er niet rechtstreeks heen. Lennart, ja wordt één grote bende straks. Heb nu al standaard dinsdag en donderdag dat ik moet staan in de trein

Met 2 chicks en een vriend van me uitgeweest, eerst naar paranormal activity 4 geweest in de bios. 1 Van die meiden moest telkens gillen en ook niet zo'n klein beetje ook. Daarna nog naar een paar clubs geweest, overvolle shit waar ik totaal niet van hou. Daarna werd ik aangesproken door een paar idioten van mijn leeftijd die vragen of ik aan de shakies en/of anabolen zit. Ze waren overigens bezopen en ze waren schijt vervelend waardoor me handen begonnen te jeuken ... Daarna naar het huis gegaan van 1 van de meiden, daar blijven pitten, geen coïtus gehad en heb me kapot verveeld op de bank.

:fuu:

Met 2 chicks en een vriend van me uitgeweest, eerst naar paranormal activity 4 geweest in de bios. 1 Van die meiden moest telkens gillen en ook niet zo'n klein beetje ook. Daarna nog naar een paar clubs geweest, overvolle shit waar ik totaal niet van hou. Daarna werd ik aangesproken door een paar idioten van mijn leeftijd die vragen of ik aan de shakies en/of anabolen zit. Ze waren overigens bezopen en ze waren schijt vervelend waardoor me handen begonnen te jeuken ... Daarna naar het huis gegaan van 1 van de meiden, daar blijven pitten, geen coïtus gehad en heb me kapot verveeld op de bank.

The troubles of a teenage life :roflol:

waren ze 40 kilo ofzo man wtf

Kan echt niet tegen zo'n onduidelijke wijven die je aan het lijntje willen houden man. Krijg er echt de neiging van om ze de huid af te schaven met een kaasschaaf, dan maaien in hun mond te doen en ze dan te begraven.

Zeg gewoon wat je wilt waarom wil je spel spelen G

Kan echt niet tegen zo'n onduidelijke wijven die je aan het lijntje willen houden man. Krijg er echt de neiging van om ze de huid af te schaven met een kaasschaaf, dan maaien in hun mond te doen en ze dan te begraven.

Zeg gewoon wat je wilt waarom wil je spel spelen G

je hebt tenminste wijven

wt kom je hate :S (alwEer)

Terug
Naar boven