ThomasGroenlo
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog zwaar beroerd van het weekend ... morgen tentamens .. moet nog 900 pagina's leren![]()
Straks weer in de drukte naar Antwerpen rijden. Heb ik echt ZO een hekel aan, tussen de vrachtwagens en idioten van Belgen die niet rijden kunnen..met een iniminie autootje.
Met mijn vorige auto had ik daar minder moeite mee (VW Passat) maar goed..Ademhalen en brutaal rijden dan maar.

boeiend, je hebt toch een herkansing mogelijkheid?
Vandaag gewoon lekker dbb volspammen.
Straks lekker trainen 
bish please, ik heb nog nooit een hollander gezien die uberhaubt weet wat een fietssuggestiestrook is, en dan kunnen wij zogezegd niet rijden...
![]()
Dude, wij waren het eerste land dat daarmee kwam ..
Je bedoeld fietspad ?Dude, wij waren het eerste land dat daarmee kwam ..

bish please, ik heb nog nooit een hollander gezien die uberhaubt weet wat een fietssuggestiestrook is, en dan kunnen wij zogezegd niet rijden...
![]()

Je moet voor de gein eens een uurtje op de Belse wegen rondrijden en dan een uurtje op de Nederlandse snelwegen. Onderweg even bijhouden hoevaak je bijna een ongeluk hebt gehad..eens zien waar het turflijstje het langste is. Belgie..wedden?
Lekker gemakkelijkligt dan aan jou, want ik rij al 3 jaar en heb nog nooit een ongeval gehad. Je bent natuurlijk nog steeds een vrouw...

nee, een fietssuggestiestrook, op een fietspad mag je niet rijden met de auto. Altijd lachen als er een hollander voor je rijdt in peer centrum. Het moment dat ze die fietssuggestiestrook zien slaan ze helemaal tilt![]()
?
wil anders wel ff tijd vrijmaken om een hotelletje te pakken in antwerpen...Je moet voor de gein eens een uurtje op de Belse wegen rondrijden en dan een uurtje op de Nederlandse snelwegen. Onderweg even bijhouden hoevaak je bijna een ongeluk hebt gehad..eens zien waar het turflijstje het langste is. Belgie..wedden?

Wel als het van die gestippelde stroken zijn. Volgens mij bedoelt hij dat met een fiets suggestie strook. Je weet wel: op van die wegen die eigenlijk net wat te smal zijn om een fietspad op te creeeren maar waar fietsers wel mogen fietsen.In Nederland mag je ook niet op het fietspad rijden met de auto?
omdat je niet kan rijden meid
Nederland is echt het vaagste land met hun rare ronde punten en hun gezapige rijstijl.
Moest ik ooit 80 worden, ga ik daar autorijden. Daar valt het niet op
.Hilarischomdat je niet kan rijden meid
Nederland is echt het vaagste land met hun rare ronde punten en hun gezapige rijstijl.
Moest ik ooit 80 worden, ga ik daar autorijden. Daar valt het niet op

Wel als het van die gestippelde stroken zijn. Volgens mij bedoelt hij dat met een fiets suggestie strook. Je weet wel: op van die wegen die eigenlijk net wat te smal zijn om een fietspad op te creeeren maar waar fietsers wel mogen fietsen.