XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Nog zwaar beroerd van het weekend ... morgen tentamens .. moet nog 900 pagina's leren :)

Om half 5 naar school toe om een presentatie van 5 minuten tot max 7 minuten te geven.

Straks weer in de drukte naar Antwerpen rijden. Heb ik echt ZO een hekel aan, tussen de vrachtwagens en idioten van Belgen die niet rijden kunnen..met een iniminie autootje.

Met mijn vorige auto had ik daar minder moeite mee (VW Passat) maar goed..Ademhalen en brutaal rijden dan maar.

Straks weer in de drukte naar Antwerpen rijden. Heb ik echt ZO een hekel aan, tussen de vrachtwagens en idioten van Belgen die niet rijden kunnen..met een iniminie autootje.

Met mijn vorige auto had ik daar minder moeite mee (VW Passat) maar goed..Ademhalen en brutaal rijden dan maar.

bish please, ik heb nog nooit een hollander gezien die uberhaubt weet wat een fietssuggestiestrook is, en dan kunnen wij zogezegd niet rijden...

:roflol:

boeiend, je hebt toch een herkansing mogelijkheid?

Vandaag gewoon lekker dbb volspammen.

Klopt inderdaad, mjah wil het wel zo goed mogelijk maken :P
En anders gewoon herkansen inderdaad :D Straks lekker trainen :P

---------- Post toegevoegd Mon 29 Oct 2012 om 10:40 ----------

bish please, ik heb nog nooit een hollander gezien die uberhaubt weet wat een fietssuggestiestrook is, en dan kunnen wij zogezegd niet rijden...

Je bedoeld fietspad ? :) Dude, wij waren het eerste land dat daarmee kwam ..

is het weer de tijd van de maand nit

Je moet voor de gein eens een uurtje op de Belse wegen rondrijden en dan een uurtje op de Nederlandse snelwegen. Onderweg even bijhouden hoevaak je bijna een ongeluk hebt gehad..eens zien waar het turflijstje het langste is. Belgie..wedden?

Je bedoeld fietspad ? :) Dude, wij waren het eerste land dat daarmee kwam ..

nee, een fietssuggestiestrook, op een fietspad mag je niet rijden met de auto. Altijd lachen als er een hollander voor je rijdt in peer centrum. Het moment dat ze die fietssuggestiestrook zien slaan ze helemaal tilt:roflol:

Een fietssugestiestrook is een fietsstrook opgesloten door 1-1 markering 10cm dik en wordt voornamelijk toegepast op erftoegangswegen type 1. De onderbroken markering betekent dat snelverkeer gebruik mag maken van de fiets strook om te manouvreren of om te passeren.

:trollface:

Je moet voor de gein eens een uurtje op de Belse wegen rondrijden en dan een uurtje op de Nederlandse snelwegen. Onderweg even bijhouden hoevaak je bijna een ongeluk hebt gehad..eens zien waar het turflijstje het langste is. Belgie..wedden?

ligt dan aan jou, want ik rij al 3 jaar en heb nog nooit een ongeval gehad. Je bent natuurlijk nog steeds een vrouw...

nee, een fietssuggestiestrook, op een fietspad mag je niet rijden met de auto. Altijd lachen als er een hollander voor je rijdt in peer centrum. Het moment dat ze die fietssuggestiestrook zien slaan ze helemaal tilt:roflol:

In Nederland mag je ook niet op het fietspad rijden met de auto :)?

omdat je niet kan rijden meid :trollface:

Nederland is echt het vaagste land met hun rare ronde punten en hun gezapige rijstijl.
Moest ik ooit 80 worden, ga ik daar autorijden. Daar valt het niet op

In Nederland mag je ook niet op het fietspad rijden met de auto :)?
Wel als het van die gestippelde stroken zijn. Volgens mij bedoelt hij dat met een fiets suggestie strook. Je weet wel: op van die wegen die eigenlijk net wat te smal zijn om een fietspad op te creeeren maar waar fietsers wel mogen fietsen.

omdat je niet kan rijden meid :trollface:

Nederland is echt het vaagste land met hun rare ronde punten en hun gezapige rijstijl.
Moest ik ooit 80 worden, ga ik daar autorijden. Daar valt het niet op

Het Nederlandse wegen netwerk loopt heel wat voor op jullie hoor:p.

Wel als het van die gestippelde stroken zijn. Volgens mij bedoelt hij dat met een fiets suggestie strook. Je weet wel: op van die wegen die eigenlijk net wat te smal zijn om een fietspad op te creeeren maar waar fietsers wel mogen fietsen.

Rare regels, gewoon gas .. laat fietsers maar aan de kant gaan

Terug
Naar boven