Sowieso qua kwaliteit van de wegen.. Mijn god, ik moet echt uitkijken dat ik mijn auto niet kwijtraak in een gat ergens midden op de weg. Bizar gewoon!Het Nederlandse wegen netwerk loopt heel wat voor op jullie hoor.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sowieso qua kwaliteit van de wegen.. Mijn god, ik moet echt uitkijken dat ik mijn auto niet kwijtraak in een gat ergens midden op de weg. Bizar gewoon!Het Nederlandse wegen netwerk loopt heel wat voor op jullie hoor.
Wel als het van die gestippelde stroken zijn. Volgens mij bedoelt hij dat met een fiets suggestie strook. Je weet wel: op van die wegen die eigenlijk net wat te smal zijn om een fietspad op te creeeren maar waar fietsers wel mogen fietsen.

Ja, dat bedoel ik dus. Hier zijn die ook wel eens zonder rood. Gewoon gestippeld met een fiets er op. Daar mag je met je auto gewoon op inderdaad.nee, een fietssuggestiestrook zijn 2 rode paden geschilderd op de rijbaan. als auto mag je er gewoon over rijden, maar hollanders rijden altijd extreem links of extreem rechts zodat ze die dingen niet aanraken, niet ongelijk aan een kindje dat speelt dat het de grond niet mag raken omdat die lava is![]()
nee, een fietssuggestiestrook zijn 2 rode paden geschilderd op de rijbaan. als auto mag je er gewoon over rijden, maar hollanders rijden altijd extreem links of extreem rechts zodat ze die dingen niet aanraken, niet ongelijk aan een kindje dat speelt dat het de grond niet mag raken omdat die lava is![]()
Straks weer in de drukte naar Antwerpen rijden. Heb ik echt ZO een hekel aan, tussen de vrachtwagens en idioten van Belgen die niet rijden kunnen..met een iniminie autootje.
Met mijn vorige auto had ik daar minder moeite mee (VW Passat) maar goed..Ademhalen en brutaal rijden dan maar.
miss ligt het gewoon aan jouw?Laten we anders iedereen over dezelfde kam scheren..
Word er niet gezegd dat vrouwen niet kunnen autorijdenmiss ligt het gewoon aan jouw?
Daarbij de bevolking van antwerpen kan je niet als belg zien aangezien helft daar van vreemde afkomst is.

Creatief. Moet ik je nageven 
Je moet voor de gein eens een uurtje op de Belse wegen rondrijden en dan een uurtje op de Nederlandse snelwegen. Onderweg even bijhouden hoevaak je bijna een ongeluk hebt gehad..eens zien waar het turflijstje het langste is. Belgie..wedden?

Sorry, je bent te laat, dit grapje is al gemaakt
Dus eigenlijk ligt het rij-drama in Antwerpen aan niet belgen?Creatief. Moet ik je nageven
Niet zo happen joh, ik zit wat te stangen

WhahaZegt m'n ma ook altijd.
En m'n zusEn m'n schoonmoederEn m'n tanteEn de buurvrouwhmmm.... een verband??

Wou het er nog eens insmeren
Belachelijk trouwens dat je nu doet of je neus bloed, nuja vrouwen zeker..

Onuitstaanbaar is het Nederlandse woord he..
Thanks, ik doe mijn best. 
Nederland is echt het vaagste land met hun rare ronde punten en hun gezapige rijstijl.
Moest ik ooit 80 worden, ga ik daar autorijden. Daar valt het niet op
True.
En iedereen rijdt links op de snelweg. Echt zodra je de grens over rijdt, gaat het mis.
Maar wel goed onderhouden wegen en wegwijzering.

True dat.
De meest ideale auto om je snel te verplaatsen in Nederland is een Ford f650. 9 van de 10 mensen weet niet hoe snel ze naar rechts moeten gaan
Omdat dat ding zo groot is heb je op normale afstand al het idee dat hij al aan je trekhaak hangt
Fietssugestie stroken hoeven niet per definitie een rode deklaag te hebben. Bovendien denk ik dat een Nederlander in belgie niet echt representatief is voor alle Nederlanders. Die Nederlander in belgie is hoogst waarschijnlijk verdwaald dus sowieso niet zo'n ster op de weg.
probeer 4
en dat was dus 4 VAN DE 4 nederlanders die ik ooit in de buurt van zo'n strook heb zien rijden. Alle 4 sloegen ze tilt, dus dan begin ik me toch vragen te stellen
1probeer 4
en dat was dus 4 VAN DE 4 nederlanders die ik ooit in de buurt van zo'n strook heb zien rijden. Alle 4 sloegen ze tilt, dus dan begin ik me toch vragen te stellen
![]()