Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

In Nederland is t dan ook gewoon om daar niet op te rijden behalve als er ander verkeer aan komt :o

dat zou nog normaal zijn en zou ik niets op aan te merken hebben gehad. De echte situatie was echter zo:

6huzqb.jpg

dat rechtse zwarte stuk is de parkeerstrook, en elke hollander die ik ooit in het centrum heb zien rondrijden reed daar op, zonder te stoppen om te parkeren. Domme idioten:roflol:

dat zou nog normaal zijn en zou ik niets op aan te merken hebben gehad. De echte situatie was echter zo:

6huzqb.jpg

dat rechtse zwarte stuk is de parkeerstrook, en elke hollander die ik ooit in het centrum heb zien rondrijden reed daar op, zonder te stoppen om te parkeren. Domme idioten:roflol:

:roflol:

In Belgie is het gewoon niet duidelijk wat parkeervakken zijn.

Of ze reden daar omdat er daar geen gaten in de weg zaten :trollface:

6huzqb.jpg

Je maakt het wel heel ongeloofwaardig. Het lijkt me dan nog eerder zo dat de belg die de weg ontworpen heeft zich vergist heeft tussen parkeerplaats en rijbaan.

Je maakt het wel heel ongeloofwaardig. Het lijkt me dan nog eerder zo dat de belg die de weg ontworpen heeft zich vergist heeft tussen parkeerplaats en rijbaan.

ik weet dat het ongeloofwaardig klinkt, als ik het zelf ook niet gek vond, had ik het uberhaubt niet vermeld :rolleyes:
Maar srs, al die idioten rijden daar over de parkeerstrook:roflol:

Ik zag een keer een oud omaatje in een brommobiel over t fietspad rijden in het dorp. Pastte net, zat ze daar echt dik moeilijk door al die bochtjes te wringen :roflol:.

Aangezien belgie echt zo'n saai land is verwacht ik dat de meeste nederlanders daar ouwe lui zijn en ik denk dat weinig me nog zal verbazen over wat oude lui uithalen in het verkeer :o

Ik ben ooit 1x in belgie geweest.. was in het puntje van limburg en had geen tomtom bij me, beetje verkeerd gereden.

Ik wist werkelijk niet wat me overkwam. Van perfect wegdek naar 3e wereld land wegdek. Niet normaal hoe slecht jullie wegen zijn :roflol:

Nederlandse wegen zijn sowieso de beste van Europa.

Toppunt van LOMP toch? Mijn god..Dat wordt dus gsm en wireless voor de politie..grinnik

Toppunt van LOMP toch? Mijn god..Dat wordt dus gsm en wireless voor de politie..grinnik

LOMP? Vooruitstrevend bedoel je? Geen kabeltjes meer in de toekomst !

Trouwens de smurfen zijn hier de uitzondering op de regel in België. Die zijn
inderdaad niet het helderste kleurtje in de kleurpotlood doos

LOMP? Vooruitstrevend bedoel je? Geen kabeltjes meer in de toekomst !

Trouwens de smurfen zijn hier de uitzondering op de regel in België. Die zijn
inderdaad niet het helderste kleurtje in de kleurpotlood doos

Gargamel is zeker representatief voor de belgen?:p

Of ze reden daar omdat er daar geen gaten in de weg zaten :trollface:

:roflol:

Een keer ritje naar Brussel bijna de assen onder de wagen uit geknald door een gat in de fakking snelweg.

Daarnaast was er een afrit die uitkwam op een berg zand (zonder dat er een bord stond dat het geen afrit was o.i.d.). Heb ik met gevaar voor leven tegen het verkeer in weer omhooggereden en ingevoegd.

Geen motivatie kunnen vinden om te studeren en te sporten ... pff beroerd weer ...

gvd, eerste 10 weken project van school al onvoldoende. En blijkt dat ik vandaag ook op school moest zijn terwijl ik dacht dat ik 1 week vakantie had.

kan ik deze week dat t*fus project gaat verbeteren en donderdag de verbeterde versie presenteren bij de marketingmanager van dat bedrijf.

k*t! IK WIL GVD VAKANTIE

gvd net ook nog het duerslot van me seat cordoba kapot gedraaid.

Iemand enig idee hoeduur het kost om het slot aan de bestuurderskant te vervangen en hoelang dit ongeveer duurt?

Hij kan dus nu niet op slot, ook niet met dat pinnetje.

tss.... ****ing baaldag.

Ook nu te lam om te trainen, om 12uur 400gram macaroni met 200gram gehakt op om tits te trainen, komen er tien dingen tussendoor en nu ben ik gvd lam./

gvd net ook nog het duerslot van me seat cordoba kapot gedraaid.

Iemand enig idee hoeduur het kost om het slot aan de bestuurderskant te vervangen en hoelang dit ongeveer duurt?

Hij kan dus nu niet op slot, ook niet met dat pinnetje.

tss.... ****ing baaldag.

Ook nu te lam om te trainen, om 12uur 400gram macaroni met 200gram gehakt op om tits te trainen, komen er tien dingen tussendoor en nu ben ik gvd lam./

Voel me precies hetzelfde, als pre goed gegeten, voel me nu echt beroerd ... moet nog knetter veel leren voor tentamen morgen ..

Ik heb ook lekker een k*tdag

Terug
Naar boven