ThomasGroenlo
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 14%
Had ik maar een k*t hier ..

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Drugs are bad mkay..Broertje van 16 heeft tegen ouders verteld dat k drugs gebruikt heb
gf life
gvd net ook nog het duerslot van me seat cordoba kapot gedraaid.
Iemand enig idee hoeduur het kost om het slot aan de bestuurderskant te vervangen en hoelang dit ongeveer duurt?
Hij kan dus nu niet op slot, ook niet met dat pinnetje.
tss.... ****ing baaldag.
Ook nu te lam om te trainen, om 12uur 400gram macaroni met 200gram gehakt op om tits te trainen, komen er tien dingen tussendoor en nu ben ik gvd lam./
wat heb je gebruikt?Broertje van 16 heeft tegen ouders verteld dat k drugs gebruikt heb
gf life
Broertje van 16 heeft tegen ouders verteld dat k drugs gebruikt heb
gf life
Als je er zelf in zit kun je het pinnetje toch wel dichtduwen? Dan gewoon zelf via de andere kant uitstappen en die op slot draaien
moet zo werken terwijl ik mijzelf niet eens beschikbaar had gesteld...... -_-
Zoiets had ik dus al verwacht, Crypsis zaal was volgens mij echt madness! Was het niet eens vergelijkbaar met Theracords live toen op de afgelopen Loudness in april ofzo? Toen ging het ook flink los.
Ik was trouwens wel verbaasd om te lezen dat je ook naar Headhunterz was geweest, doet dit me toch wel weer goed![]()

Me fiets is gepikt![]()
was het nou een stationfiets dan liep ik niet te jankeballen maar is een dikke gazellehad um net 2 maandjes ( via Fietsplan en verzekerd maartoch)
Zeer![]()
About to rage
.Ja ik steel niet, vind het laag en besef me dat er altijd iemand voor opdraait....Pak er zelf 1 op het station, heb wel eens een gloednieuwe gepakt, hing een slot aan het stuur maar zat niet vast.

Ja ik steel niet, vind het laag en besef me dat er altijd iemand voor opdraait....
En dan downgrade ik denk ook....
Had net een gloednieuwe Gazelle met echt erop en eraan.... ( heb de intentie vaker te gaan fietsen dus vandaar )
Don't know if sad or mad....
btw ergste was 2 fawking sloten om dat ding en nog issie weg![]()
Hangslot + Fietsslot?die sloten stellen niks voor. ik heb ze zelf ook in 2 minuten door en weg is je fiets.

Hangslot + Fietsslot?
ja verbaast me aan de ene kant niet aan de andere kant denk ik whoa![]()
zet me fiets dus nooit bij jouw voor de deur maat![]()