XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Broertje van 16 heeft tegen ouders verteld dat k drugs gebruikt heb :fuu:
gf life

oeh!

gvd net ook nog het duerslot van me seat cordoba kapot gedraaid.

Iemand enig idee hoeduur het kost om het slot aan de bestuurderskant te vervangen en hoelang dit ongeveer duurt?

Hij kan dus nu niet op slot, ook niet met dat pinnetje.

tss.... ****ing baaldag.

Ook nu te lam om te trainen, om 12uur 400gram macaroni met 200gram gehakt op om tits te trainen, komen er tien dingen tussendoor en nu ben ik gvd lam./

Als je er zelf in zit kun je het pinnetje toch wel dichtduwen? Dan gewoon zelf via de andere kant uitstappen en die op slot draaien

Tsja, ze hebben er nog niks over gezegt hij floepte het er weer eens uit nadat ik em bijna de trap af gooide. K*tventje altijd dat soort dingen en nu lult ie dit weer. Zal de komende paar maanden niet naar feestjes mogen mja ik kan mezelf miss nog wel eronderuit lullen als k zei dat t eenmalig was fzo...

@ Daddy, xtc alleen

moet zo werken terwijl ik mijzelf niet eens beschikbaar had gesteld...... -_-

horeca

:fuu: Zoiets had ik dus al verwacht, Crypsis zaal was volgens mij echt madness! Was het niet eens vergelijkbaar met Theracords live toen op de afgelopen Loudness in april ofzo? Toen ging het ook flink los.

Ik was trouwens wel verbaasd om te lezen dat je ook naar Headhunterz was geweest, doet dit me toch wel weer goed ;)

Jaa voor mij persoonlijk heeft Thrillogy ook Loudness dik overtroffen. Loudness was bruut maar Thrillogy had gewoon wat meer sfeer, sicker geluid en de setjes van afgelopen zaterdag waren stuk voor stuk ook goed. Met als hoogtepunt Titan.. Dat laatste half uur van titan ging echt nergens over, snoei en snoeihard. Zonde dat je dat hebt moeten missen :D

Ja headhunterz was wel leuk maar vraag me af of ik het nuchter daar ook zo leuk had gevonden :p

Me fiets is gepikt :mad:

was het nou een stationfiets dan liep ik niet te jankeballen maar is een dikke gazellehad um net 2 maandjes ( via Fietsplan en verzekerd maartoch :mad: )

Zeer :mad:

About to rage

Me fiets is gepikt :mad:

was het nou een stationfiets dan liep ik niet te jankeballen maar is een dikke gazellehad um net 2 maandjes ( via Fietsplan en verzekerd maartoch :mad: )

Zeer :mad:

About to rage

Pak er zelf 1 op het station, heb wel eens een gloednieuwe gepakt, hing een slot aan het stuur maar zat niet vast :roflol: .

Pak er zelf 1 op het station, heb wel eens een gloednieuwe gepakt, hing een slot aan het stuur maar zat niet vast :roflol: .
Ja ik steel niet, vind het laag en besef me dat er altijd iemand voor opdraait....

En dan downgrade ik denk ook....

Had net een gloednieuwe Gazelle met echt erop en eraan.... ( heb de intentie vaker te gaan fietsen dus vandaar ) :sad::mad:

Don't know if sad or mad....

btw ergste was 2 fawking sloten om dat ding en nog issie weg???

Ja ik steel niet, vind het laag en besef me dat er altijd iemand voor opdraait....

En dan downgrade ik denk ook....

Had net een gloednieuwe Gazelle met echt erop en eraan.... ( heb de intentie vaker te gaan fietsen dus vandaar ) :sad::mad:

Don't know if sad or mad....

btw ergste was 2 fawking sloten om dat ding en nog issie weg???

die sloten stellen niks voor. ik heb ze zelf ook in 2 minuten door en weg is je fiets.

Hangslot + Fietsslot?

ja verbaast me aan de ene kant niet aan de andere kant denk ik whoa :P

zet me fiets dus nooit bij jouw voor de deur maat ;)

als je axa hebt heb ik er een loper voor( bij de fietsenmaker gewerkt)
hangslot gaat met de betonschaar. beetje professioneel fietsen jattert heeft dat in zijn busje liggen. zet busje ernaast knipt je fiets open. fiets in de bus. en het slot van de fiets zelf maakt ie thuis op zijn gemak open. zo gaat dat man.

Terug
Naar boven