XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ma die heeft besloten dat ik haar praat paal ben.

Nee ouwe foto's boeien me niet
Nee ik heb ze al gezien
Ja dat weet ik
Ja dat weet ik
En ja dat weet ik ook
En vervolgens komt ze alsnog aan met foto album om toch nog ff foto te laten zien van hoe lelijk mijn pa wel niet was als baby.

Zou ze nu echt zo dom zijn dat ze niet realiseert dat ik geen zin heb om met mij te praten :roflol:

Het hielp wel te zeggen dat de schoonmaakster ze misschien niet gezien had, ze zit nu tegen haar te ouwehoeren boven. Zal wel daarom zijn dat die schoonmaakster zo slecht schoonmaakt, mijn ma valt haar hele tijd lastig.

Ma die heeft besloten dat ik haar praat paal ben.

Nee ouwe foto's boeien me niet
Nee ik heb ze al gezien
Ja dat weet ik
Ja dat weet ik
En ja dat weet ik ook
En vervolgens komt ze alsnog aan met foto album om toch nog ff foto te laten zien van hoe lelijk mijn pa wel niet was als baby.

Zou ze nu echt zo dom zijn dat ze niet realiseert dat ik geen zin heb om met mij te praten :roflol:

Het hielp wel te zeggen dat de schoonmaakster ze misschien niet gezien had, ze zit nu tegen haar te ouwehoeren boven. Zal wel daarom zijn dat die schoonmaakster zo slecht schoonmaakt, mijn ma valt haar hele tijd lastig.

hey maareh, is die schoonmaakster een beetje lekker?

Door de regen naar t station om naar school te gaan, OV vergeten, maar weer terug door de regen om daarna zeiknat te lezen dat mn whey vandaag niet binnenkomt :fuu:

hey maareh, is die schoonmaakster een beetje lekker?

Nee, oud lelijk wijf. Bah.

Maakt ook ontzettend slecht schoon. Zeker voor wat ze krijgt levert ze gewoon bagger werk.

Mijn zusje bood aan om voor 2/3 van dat geld het te doen maar dat wilde mijn ma niet.. Ze vind deze gezellig :fa:

Door de regen naar t station om naar school te gaan, OV vergeten, maar weer terug door de regen om daarna zeiknat te lezen dat mn whey vandaag niet binnenkomt :fuu:

NL was verplicht met je angus

fabian schreef je aanwezig dacht ik

NL was verplicht met je angus

fabian schreef je aanwezig dacht ik

KK leven joh, moet ook 3 practicum lessen inhalen omdat ik die gemist heb, 2 met goede reden en 1 omdat ze me er niet inliet...

Begin m n beetje te knijpen om die aanwezigheidsplicht

KK leven joh, moet ook 3 practicum lessen inhalen omdat ik die gemist heb, 2 met goede reden en 1 omdat ze me er niet inliet...

Begin m n beetje te knijpen om die aanwezigheidsplicht

jezus 3? die vrouw doet al moeilijk genoeg

McDonalds geweest.
verpest? ben aan het cutten:(

Grote blaar op m'n teen. Moet zo nog deficit dl en romanian dl doen, op blote voeten dan maar.. in een koude schuur :(

zag op paar recepten deca-durabolin staan, jelly as **** :fuu:

Hebben helemaal geen camera's. Eigenaar vond het ook wel ****ed up.

Misschien ook niet heel slim van me en moet maar een kluisje nemen, maar het is gewoon aso.

Paar gasten die nog aan het trainen waren gevraagd of ze geld hadden gevonden (misschien was het uit mijn zak gevallen met omkleden). Niemand had iets gezien en ik moet zeggen dat ik hun ook wel vertrouw.

Ben er echt pislink over. Eerste keer dat ik bestolen ben trouwens. Je gaat echt twijfelen aan mensen zo.

Ik bewaar mijn spullen ook nooit in de aanwezige kluisjes in de gym... Telefoon / (dure) helm / portemonnee altijd gewoon in de kleedkamer... Heb wel is gehoord dat er dingen gejat waren in de kleedkamers, maar ben toch wat goed gelovig... Moet eerst een keer fout gaan voor ik alles op ga bergen denk ik.

Ik bewaar mijn spullen ook nooit in de aanwezige kluisjes in de gym... Telefoon / (dure) helm / portemonnee altijd gewoon in de kleedkamer... Heb wel is gehoord dat er dingen gejat waren in de kleedkamers, maar ben toch wat goed gelovig... Moet eerst een keer fout gaan voor ik alles op ga bergen denk ik.

't is toch een kleine moeite om even een kluisje te gebruiken? Als er iets gejat wordt heb je er spijt van :o

't is toch een kleine moeite om even een kluisje te gebruiken? Als er iets gejat wordt heb je er spijt van :o

Vind dat eerlijk gezegd best een grote moeite om elke keer richting de kluisjes te lopen en sleuteltje bij je te houden etc.. Sportschool in een gemoedelijk dorp, kan het me niet voorstellen dat er paupers in mijn zakken graaien naar centjes of een dure telefoon.. Laat staan dat ze m'n helm zouden jatten, krijgen ze vast niet ongezien langs de camera die op de kleedkamer gericht staat.

Home gym! Geen kluis nodig hier :)

flinke ghetto n*gers in mijn gym,altijd op slot G

hond erger ziek dan ik dacht ( nieren werken bijna niet meer) zit er toch meer mee dan ik van te voren had gedacht

Terug
Naar boven