- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Slik je vitamine D? Is best wel effectief tegen 'winter depressies'.
---------- Post added 18 November 2012 at 13:40 ----------
Bijna 40
Gefeliciteerd

ja moet ik echt weer gaan doen vit d, hielp eerst flink. maar depressief is ook een beetje externe reden
en sterkte met je externe reden, gewoon frustraties loslaten tijdens het trainenHaha snel potje halen dusen sterkte met je externe reden, gewoon frustraties loslaten tijdens het trainen
lekker concentreren ook met zon sinterklaas parade voor je huis
Gewoon bij gaan staan, lekker bulken 
1 van 5000iu per 2 dagen werkt goed bij mij.Ook maar eens aan de vit d weer dan. Kreeg altijd wel braakneigingen van die pillen. Maar 1 van 5000iu per 2 dagen is goed toch?

Ook maar eens aan de vit d weer dan. Kreeg altijd wel braakneigingen van die pillen. Maar 1 van 5000iu per 2 dagen is goed toch?
1 van 5000iu per 2 dagen werkt goed bij mij.
En braakneigingen van die pillen? srs? Die zijn mini! Ik haal grotere snottebellen uit mijn neus
Die braakneigingen komen ook niet door de grootte van de pil maar van wat erin zit denk ik.
Ik heb er iig geen last.Die braakneigingen komen ook niet door de grootte van de pil maar van wat erin zit denk ik.
Braakneigingen? Ze zijn vrij klein toch? Ik heb van die 5000 iu en zijn capsules die nog niet eens 1/4 zijn van een omega 3 cap.
Die oude van hun huismerk? (die hebben ze van de markt gehaald denk ik)Kan ook makkelijk omega 3, gluco enzo tegelijk nemen hoor dus aan de grootte van de capsule ligt het niet
---------- Post toegevoegd Sun 18 Nov 2012 om 14:00 ----------
Heb van B&F
Weet je hoeveel iu die hebben?Van het huismerk ja. En neem verder geen vitamines oid