MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Eet te weinig, te laat uit bed, te lui, te laag BF, etc..

depressief en examenweek

Ook maar eens aan de vit d weer dan. Kreeg altijd wel braakneigingen van die pillen. Maar 1 van 5000iu per 2 dagen is goed toch?

Ook maar eens aan de vit d weer dan. Kreeg altijd wel braakneigingen van die pillen. Maar 1 van 5000iu per 2 dagen is goed toch?
1 van 5000iu per 2 dagen werkt goed bij mij.

En braakneigingen van die pillen? srs? Die zijn mini! Ik haal grotere snottebellen uit mijn neus :o

Braakneigingen? Ze zijn vrij klein toch? Ik heb van die 5000 iu en zijn capsules die nog niet eens 1/4 zijn van een omega 3 cap.

1 van 5000iu per 2 dagen werkt goed bij mij.

En braakneigingen van die pillen? srs? Die zijn mini! Ik haal grotere snottebellen uit mijn neus

Die braakneigingen komen ook niet door de grootte van de pil maar van wat erin zit denk ik.

Kan ook makkelijk omega 3, gluco enzo tegelijk nemen hoor dus aan de grootte van de capsule ligt het niet

---------- Post toegevoegd Sun 18 Nov 2012 om 14:00 ----------

Heb van B&F
Die oude van hun huismerk? (die hebben ze van de markt gehaald denk ik)
Of die van Now Foods?

Teveel aan vitamine D

Veel zonlicht kan niet leiden tot een teveel aan vitamine D. U kunt alleen een overschot aan krijgen als u teveel supplementen geslikt heeft. Een teveel aan vitamine D is giftig. De bovengrens van vitamine D inname is 50 microgram per dag. Een vitamine D overschot kan misselijkheid, braken en hoofdpijn veroorzaken. Verder kan kalk zich gaan afzetten op verschillende plaatsen in het lichaam. In uiterste gevallen kan er schade ontstaan aan het hart, de nieren en de bloedvaten.
http://www.vitamine4u.nl/vitamine_d.html

Neem je nog andere (zwaar gedoseerde) multivitamines?

Van het huismerk ja. En neem verder geen vitamines oid

hoelang voordat je eigenlijk wat van die shit merkt?

Terug
Naar boven