- Waardering
- 368
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 14%
Wees blij dat je het nu pas krijgt... Ik kreeg het op m'n 15e ofzo schat ik.
Pfoe geluk ben ik niet zon behaarde

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wees blij dat je het nu pas krijgt... Ik kreeg het op m'n 15e ofzo schat ik.

Redelijk snel. Ik merkte het na 1-2dagen (kan ook placebo effect zijn)hoelang voordat je eigenlijk wat van die shit merkt?
Je bish is al een hele tijd sjaggy omdat ze wist dat ze nu 1 week niet in de keuken kan staan!bish is al paar weken facking sjaggy, stoppen met roken is d'r ook niet gelukt en maar van die kinderlijke woedeuitbarstingen.
En dan nog dat blonde menstruerende monster aka zusje wat me vriendelijk begroet met "Vuil kankerjong".
Vanmorgen ook al niet getraind, GVD FIJN WEEKEND GVD!!!
---------- Post toegevoegd Sun 18 Nov 2012 om 16:01 ----------
ohja, keuken wordt ook vervangen dus heb al 1 week niet fatsoenlijk kunnen eten.

Je bish is al een hele tijd sjaggy omdat ze wist dat ze nu 1 week niet in de keuken kan staan!![]()
bish is al paar weken facking sjaggy, stoppen met roken is d'r ook niet gelukt en maar van die kinderlijke woedeuitbarstingen.
En dan nog dat blonde menstruerende monster aka zusje wat me vriendelijk begroet met "Vuil kankerjong".
ohja, keuken wordt ook vervangen dus heb al 1 week niet fatsoenlijk kunnen eten.
kan helemaal niks eten man ben ****ing misselijkdoei gains

bish is al paar weken facking sjaggy, stoppen met roken is d'r ook niet gelukt en maar van die kinderlijke woedeuitbarstingen.
Kan iemand me uitleggen waarom ik niet kan uitslapen als ik gedronken heb? Ga vaak zaterdags aangeschoten/dronken/laveloos naar bed rond, maar echt uitslapen lukt dan nooit... Terwijl vrienden om mij heen vaak pas om 1- 2 of 3 uur wakker worden?
gewoon anaal vernederen, voor de ogen van je bish. heb je ze meteen alle twee terug voor dat k*tgedrag.
?als je door de week vaste routine hebt.. houd je dat in weekend er vaak bij, sinds ik door de week om half 6 op moet, wordt ik in het weekend vaak ook vroeg wakker, al draai ik me dan altijd om en slaap dan vanzelf verder
?
als je door de week vaste routine hebt.. houd je dat in weekend er vaak bij, sinds ik door de week om half 6 op moet, wordt ik in het weekend vaak ook vroeg wakker, al draai ik me dan altijd om en slaap dan vanzelf verder
?

dink des doe met de spierpien van vandaag de ganse daag op bid gelegen haes![]()
dink des doe met de spierpien van vandaag de ganse daag op bid gelegen haes![]()
Ik begin borsthaar te krijgen
Ik heb al jaren haar op andere lichaamsdelen buiten mijn op mijn hoofd, maar nooit echt op mijn borst. De laatste weken/maanden begint mijn borsthaar donkerder en langer te worden
Chesthair, wat r u doing??
Chesthair, stahp!!!
Nu moet ik maar stoppen met cutten, blijft geen isolatie over zo.Ja, k*t borsthaar. Ik heb er geen problemen mee, maar m'n vriendin vind het maar niks. Van't weekend weer het scheermes erover gehaald, wat haat ik dat toch. Sjonge jonge, mijn mooie wintervachtje.Nu moet ik maar stoppen met cutten, blijft geen isolatie over zo.