Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

bish is al paar weken facking sjaggy, stoppen met roken is d'r ook niet gelukt en maar van die kinderlijke woedeuitbarstingen.

En dan nog dat blonde menstruerende monster aka zusje wat me vriendelijk begroet met "Vuil kankerjong".

Vanmorgen ook al niet getraind, GVD FIJN WEEKEND GVD!!!

---------- Post toegevoegd Sun 18 Nov 2012 om 16:01 ----------

ohja, keuken wordt ook vervangen dus heb al 1 week niet fatsoenlijk kunnen eten.

bish is al paar weken facking sjaggy, stoppen met roken is d'r ook niet gelukt en maar van die kinderlijke woedeuitbarstingen.

En dan nog dat blonde menstruerende monster aka zusje wat me vriendelijk begroet met "Vuil kankerjong".

ohja, keuken wordt ook vervangen dus heb al 1 week niet fatsoenlijk kunnen eten.
Je bish is al een hele tijd sjaggy omdat ze wist dat ze nu 1 week niet in de keuken kan staan! ;)

Je bish is al een hele tijd sjaggy omdat ze wist dat ze nu 1 week niet in de keuken kan staan! ;)

Truestory.jpg

Destroy!!

kan helemaal niks eten man ben ****ing misselijk :fuu: doei gains

Kan iemand me uitleggen waarom ik niet kan uitslapen als ik gedronken heb? Ga vaak zaterdags aangeschoten/dronken/laveloos naar bed rond, maar echt uitslapen lukt dan nooit... Terwijl vrienden om mij heen vaak pas om 1- 2 of 3 uur wakker worden?

Pics van zusje

Kan iemand me uitleggen waarom ik niet kan uitslapen als ik gedronken heb? Ga vaak zaterdags aangeschoten/dronken/laveloos naar bed rond, maar echt uitslapen lukt dan nooit... Terwijl vrienden om mij heen vaak pas om 1- 2 of 3 uur wakker worden?

als je door de week vaste routine hebt.. houd je dat in weekend er vaak bij, sinds ik door de week om half 6 op moet, wordt ik in het weekend vaak ook vroeg wakker, al draai ik me dan altijd om en slaap dan vanzelf verder

gewoon anaal vernederen, voor de ogen van je bish. heb je ze meteen alle twee terug voor dat k*tgedrag.

:verneder: ?

als je door de week vaste routine hebt.. houd je dat in weekend er vaak bij, sinds ik door de week om half 6 op moet, wordt ik in het weekend vaak ook vroeg wakker, al draai ik me dan altijd om en slaap dan vanzelf verder

Heb geen vaste routine, slaap door de weeks vaak langer dan ik op zondag wakker word, ondanks ik zaterdags veel later slaap.

dink des doe met de spierpien van vandaag de ganse daag op bid gelegen haes :)

verschrikkelijk k geslapen :( zo fijn die pijnaanvallen... wordt dus ook weer een dagje niet trainen grrrrrrrr

Ik begin borsthaar te krijgen :mad:

Ik heb al jaren haar op andere lichaamsdelen buiten mijn op mijn hoofd, maar nooit echt op mijn borst. De laatste weken/maanden begint mijn borsthaar donkerder en langer te worden :(

Chesthair, wat r u doing??
Chesthair, stahp!!!

Ja, k*t borsthaar. Ik heb er geen problemen mee, maar m'n vriendin vind het maar niks. Van't weekend weer het scheermes erover gehaald, wat haat ik dat toch. Sjonge jonge, mijn mooie wintervachtje. :( Nu moet ik maar stoppen met cutten, blijft geen isolatie over zo.

Ja, k*t borsthaar. Ik heb er geen problemen mee, maar m'n vriendin vind het maar niks. Van't weekend weer het scheermes erover gehaald, wat haat ik dat toch. Sjonge jonge, mijn mooie wintervachtje. :( Nu moet ik maar stoppen met cutten, blijft geen isolatie over zo.

en ze heeft er geen last van als er na een paar dagen kleine prikhaartjes zitten waar ze tegenaan ligt te schuren?

Terug
Naar boven