AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

en ze heeft er geen last van als er na een paar dagen kleine prikhaartjes zitten waar ze tegenaan ligt te schuren?

Ja, ook dat nog! Het is nooit goed in de ogen van een vrouw hè. Sport je niet: "Je bent dik". Sport je wel: "Ik vind je armen te breed" WUT?

Ja, ook dat nog! Het is nooit goed in de ogen van een vrouw hè. Sport je niet: "Je bent dik". Sport je wel: "Ik vind je armen te breed" WUT?

ja ken het verhaal, borsthaar heb ik gelukkig (nog?) niet veel. maar inderdaad niks is goed, op tv wel lopen geilen op die acteurs en shit maar als je dan zelf aan het trainen bent heb je geen tijd, doe je te veel, het is slecht voor je, enz enz
zeikerts die vrouwen

Vrouwen en logica... Nou heb ik een exemplaar getroffen met een redelijk ontwikkeld denkvermogen, maar ik vraag me soms nog steeds af hoe ze het soms voor elkaar krijgt om zo ontzettend logisch uit de hoek te komen.

mannen hebben daar ook een handje van hoor :p sport je niet ben je te dik... sport je wel ben je te gespierd:)

Vrouwen en logica... Nou heb ik een exemplaar getroffen met een redelijk ontwikkeld denkvermogen, maar ik vraag me soms nog steeds af hoe ze het soms voor elkaar krijgt om zo ontzettend logisch uit de hoek te komen.

Hoor het tegenwoordig veel vaker bij het "intake gesprek" Hoe groot wil je worden dan!?

Komt gewoon neer op onzekerheid I guess..

MissNuke.. Geldt voor de mannen precies zo ja.

Ib4 bi.

Dates en shit.

ik heb al geruime tijd behoorlijke gezondheidsprobs:)
kan soms er vervelend zijn als je bepaald doel voor ogen hebt en je die niet kan halen door een stom k lichaam:)
maar kom der wel duurt alleen ff langer:D
Dit ten gevolge van het trainen of? (doet me direct aan Nitwit denken die ook wat sukkelt met r gezondheid)

Dit ten gevolge van het trainen of? (doet me direct aan Nitwit denken die ook wat sukkelt met r gezondheid)

nee dat niet..

ik heb 2 jaar geleden op het randje gelegen (zuurstof tekort, shock, bloedvelies... zal verder niet in details treden) maargoed toen hebben mijn hersenen een tik gehad. gelukkig geen beschadeging maar een soort van softwarestoornis. alle prikkels worden omgezet naar pijnprikkels heb snel blauwe plekken (om niets) en huid kan soms erg gevoelig zijn. de linkerkant van mijn lichaam functioneerd niet goed. geen gevoel in mijn complete linkerkant en soms zelfs verlamt dat vooral in mijn been (vandaar ook eerdere berichtje hier in dit topic)

Dat mijn been weer eens dienst weigerde waardoor ik dus niet kon trainen grrrrrrrr

waar grapjes over gemaakt werden hihihih:D

ik heb al geruime tijd behoorlijke gezondheidsprobs:)
kan soms er vervelend zijn als je bepaald doel voor ogen hebt en je die niet kan halen door een stom k lichaam:)
maar kom der wel duurt alleen ff langer:D

Kan er over meepraten :( gelukkig lijdt mijn trainen er niet meer onder op dit moment

Kan er over meepraten :( gelukkig lijdt mijn trainen er niet meer onder op dit moment

gelukkig maar! het is behoorlijk frustrerend als je hoofd alles kan maar je lichaam niet mee werkt..

pijn is wel te doen (neem wel extra medicatie in) maar als 1 van lichaamsdelen het gewoon niet doet heeft trainen weinig zin:o

mannen hebben daar ook een handje van hoor :p sport je niet ben je te dik... sport je wel ben je te gespierd:)

Dat klopt, maar ik heb niks van doen met de mening van mannen over mijn lichaam. Dus vanuit mijn optiek is het nooit goed in de ogen van vrouwen. Voor jou is het logisch dat het omgekeerd ook op gaat.

---------- Post toegevoegd Mon 19 Nov 2012 om 09:32 ----------

Zo kan je het ook omschrijven

nee dat niet..

ik heb 2 jaar geleden op het randje gelegen (zuurstof tekort, shock, bloedvelies... zal verder niet in details treden) maargoed toen hebben mijn hersenen een tik gehad. gelukkig geen beschadeging maar een soort van softwarestoornis. alle prikkels worden omgezet naar pijnprikkels heb snel blauwe plekken (om niets) en huid kan soms erg gevoelig zijn. de linkerkant van mijn lichaam functioneerd niet goed. geen gevoel in mijn complete linkerkant en soms zelfs verlamt dat vooral in mijn been (vandaar ook eerdere berichtje hier in dit topic)
Erg chic dat je je dan toch bezig bent met deze sport!

Wel awesome, deze sport en gamer. Komt dicht bij ideale vrouw

Inbe4 white knight

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

"ideale vrouw" die bestaat niet jongu :D

ff serieus na voor MissNuke

misschien eens resistance bands bekijken

iron-woody-resistance-bands.jpg

deze dingen zijn een goeie tool voor rehab/prehab; doorbloeding stimuleren in je been en zo (zonder de oorzaak of problematiek te kennen)
Ik gebruik ze sinds enkele maanden bijna elke dag, samen met de kine-sessies hebben ze me van een blessure aan de heup afgeholpen, of toch bijna

als me toekomstige vriendin zou zeggen dat ik me geliefde borsthaar moet scheren weet ik genoeg

Terug
Naar boven