XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ach als je me constant gaat verbeteren ga je daar een dagtaak aan hebben.. Heb beetje probs met spelling.. Dus succes

---------- Post toegevoegd Thu 22 Nov 2012 om 21:49 ----------

Klopt ;)

Ja van 1 op ander moment.. Binnen tien min 41 graden koorts daarna werdt het een beetje vaag allemaal... Wel dat iedereen in paniek was... Hoorde ambulance mensen enge dingen zeggen..
:sad:

Al een geluk is het goed gekomen :thumbs:

:sad:

Al een geluk is het goed gekomen :thumbs:

Had ook dood kunnen wezen idd.. Maargoed als ik heel eerlijk moet zijn :o ben ik ook niet blij met hoe het nu gaat :o
Ben 25 maar voel me soms 80 :) daarbij had ik al veel meer willen bereiken qua sport als dat ik nu heb gedaan... Zwaar k is dat..

Had ook dood kunnen wezen idd.. Maargoed als ik heel eerlijk moet zijn :o ben ik ook niet blij met hoe het nu gaat :o
Ben 25 maar voel me soms 80 :) daarbij had ik al veel meer willen bereiken qua sport als dat ik nu heb gedaan... Zwaar k is dat..

Ach missnuke, gelukkig ben je een vrouw

en als je een frikandel was, was je een frikandel speciaal

Wees blij dat je nog kan sporten :) Of dat is toch mijn mening.

achhhhhhh

post er 1 dan

Zit met telefoon op DBB.

Zoek bijv adaro - The haunter of the dark of titan - hour of the night maar eens op.

hour of the night is nog wel goed, the haunter vind ik niks.

maar beide niet beter dan melancholia

The haunter of the dark niks vinden. Wtf.

B- front - virus dan?

Terug
Naar boven