originele naam
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 815
Als kadaverrap 2 vijf rotsteentjes krijgt krijgt deze er 2. 90% is letterlijk dezelfde tekst van vorige liedjes
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als kadaverrap 2 vijf rotsteentjes krijgt krijgt deze er 2. 90% is letterlijk dezelfde tekst van vorige liedjes
Fiets net uit mn werk naar huis, met n collega mee (7/10), trekt n marokkaantje me van mn fiets af, geef m n tik, gaat er n Hollander met mn fiets vandoor, ik daar achteraan, krijg n paar kk tikken, lig op de grond, paar schoppen op mn kop, man of 3-4...
Laffe ......honden, 1 herkende ik van vroeger, staan met zn allen voor n club voor 16jarigen, potverdomme mobiel stuk en kop aan puin (negat aesthetics...)
Potverdomme wat n haat naar alles en iedereen nu!

Dit, als zelfs jij wegkomt met je ex te bedreigen dan komen die maroks dr. ook wel onderuit..![]()

je herkende toch 1? Daar heen gaan en net zo lang rammen tot dat ie je namen geeft en dan iedere week 1 terug pakken.

Fiets net uit mn werk naar huis, met n collega mee (7/10), trekt n marokkaantje me van mn fiets af, geef m n tik, gaat er n Hollander met mn fiets vandoor, ik daar achteraan, krijg n paar kk tikken, lig op de grond, paar schoppen op mn kop, man of 3-4...
Laffe ......honden, 1 herkende ik van vroeger, staan met zn allen voor n club voor 16jarigen, potverdomme mobiel stuk en kop aan puin (negat aesthetics...)
Potverdomme wat n haat naar alles en iedereen nu!
iPhone kwijt.. iemand toevallig enig idee hoe je een iphone kunt tracken zonder app?
Ja die ene pak ik binnenkort, weet waar die altijd uithangt, als ik met vrienden ben altijd sneu gedag zeggen en nu met zn allen dr op.
Aangifte heeft totaal geen zin, word echt niks mee gedaan
Iedereen in 1x, pakkans verkleinen. Wel vooraf kijken waar camera's hangen enzo![]()