XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Gvd al 2 dagen aan het junken. Vandaag ook nog eens drank voor de zoveelste keer deze maand.

Fiets net uit mn werk naar huis, met n collega mee (7/10), trekt n marokkaantje me van mn fiets af, geef m n tik, gaat er n Hollander met mn fiets vandoor, ik daar achteraan, krijg n paar kk tikken, lig op de grond, paar schoppen op mn kop, man of 3-4...

Laffe ......honden, 1 herkende ik van vroeger, staan met zn allen voor n club voor 16jarigen, potverdomme mobiel stuk en kop aan puin (negat aesthetics...)

Potverdomme wat n haat naar alles en iedereen nu!

haha wtf man

volgende keer van je af slaan gek

Heb je weinig aan tegen een groep, maar ken het gevoel. Lekker wakker liggen met rage

Fiets net uit mn werk naar huis, met n collega mee (7/10), trekt n marokkaantje me van mn fiets af, geef m n tik, gaat er n Hollander met mn fiets vandoor, ik daar achteraan, krijg n paar kk tikken, lig op de grond, paar schoppen op mn kop, man of 3-4...

Laffe ......honden, 1 herkende ik van vroeger, staan met zn allen voor n club voor 16jarigen, potverdomme mobiel stuk en kop aan puin (negat aesthetics...)

Als je 1 herkende doe aangifte dan..

Of los het probleem zelf op

Dit, als zelfs jij wegkomt met je ex te bedreigen dan komen die maroks dr. ook wel onderuit.. :trollfacex:

Ze hebben anders nog niemand gepakt voor de auto's die vernield waren en de lawinelijl die aan t raam van 1 van die vriendinnetjes geplakt was :roflol:

Dingen die, in tegenstelling tot die bedreiging, wel gebeurd zijn. :o

Kapot man.. hoofdpijn en alles

je herkende toch 1? Daar heen gaan en net zo lang rammen tot dat ie je namen geeft en dan iedere week 1 terug pakken.

Gast, te laf man! Ik zou niet kunnen rusten voor ik ze 1 voor 1 de grafkanker in had geslagen. En dan ben ik nog van mezelf totaaaal geen ruzie zoeker of snel slaand iemand. Maar noord Afrikaanse vrienden kunnen mijn bloed echt kokend krijgen met dit soort gedrag.

Wel wazig dat die gast er met je fiets van doorging hey.... Dafuq.

Ja die ene pak ik binnenkort, weet waar die altijd uithangt, als ik met vrienden ben altijd sneu gedag zeggen en nu met zn allen dr op.

Aangifte heeft totaal geen zin, word echt niks mee gedaan

iPhone kwijt.. iemand toevallig enig idee hoe je een iphone kunt tracken zonder app?

Ja die ene pak ik binnenkort, weet waar die altijd uithangt, als ik met vrienden ben altijd sneu gedag zeggen en nu met zn allen dr op.

Aangifte heeft totaal geen zin, word echt niks mee gedaan

geef maar een update als t werk gedaan is ^^

Die schijt power out in mijn straat , erg leuk als je 3 computers 24/7 aan heb staan......:mad:
vond het al zo stil vanochtend........

Terug
Naar boven