Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Wat voor error geeft ie aan? Of helemaal niks?

update directX en video drivers misschien, anders kijk ff op internet wie zelfde probleem hebt

Koop ik een hoodie bij een amerikaanse shop, kijk ik later op hun fb pagina, staat er een coupon voor 60% korting op je bestelling. - fml -

:fuu: Ik pas niet meer in de helft van mijn broeken (uitgescheurd) of ze zitten als 'skinny jeans'.
Weet niet of ik blij moet zijn, of me k*t moet voelen omdat mijn financien het niet kunnen gebruiken om nieuwe broeken aan te moeten schaffen.

Know that feel bro :(

Zusje dat denkt dat ik mijn powerrack uit de logeer kamer ga halen omdat zij perse daar wilt slapen :roflol:

Dat gezwel wil alleen maar daar slapen omdat mijn tv daar bijna altijd staat. Rek moest weg, tv moest terug.. Ze is nog serieus ook :o

gedachte dat ik morgen weeeeer naar een verjaardag moet...

Week 5 in deze tijd al 2 keer kunnen trainen heel lichtjes aan. pijn op elleboog blijft nog aanhouden maar is wel al drastisch geminderd. hopelijk nog 2 weekjes en dan terug 3 day split schema !

Ja lekker <3u kunnen slapen. Zit hier echt te overwegen om ziek te melden.. totaal geen zin. Maar ik ga toch maar..:(

Ik lust geeneens taart :roflol:

Oh wacht, alleen slagroomtaart :D

Terug
Naar boven