AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Mensen willen vrouwelijke rondingen zien.. kreeg laatst al van een vriendin te horen dat ze het belachelijk vond dat je niet kon zien dat ik ooit zwanger was geweest.. ik was nu eenmaal moeder en moet daar mee dealen... uhhh jaaa maar betekend het dan dat ik een dikke buik moet houden zodat ik zo kan laten zien dat ik van mijn zoon hou???

Dan lijk je wel op Doutzen Kroes, die is ook mama, maar daar kun je het ook niet aan zien.. :rolleyes:

Laten we hopen dat ze er over een paar maanden anders over denken... en tjah anders pech... doe toch lekker wat ik zelf wil... maar blijft wel jammer ;)

Haha achja mijn moeder flipte hem al toen ik aan het bulken was, dat was niet eten meer dat was gewoon vreten als een 'monster' lol monster genoemd worden door je moeder. :D

Had je d'r kop ook moeten zien toen ik zei dat ik ging droogtrainen en het nu al helemaal een nazi-regime voor mij zou worden kwa voeding.

Achja zulke mensen zullen het nooit echt snappen gewoon lekker voor jezelf trainen ;)

Mensen willen vrouwelijke rondingen zien.. kreeg laatst al van een vriendin te horen dat ze het belachelijk vond dat je niet kon zien dat ik ooit zwanger was geweest.. ik was nu eenmaal moeder en moet daar mee dealen... uhhh jaaa maar betekend het dan dat ik een dikke buik moet houden zodat ik zo kan laten zien dat ik van mijn zoon hou???

Dat is toch juist waar iedere vrouw van droomt? Om weer hetzelfde figuur te krijgen na het baren van een kind? Volgens mij zijn ze stikjaloers. Ik vind iig dat het respect verdiend. Zeker als je gewoon met alles doorgaat qua dieet/sporten terwijl je ook een kind opvoed. Later raap jij de vruchten , moet je maar denken ;)

Ik merk zelf dat er een aantal type meningen zijn hierover, je hebt de mensen die je enorm bewonderen en je iedere keer als ze je zien weer Ff moeten benadrukken wat voor beest je wel niet bent en je bijnamen geven als Ronnie, Arnold xD
Dit zijn meestal mensen die zelf ook sporten maar niet de discipline/motivatie hebben om er voor 100% voor te gaan. Of puur recreatief sporten.

Dan heb je het type dat zelf gewoon te lui is om te sporten en met allerlei bro science komen als excuusjes waarom ze het niet doen, of waarom jij zou moeten minderen, deze zijn het meest irritant.

Dan heb je de types die liften, maar nog redelijk ecto zijn, maar wel denken alles beter te weten, nemen geen advies aan als je het probeerd te geven. Beginnen meestal te vroeg met kuren en merken dan dat het toch wel wat meer vereist als alleen wat spuitjes om buff te worden/blijven.

Als laatst heb je nog de haters, deze zijn gewoon jelly as phuck en moeten jouw telkens weer vertellen hoe lelijk het wel niet uitziet al die spiermassa, dat je net een gorilla lijkt etc etc. Of bijvoorbeeld het type meiden met een ecto vriendje die jouw vol afgunst aan kijken als je een keer op een festival/party je shirt uit knalt ter verkoeling.

Desalniettemin weerhoud niemand mij ervan om te blijven doen wat ik doe, omdat IK er van hou en IK doe wat IK leuk vind. Wat iemand anders daar van vind is HUN zorg. je moet voor jezelf leven en niet voor iemand anders.

LOL, je haalt de woorden uit mn mond :D :D

Vind jij het ook zooo geil,.. van die vrouwen die niets aan hun lichaam doen en alles lekker laten hangen na een zwangerschap,.. alle notie van mode qua kleding laten varen,.. en idd de haren praktisch doen ipv mooi,... damn echt sexy !!! :cool:

Die hebben vaak ook een man die het fijn vindt als ze weer naar werk mogen.

Ik ga wel regelmatig met mijn zoontje zwemmen, echt wat je daar ook aantreft, geperst in zo'n ubersexy badpak, en sommige zo vadsig dat ze alleen maar aan de kant zitten te kijken hoe hun kroost zwemt, omdat ze of de conditie niet hebben of zich schamen voor hun lichaam. Ik vind het trouwens van die mannen wel een behoorlijke prestatie dat ze die gedrochten dan ook wederom weer zwanger krijgen.

Laten we hopen dat ze er over een paar maanden anders over denken... en tjah anders pech... doe toch lekker wat ik zelf wil... maar blijft wel jammer ;)

Over een tijdje lekker naar de gym ;)
Daar een paar gelijkgestemde meiden zoeken,... klikt vast wel met dezelfde hobby/passie,..Hoppa nw vriendinnen, vriendinnen die je begrijpen, en veel gespreksstof om te doen waar jullie vrouwen zo goed in zijn :p :p

---------- Post toegevoegd Sat 1 Dec 2012 om 11:21 ----------

Die hebben vaak ook een man die het fijn vindt als ze weer naar werk mogen.

Ik ga wel regelmatig met mijn zoontje zwemmen, echt wat je daar ook aantreft, geperst in zo'n ubersexy badpak, en sommige zo vadsig dat ze alleen maar aan de kant zitten te kijken hoe hun kroost zwemt, omdat ze of de conditie niet hebben of zich schamen voor hun lichaam. Ik vind het trouwens van die mannen wel een behoorlijke prestatie dat ze die gedrochten dan ook wederom weer zwanger krijgen.

:roflol: :roflol: :roflol:
Niets dan respect voor die mannen!!!!
A) kanp dat ze het erop kunnen
B) lijkt me zo erg om de vrouw waar je gek op bent geworden helemaal te zien aftekalen,.. en dan ook nog moeten zeggen dat ze er goed uitziet :o
(Ja, ja,.... innerlijk bla, bla, bla, bla,.... oog wil ook wat he :p )

Over een tijdje lekker naar de gym ;)
Daar een paar gelijkgestemde meiden zoeken,... klikt vast wel met dezelfde hobby/passie,..Hoppa nw vriendinnen, vriendinnen die je begrijpen, en veel gespreksstof om te doen waar jullie vrouwen zo goed in zijn :p :p

---------- Post toegevoegd Sat 1 Dec 2012 om 11:21 ----------

:roflol: :roflol: :roflol:
Niets dan respect voor die mannen!!!!
A) kanp dat ze het erop kunnen
B) lijkt me zo erg om de vrouw waar je gek op bent geworden helemaal te zien aftekalen,.. en dan ook nog moeten zeggen dat ze er goed uitziet :o
(Ja, ja,.... innerlijk bla, bla, bla, bla,.... oog wil ook wat he :p )

Ik hoop dat ik volgend jaar groen lampje krijg!!! Dat die stomnme therapie aanslaat Voor nu nog even thuis " aanklooien" :)

Wat vinden eigenlijk jullie naaste omgeving van wat jullie doen?
Qua eten en sporten..
En wat zeggen jullie tegen mensen die zo lopen te piepen..
Veel mensen snappen het niet en lachen ermee. Voor die mensen doe ik ook niet de moeite om het uit te leggen.
Familie beschouwd mij als afvalbak omdat ze weten dat ik veel eet :o
Van mijn moeder moet ik stoppen want het is niet meer mooi (ze koopt wel mijn eten enz) en mijn zus lacht mij gewoon uit.
Veel mensen beginnen ook over AAS, soms gaat het zo ver dat ze willen zien of mijn piem0l gekrompen is :o

Veel mensen snappen het niet en lachen ermee. Voor die mensen doe ik ook niet de moeite om het uit te leggen.
Familie beschouwd mij als afvalbak omdat ze weten dat ik veel eet :o
Van mijn moeder moet ik stoppen want het is niet meer mooi (ze koopt wel mijn eten enz) en mijn zus lacht mij gewoon uit.
Veel mensen beginnen ook over AAS, soms gaat het zo ver dat ze willen zien of mijn piem0l gekrompen is :o

In jou geval zou ik m ook maar niet laten zien dan anders denken ze dat je nog meer dan Arnold gespoten hebt:rolleyes:

Mijn moeder komt nog bijna dagelijks aanzetten met ander voedsel, zoals gebak, snoep en ander lekker spul. Terwijl ze weet waar ik mee bezig ben :(

Bij ons in huis is ook snoep en zoetigheid in overvloed, maar 't is aan jezelf of je het eet of niet :) Net een paar dagen rond onderhoud gegeten, nu weer langzaam cutten dus die zoetigheid hou ik weer uit m'n buurt.

Je weet toch dat mensen die daar de hele tijd grapjes over maken vaak zelf een kleine piem0l hebben?

b*ch-please.jpg

Dan had ik nu een vagina

Hitman werkt nog steeds niet, begin nu wel behoorlijk geïrriteerder te geraken :mad:

Een Oost-Europese verkeers-toezichthouder (zo eentje die je erop wijst dat je ergens niet mag rijden bij een wegopbreking ofzo) die mij aanspreekt in het Engels en geen Nederlands spreekt. Nu heb ik al een hekel aan allerlei onnodig Engels taalgebruik en benamingen...

Waarop ik in het Nederlands antwoord dat ik geen Engels spreek en zijn aanwijzingen daardoor niet begrijp en dat ik graag in mijn eigen taal wordt aangesproken en anders geen notie neem van zijn bedoelingen.

Nederland...ohhh Nederland....

Terug
Naar boven