AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dit hele weekend :mad: :mad:

Weer terug naar m'n kamertje in Wageningen. Vrijheid is fijn, maar mis toch wel wat...

Dacht ff van 5.1 jailbreak naar ios6 te gaan zonder jailbreak.. Al m'n contacten kwijt. :rolleyes:

Wat een verschrikkelijke nacht... wel 3 uurtjes geslapen.. zit gewoon nog steeds met een verlamt been.. mag toch hopen dat het snel beter wordt..

Zelfde hier, hele nacht geen oog dicht gedaan ... voel me nu zwaar beroerd .. zal vast door m'n verstandskiezen komen ...

Dank je...

Volgens mij ook een verkoudsheidsgriep.. Constant zwetend wakker worden bah bah... Hoofd voeld aan als 1 grote snottebel..
Zoontje zal me wel aangestoken hebben..

---------- Post toegevoegd Mon 3 Dec 2012 om 09:33 ----------

Zelfde hier, hele nacht geen oog dicht gedaan ... voel me nu zwaar beroerd .. zal vast door m'n verstandskiezen komen ...

Sterkte!

Haat aan maandag.

Dank je...

Volgens mij ook een verkoudsheidsgriep.. Constant zwetend wakker worden bah bah... Hoofd voeld aan als 1 grote snottebel..
Zoontje zal me wel aangestoken hebben..

---------- Post toegevoegd Mon 3 Dec 2012 om 09:33 ----------

Sterkte!

Daar ben ik eindelijk bijna vanaf! Extra multivit nemen, eens een training overslaan en vroeg gaan slapen heeft bij mij geholpen :)

Daar ben ik eindelijk bijna vanaf! Extra multivit nemen, eens een training overslaan en vroeg gaan slapen heeft bij mij geholpen :)

Ja trainen gaat zoiezo niet op het moment Hehehe.. Vitaminepillen wordt ik beroerd van dus neem wel extra fruit...

Het heerst heel erg... Hoop dat ik er snel van af bent

Terug
Naar boven