MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

...

foute topic :o

Laatst bewerkt:
Als ik honger heb geraak ik moeilijk/niet in slaap :o

Oh heb ik gelukkig geen last van... nu heb ik ook wel zware meds voor de pijn die versuffen ook heheh en overdag heb kleine die me bezig houd dus geen tijd om na te denken over eten

Nu moet ik wel toegeven dat ik de afgelopen 3 dagen wel meer gegeten heb... in die "aanvallen"vraagt lichaam gewoon om meer eten...

Nondejuh, op die foto van januari was je dik man. Maar goed dat je toen bent gaan cutten :P

---------- Post toegevoegd Wed 5 Dec 2012 om 00:12 ----------

Als ik honger heb geraak ik moeilijk/niet in slaap :o

Sinds ik cut lig ik voortaan continue met een knorrende maag te slapen :(

Geen rijbewijs, met zware tassen op mijn fiets raak ik uit balans, geen zin om 10min te wachten voor 1 halte, brommers zijn voor paupers.

Dan moet je ook niet piepen :p je wilt gewoon niet...
Je moet je tassen ook gewoon goed verdelen... doe wekelijks boodschappen op de fiets en heb ik nog een kind achterop ook...

Nondejuh, op die foto van januari was je dik man. Maar goed dat je toen bent gaan cutten :P

---------- Post toegevoegd Wed 5 Dec 2012 om 00:12 ----------

Sinds ik cut lig ik voortaan continue met een knorrende maag te slapen :(
:o:o:o

Ik dacht toen srs dat ik goed bezig was. Elke maand +2kg

Hoedatzozijndan?
Ik ben tegen medicijnen (tenzij echt nodig)

Ik ben er ook niet van maar moet van neuro een spiegel op bouwen dus zit nu aan de 6 paramolletjes plus savonds 1/2 diclos net hoe erg de pijn is... slaap al slecht. Als ik die niet alik slaap ik denk ik helemaal niet..

Waarom heb je geen rijbewijs?

Omdat ik in de stad woon en je overal sneller bent met de fiets.

---------- Post toegevoegd Wed 5 Dec 2012 om 00:22 ----------

Dan moet je ook niet piepen :p je wilt gewoon niet...
Je moet je tassen ook gewoon goed verdelen... doe wekelijks boodschappen op de fiets en heb ik nog een kind achterop ook...

Jij koopt geen 10KG kwark + 10KG kip in 1x. Ga trouwens naar bed, je zit heel de dag op DBB lijkt wel:o

Omdat ik in de stad woon en je overal sneller bent met de fiets.

---------- Post toegevoegd Wed 5 Dec 2012 om 00:22 ----------

Jij koopt geen 10KG kwark + 10KG kip in 1x. Ga trouwens naar bed, je zit heel de dag op DBB lijkt wel:o

Kom nog wel op meer kilos totaal :p
Lig al ;) moet toch wat doen als ik niet kan slapen... pillen moeten ff inwerken..

Mijn ex die weer eens een probleem maakt waar ik helemaal geen probleem zie. Wil gewoon met haar omgaan en dan soms nog eens coïtus krijgen, maar ze is de laatste tijd superbot. MissNuke, report. Waarom doet mijn ex altijd bot als ik normaal doe? Denk eigenlijk altijd dat dit iets vrouwelijks is, als ze je missen maar het niet willen laten zien gaat ze bot doen...

Mijn ex die weer eens een probleem maakt waar ik helemaal geen probleem zie. Wil gewoon met haar omgaan en dan soms nog eens coïtus krijgen, maar ze is de laatste tijd superbot. MissNuke, report. Waarom doet mijn ex altijd bot als ik normaal doe? Denk eigenlijk altijd dat dit iets vrouwelijks is, als ze je missen maar het niet willen laten zien gaat ze bot doen...
Simpel: ze wil je niet meer

of het is de tijd van de maand

Laatst bewerkt:
Haha en dan ook echt bijna alleen maar in dit topic :roflol:

Niet iedere dag hoeft verpest te zijn hé miss :)

Je moest eens weten.... wil wel dagje ruilen :D

---------- Post toegevoegd Wed 5 Dec 2012 om 00:37 ----------

Hoezo heb jij pillen nodig om te slapen? Je bent nog jong... fit...

Een oma van 80 haald mij op sommige dagen in :p ;)

---------- Post toegevoegd Wed 5 Dec 2012 om 00:40 ----------

Misschien moet je het aan der vragen?

Je moest eens weten.... wil wel dagje ruilen :D

---------- Post toegevoegd Wed 5 Dec 2012 om 00:37 ----------

Een oma van 80 haald mij op sommige dagen in :p ;)

---------- Post toegevoegd Wed 5 Dec 2012 om 00:40 ----------

Misschien moet je het aan der vragen?

Je moet je attitude erover wel veranderen imo, van mijn 15de tot 17de was ik ook erg ziek en kon ik weinig, wat jij nu meemaakt heb ik gelukkig al gehad, en ik ben er veel sterker uit gekomen, ik ben zelfs blij dat ik zo ziek was en zoveel shit had meegemaakt.. Omdat ik daardoor alles (en mezelf) veel meer ben gaan waarderen. Je bent dus niet de enige.

Ik zeg altijd, faal zoveel mogelijk, zodat je nog meer behoefte krijgt naar succes, zonder eerst te falen, kan je geen succes bereiken.

Je moet je attitude erover wel veranderen imo, van mijn 15de tot 17de was ik ook erg ziek en kon ik weinig, wat jij nu meemaakt heb ik gelukkig al gehad, en ik ben er veel sterker uit gekomen, ik ben zelfs blij dat ik zo ziek was en zoveel shit had meegemaakt.. Omdat ik daardoor alles (en mezelf) veel meer ben gaan waarderen. Je bent dus niet de enige.

Ik zeg altijd, faal zoveel mogelijk, zodat je nog meer behoefte krijgt naar succes, zonder eerst te falen, kan je geen succes bereiken.

Maak graag grapjes of zeg dingen met een ondertoon.. Vandaar ook die smilies derbij ;)

De kans dat ik nog beter wordt is zeer klein ;) ik loop hier al 2 jaar mee.. Ik doe lekker mijn ding en op de dagen dat ik verlamt ben hoop ik dat het weer snel voorbij is :)
Ik waardeer alles.. Geniet van kleine dingen van mijn little monster ;) ben blij dat ik hem mag zien opgroeien want had ook dood kunnen wezen.. Dus dan valt hier nog wel mee te leven...

Wil shit kijken op mijn tel maar de oordopjes liggen op het bureau en ik lig in bed.. :(

Maak graag grapjes of zeg dingen met een ondertoon.. Vandaar ook die smilies derbij ;)

De kans dat ik nog beter wordt is zeer klein ;) ik loop hier al 2 jaar mee.. Ik doe lekker mijn ding en op de dagen dat ik verlamt ben hoop ik dat het weer snel voorbij is :)
Ik waardeer alles.. Geniet van kleine dingen van mijn little monster ;) ben blij dat ik hem mag zien opgroeien want had ook dood kunnen wezen.. Dus dan valt hier nog wel mee te leven...

Wat heb je precies als ik vragen mag..

:fuu: mijn rechter oortje heeft het na 2 jaar begeven

Terug
Naar boven