XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Wat heb je precies als ik vragen mag..
Aandachtstekort :(

Ohhh, bedoelde je Nuke ahhh

---------- Post toegevoegd Wed 5 Dec 2012 om 18:11 ----------

Maar toch soms worden dingen gezegd die mij heel heel hard kwetsen.
Ook al zouden ze het niet menen, ze hebben het toch maar gezegd. Soms heb ik dan echt gewoon zin om er mee te kappen.
Beta
Of kwets ik je door dat te zeggen? :trollface:

Mijn ex die weer eens een probleem maakt waar ik helemaal geen probleem zie. Wil gewoon met haar omgaan en dan soms nog eens coïtus krijgen, maar ze is de laatste tijd superbot. MissNuke, report. Waarom doet mijn ex altijd bot als ik normaal doe? Denk eigenlijk altijd dat dit iets vrouwelijks is, als ze je missen maar het niet willen laten zien gaat ze bot doen...

vrouwen missen helemaal niks, er staan altijd hopen dudes in de rij die al hun dromen willen vervullen.

Break-Up-Reality-Vs-Expectations-Meme---Men-Breakups-Vs-Woman-Break-Ups----True-Story.jpg

Ga gewoon niet met haar om, alleen maar irritatie mogelijk.

vrouwen missen helemaal niks, er staan altijd hopen dudes in de rij die al hun dromen willen vervullen.

calyptus said it

move along bro, nothing left to do

in je relatie gaf je haar aandacht en moest zij je coïtus geven

nu geef je haar aandacht en moet ze helemaal niks meer

win for her

Batterij van mn telefoon bijna leeg. Lange reis naar familie.

Kom ik daar straks aan, mega honger, gaan we vleesfonduen. Van die lullige kleine stukjes. :(

Alleen op 5 december

:fa:

Batterij van mn telefoon bijna leeg. Lange reis naar familie.

Kom ik daar straks aan, mega honger, gaan we vleesfonduen. Van die lullige kleine stukjes. :(

dat wordt dus een complete vleesspies maken en die is de fondue gooien:):cool:

Je hebt je DBB matties toch?

mehhh, verveel me de **r. :fa:

Moet binnenkort toch eens beginnen met sociaal worden.

Heb 3 maanden geleden facebook aangemaakt en heb al 35 vrienden.

---------- Post toegevoegd Wed 5 Dec 2012 om 20:02 ----------

Kga lekker naar m'n opa met de hond.

ohlololo, ik ben echt een triest geval :roflol:

mehhh, verveel me de **r. :fa:

Moet binnenkort toch eens beginnen met sociaal worden.

Heb 3 maanden geleden facebook aangemaakt en heb al 35 vrienden.

---------- Post toegevoegd Wed 5 Dec 2012 om 20:02 ----------

Kga lekker naar m'n opa met de hond.

ohlololo, ik ben echt een triest geval :roflol:

Ik heb bijna 2x zoveel vrienden op FB, nice :cool:

Break-Up-Reality-Vs-Expectations-Meme---Men-Breakups-Vs-Woman-Break-Ups----True-Story.jpg

Problem is dat ik net dus weer 1.5 uur met haar geskyped heb en ik dit weekend toch gewoon weer coïtus ga krijgen. Hebben het uitgemaakt omdat we elkaar te weinig zagen omdat ik op kamers zit en het allebei best druk hebben. Dus moet eigenlijk gewoon met haar blijven omgaan voor de coïtus en iets minder gevoelens hebben.

noxicrash... :fuu:

Vandaag brief in de brievenbus dat ik op politie bureau maandag word verhoord als verdachte van mishandeling.

hey

suwardi is er weer

Vandaag brief in de brievenbus dat ik op politie bureau maandag word verhoord als verdachte van mishandeling.

Inb4 eerst 4 uur in de cel mogen wachten voordat het verhoor begint.

Overigens gelijk beroepen op zwijgrecht. Alles wat je bij de politie zegt kan tegen je werken terwijl niets voor je kan werken.

Terug
Naar boven