MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Mijn ex die weer eens een probleem maakt waar ik helemaal geen probleem zie. Wil gewoon met haar omgaan en dan soms nog eens coïtus krijgen, maar ze is de laatste tijd superbot. MissNuke, report. Waarom doet mijn ex altijd bot als ik normaal doe? Denk eigenlijk altijd dat dit iets vrouwelijks is, als ze je missen maar het niet willen laten zien gaat ze bot doen...

ze baalt en moet het op de een of andere manier uitten, gezien ze dat bij jou kan afreageren gezien jullie wss een sterke band hebben gehad durft ze dat nog. bij iemand die ze bv alleen op school ziet of vriendinnetje wil ze vast niet bot doen, daar heb ze nog wat te verliezen.

true story, als mn vriendin ergens mee zit krijg ik dat ook wel eens over me heen, kijk er meestal doorheen en zeg dan dat ze zich niet moet afreageren.

ze baalt en moet het op de een of andere manier uitten, gezien ze dat bij jou kan afreageren gezien jullie wss een sterke band hebben gehad durft ze dat nog. bij iemand die ze bv alleen op school ziet of vriendinnetje wil ze vast niet bot doen, daar heb ze nog wat te verliezen.

true story, als mn vriendin ergens mee zit krijg ik dat ook wel eens over me heen, kijk er meestal doorheen en zeg dan dat ze zich niet moet afreageren.

Maar toch soms worden dingen gezegd die mij heel heel hard kwetsen.
Ook al zouden ze het niet menen, ze hebben het toch maar gezegd. Soms heb ik dan echt gewoon zin om er mee te kappen.

Leidinggevende zou vandaag eigenlijk niet aanwezig zijn.

Heeft die
b*ch
zijn prive-afspraken verzet om aanwezig te kunnen zijn :(

Godver, m'n genetics zijn echt ****ed, zie gasten die een paar maand trainen harder groeien dan dat ik doe... argh :( **** this shit

Je moet je attitude erover wel veranderen imo, van mijn 15de tot 17de was ik ook erg ziek en kon ik weinig, wat jij nu meemaakt heb ik gelukkig al gehad, en ik ben er veel sterker uit gekomen, ik ben zelfs blij dat ik zo ziek was en zoveel shit had meegemaakt.. Omdat ik daardoor alles (en mezelf) veel meer ben gaan waarderen. Je bent dus niet de enige.

Ik zeg altijd, faal zoveel mogelijk, zodat je nog meer behoefte krijgt naar succes, zonder eerst te falen, kan je geen succes bereiken.

Same, heeft mijn doorzettingsvermogen een enorme boost gegeven, tot op het punt dat opgeven eigenlijk geen optie meer is. Ben van mijn 12e tot 15e ziek geweest, voordat ze oorzaak vonden. Rest van mijn leven met medicatie, kan er goed op functioneren, maar hou nog een flinke lijst met restklachten (moeheid, overdreven spierpijn en gewrichtspijn) over en sommige dingen zijn onomkeerbaar. Al met al heb ik niet te klagen, aangezien ik niet de rest van mijn leven in bed moet liggen.

Ik wil zo trainen maar bedenk me net dat ik eerst mijn fiets moet fixen (ketting is vrij slap en raakt de kettingkast + wiel zit er op eens scheef in) voordat ik naar de sportschool kan FUUUUU.

Ik wil zo trainen maar bedenk me net dat ik eerst mijn fiets moet fixen (ketting is vrij slap en raakt de kettingkast + wiel zit er op eens scheef in) voordat ik naar de sportschool kan FUUUUU.

Haha, ik koop dan meestal gewoon een nieuwe fiets :P

Haha, ik koop dan meestal gewoon een nieuwe fiets :P

Ik geef het al op bij een lekke band :(.

Om de een of andere reden verneuk ik altijd iets, of ik plak hem verkeerd o.i.d. en dan ben ik potverdomme een uur bezig met plakken. Tyfuswerk.

Geef er voortaan nog liever een tientje voor aan de fietsenmaker, ben geboren met twee linkerhanden. :o

Verrek ik een nekspier in de sportschool gvd, net voor een lekker feesie t komend weekend :(

ik heb echt nooooit problemen met fietsen... heb al 4 jaar zelfde cruiser en nog nooit wat mee gehad (klopt het wel even af)... ik hoor iedereen alijd over lekke banden etc etc...
gelukkig heb ik wel een hele handige vader dus als er wat stuk gaat hoef ik mijn handen er niet vuil aan te maken :D:cool:

Bandenplakken doe ik ook niet aan, koop meestal gewoon een nieuwe binnenband, dingen kosten toch niets en heb misschien maar eens per 2 jaar een lekke band. :)

Sjonge jonge, mijn benen zijn vandaag niets waard. Fietsen en trappen zijn een hel. Gaan zitten doet pijn en als ik wil rechtstaan moet ik me met mijn armen afduwen

wat mijn dag verpest heeft vandaag?:

met een natte broek en natte sokken thuis gekomen van het werk door in de sneeuw te fietsen!

Laatst bewerkt:
maatschappijwetenschappen ziek hard verdoet.

Terug
Naar boven