MissNuke
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 5.664
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 23%
Post zoekt nog mensen... Schubben bij boer... Vakkenvuller in supermarkt
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is werk?

Post zoekt nog mensen... Schubben bij boer... Vakkenvuller in supermarkt
Ik zoek ook nog mensen tegen laag uurloon (boodschappen doen, honden uitlaten, koken)
Al die achterlijke paupers die geen winterbanden hebben.
Ik zoek ook nog mensen tegen laag uurloon (boodschappen doen, honden uitlaten, koken)

Honden uitlaten? wtf mike ik dacht dat het ons speciaal momentje was, samen met een bakkie kwark![]()

Idd. Heb geen diploma's dan begin je volgens mij vrij weinig.

Winterbanden is ook niet nodig, ti's dat ik ze gratis heb geregeld anders is het geldverspilling
Ik heb wel diploma's, maar ook dan begin je in deze k*t tijd niets. Krijg vaak te horen "ja, mooi profiel maar het sluit niet helemaal aan bij onze functie"![]()

Jawel t is wel nodig anders moet je zo achterlijk langzaam rijden om niet de weg af te glijden waardoor ik te laat op school kom. Was wel geinig op de snelweg vanmorgen, al dat volk 80 rijden en ik en 3 andere audi's over de spitsstrook 120 rijden![]()
Mijn remafstand met de audi is 1/3 dat van een volkswagen golf. Audi op winterbanden en golf op zomerbanden.
Ik heb wel diploma's, maar ook dan begin je in deze k*t tijd niets. Krijg vaak te horen "ja, mooi profiel maar het sluit niet helemaal aan bij onze functie"![]()
Winterbanden zijn nergens nodig voor. Rij je idioot met of zonder als het sneeuwt of vriest dan ben je nog altijd gescheten.
Idioten heb je altijd, als je goed kan rijden en niet compleet loco gaat omdat er een sneeuwvlokje valt dan heb je die winterbanden nergens voor nodig.
. Moet er nog wel ergens foto's van hebben denk ik.. Gaat hij boos worden op ons omdat wij zo hard reden, autisme is hoog.Ik kan met winterbanden redelijk normaal rijden als er sneeuw ligt en dan kom je achter dat kansloze volk dat perse midden op de weg 30 wilt rijden te zitten. Op een 60 km/h weg![]()
2 jaar geleden was ik pizza's bezorgen met die klote sneeuw, ging zo'n figuur net zo hard rijden als mij, eindje verder was er een bocht. Ik ging de bocht door, hij ging recht door, stuiterde tegen de stoeprand aan en tolde toen tegen een paaltje aan. Moet er nog wel ergens foto's van hebben denk ik.. Gaat hij boos worden op ons omdat wij zo hard reden, autisme is hoog.

Geef dat volk winterbanden en ze klooien nog steeds hoor![]()

Winterbanden zijn nergens nodig voor. Rij je idioot met of zonder als het sneeuwt of vriest dan ben je nog altijd gescheten.
.

LoL, ik zit zo'n 200-300km per dag op de weg,... kan je vertellen dat winterbanden wél degelijk een erg groot verschil maken!! Natuurlijk, als je vol in de ankers moet glij je met alles,... Maar een winterband geeft je echt aanzienlijk meer grip en verkort je remweg behoorlijk!
lang gelden taxi gereden in mn schooltijd,... daar alle op 2 auto's na op winterbanden,.. alles reed door de sneeuw alsof er niets aan de hand was, en de twee auto's zonder kwamen niet eens van de parkeerpek af omdat deze minimal schuin liep.
Concurent taxi bedrijf vond de investering té groot en liet haar auto's op normale banden staan,... gevolg: zij moesten de toko dichtgooien bij sneeuw, en wij reden non-stop door.
Geloof me, winterbanden maken echt wel degelijk een groot verschil![]()
LoL, ik zit zo'n 200-300km per dag op de weg,... kan je vertellen dat winterbanden wél degelijk een erg groot verschil maken!! Natuurlijk, als je vol in de ankers moet glij je met alles,... Maar een winterband geeft je echt aanzienlijk meer grip en verkort je remweg behoorlijk!
lang gelden taxi gereden in mn schooltijd,... daar alle op 2 auto's na op winterbanden,.. alles reed door de sneeuw alsof er niets aan de hand was, en de twee auto's zonder kwamen niet eens van de parkeerpek af omdat deze minimal schuin liep.
Concurent taxi bedrijf vond de investering té groot en liet haar auto's op normale banden staan,... gevolg: zij moesten de toko dichtgooien bij sneeuw, en wij reden non-stop door.
Geloof me, winterbanden maken echt wel degelijk een groot verschil![]()
Idioten heb je altijd, als je goed kan rijden en niet compleet loco gaat omdat er een sneeuwvlokje valt dan heb je die winterbanden nergens voor nodig.
---------- Post toegevoegd Fri 7 Dec 2012 om 17:38 ----------
Of deze is ook mooi: ja, mooi profiel maar je hebt spijtig genoeg nog geen ervaring.