XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Mag het ook een stofzuiger zijn?

Studies? Links? I smell bro-science.

helpt gewoon bij schouderflexibiliteit, niet meer niet minder

Hoop wel dat de het zondag over is want dan is het weer chestday..

Rotator cuff oefeningen versterken de kleine spiertjes in je schouder, waardoor je ze minder snel overbelast en daarbij dus minder (tot geen) schouder klachten krijgt.

Rotator cuff oefeningen versterken de kleine spiertjes in je schouder, waardoor je ze minder snel overbelast en daarbij dus minder (tot geen) schouder klachten krijgt.

Zo klein zijn die ''spiertjes'' niet. Ooit een infraspinatus in je hand gehad? I have.

Het is koud

Neem gewoon deca voor je gewrichten net als ahnuld

Classic Stringer Tank Top van golds , heeft iemand die? Vind het raar uit zien als ik bij muscletotaal foto's bekijk

In slaap gevallen op de bank nu hoofdpijnnn

Net +2uur geslapen in de zetel met de kat. Nu helemaal suf, hoofdpijn, nekpijn en kniepijn :( (was een 2 persoonszetel)

gvd. Zit beetje op fb te kijken van me vriendin. Ze heeft echt ****ing lekkere vriendinnen FUUUUUUUUU nonmnonmnonm hnnnnngggg fapfapfap.

De enige vriendinnen die ik heb gezien zijn hooguit 7/10.

zzzz,, zo komt die trio er nooit :(

gvd. Zit beetje op fb te kijken van me vriendin. Ze heeft echt ****ing lekkere vriendinnen FUUUUUUUUU nonmnonmnonm hnnnnngggg fapfapfap.

Met een 2de man? :trollface:

normal_105here_for_the_gang_bang.jpg

Terug
Naar boven