AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Lecture over mathematische morfologie in het Engels volgen...... van een ****ing Indier. Nu snap ik wel waarom al die informatici daar zuigen, je verstaat echt geen zak van die docenten daar.

Lecture over mathematische morfologie in het Engels volgen...... van een ****ing Indier. Nu snap ik wel waarom al die informatici daar zuigen, je verstaat echt geen zak van die docenten daar.

ik had laatst zo een over internationale handel en managementsprocessen in India. Ik begon retepissig te worden toen hij steeds weer over karma begon te zeiken en zei dat ze alles daarop baseerden. En vanaf hij pissiger werd de stereotype stemtrapverhoging.

Gelukkig dat de opleidingen daar nog niks voorstellen, anders zou West-Europa helemaal gedoemt zijn.

Traps zijn dood:( wel genoeg boodschappen voor 1 week:o

ik had laatst zo een over internationale handel en managementsprocessen in India. Ik begon retepissig te worden toen hij steeds weer over karma begon te zeiken en zei dat ze alles daarop baseerden. En vanaf hij pissiger werd de stereotype stemtrapverhoging.

Gelukkig dat de opleidingen daar nog niks voorstellen, anders zou West-Europa helemaal gedoemt zijn.
Ach, denk (lees: hoop) dat het onderwijs daar voorlopig nog wel k*t blijft.

Strontvervelend dit, hij spreekt image uit als 'imez', en hij behandelt dus een onderwerp in image processing.

Abs kapot door de squats gisteren...

Observatie: als je een home gym hebt, MOET iedere persoon die bij je op bezoek komt idioot staan trekken aan de pulley, met een blik in de ogen van "hah dit kan ik toch ook, hoor!"

Voor ik thuis trainde wist ik overigens niet dat je een triceps pushdown met bad form kon doen. it boggles the mind

Ben zo gaar als een worst

Heb honger gekregen door deze zin.
En mijn honger naar jou
smiley-bloos.png

Als je test binnen de waarde is zal je huisarts je test voorschrijven? Ben altijd ****ing 3 dagen gaar na een training denk dat ik te langzaam herstel qq

Terug
Naar boven