AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

gecondoleerd..

Sterkte wazzup, het blijft een vreselijke ziekte, afgelopen woensdag werd bij mijn tante ook bekend dat ze een uitzaaing op haar lever heeft.

Dit:

24vpv29.jpg

Kom ik in Zutphen op station, smst klasgenoot me, ja lessen vervallen zijn maar 4 man in de les .. godver, helemaal voor niets wakker geworden .. nu maar even wat eten

Waarom voel ik me altijd zo belabberd na een middagdutje? :dunno:

Dat, Arnaud, heeft te maken met slaapcycli.

O.a. ook de oorzaak dat je een half uur voor je wekker gaat soms klaarwakker en fit bent, vervolgens door gaat slapen en helemaal kapot bent als je wekker gaat :roflol:

O.a. ook de oorzaak dat je een half uur voor je wekker gaat soms klaarwakker en fit bent, vervolgens door gaat slapen en helemaal kapot bent als je wekker gaat :roflol:
Ik heb mss max 15min echt geslapen

slaapcyclussen zijn leuk idd.
ik ben altijd fitter als mijn wekker om 05:00 staat dan om 06:30

waarom doe je een middag dutje?
eet je wel goed? kan namelijk ook zijn te weinig of juist teveel ''brandstof'' in je lichaam hebt. eet stuk fruit.
teveel bloedsuiker in je bloed is ook niet oke.. kan komen door het eten of drinken van te veel suiker of koolhydraten.. stress etc etc..

overdag slapen is eigenlijk helemaal niet nodig vaak ben je moe van iets anders.. bv wat hierboven staat..

en als je dan al een napje doet moet deze niet langer als 20 min... anders wordt je dus alleen maar duffer..

Ja dat is t dus, een slaap cycli duurt ongeveer anderhalf tot 2 uur en wanneer je wakker wordt voordat je een slaap cycli hebt afgerond staan je hersens nog half op slaapstand en wordt je brak wakker :p

:sad: ik moet straks deadliften
Ow en het regent, dat verpest mijn dag ook! (ik ga met de fiets naar de gym)

---------- Post toegevoegd Fri 14 Dec 2012 om 15:37 ----------

eet je wel goed? kan namelijk ook zijn te weinig of juist teveel ''brandstof'' in je lichaam hebt. eet stuk fruit.
teveel bloedsuiker in je bloed is ook niet oke.. kan komen door het eten of drinken van te veel suiker of koolhydraten.. stress etc etc..

overdag slapen is eigenlijk helemaal niet nodig vaak ben je moe van iets anders.. bv wat hierboven staat..

en als je dan al een napje doet moet deze niet langer als 20 min... anders wordt je dus alleen maar duffer..
Lange, drukke dagen op school de laatste weken + trainen + iets te weinig slapen + werken = moe :D

Was om half drie in de zetel gaan liggen, wekker stond op drie uur. Maar in die tijd amper geslapen. Wekker gaat af, ik val in slaap en word om 20 na drie wakker. Nu hoofdpijn en een plakbek :(

Wat ben jij bezorgd om arnodsi :D

:sad: ik moet straks deadliften
Ow en het regent, dat verpest mijn dag ook! (ik ga met de fiets naar de gym)

---------- Post toegevoegd Fri 14 Dec 2012 om 15:37 ----------

Lange, drukke dagen op school de laatste weken + trainen + iets te weinig slapen + werken = moe :D

Was om half drie in de zetel gaan liggen, wekker stond op drie uur. Maar in die tijd amper geslapen. Wekker gaat af, ik val in slaap en word om 20 na drie wakker. Nu hoofdpijn en een plakbek :(

ff koude douche ;)

---------- Post toegevoegd Fri 14 Dec 2012 om 15:42 ----------

Wat ben jij bezorgd om arnodsi :D

als jij zou vragen zou ik precies zelfde doen ;)

Ik heb het niet zo voor koud water :p tijdje geleden wou ik een koud bad nemen (voor beter herstel) en na een halve minuut dacht ik dat ik.in shock lid ging :roflol:

Same here.. Heb het helemaal niet voor kouw :o
Is zelfs zo erg dat als men bish en ik gaan slapen zij eerst mijn kant moet opwarmen terwijl ik sta te trappelen naast bed :D
Eenmaal groen licht spring ik op haar om warm te krijgen.

Terug
Naar boven