- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Collega overleden .. longkanker.
Zat er al een poosje aan te komen, maar toch ... bleh.
Waarom voel ik me altijd zo belabberd na een middagdutje?![]()

.Omdat je moet gaan voor een schoonheidsslaapje, middagdutjes zijn voor doetjes.

Ik heb mss max 15min echt geslapenDat, Arnaud, heeft te maken met slaapcycli.
O.a. ook de oorzaak dat je een half uur voor je wekker gaat soms klaarwakker en fit bent, vervolgens door gaat slapen en helemaal kapot bent als je wekker gaat![]()

slaapcyclussen zijn leuk idd.Dat, Arnaud, heeft te maken met slaapcycli.
O.a. ook de oorzaak dat je een half uur voor je wekker gaat soms klaarwakker en fit bent, vervolgens door gaat slapen en helemaal kapot bent als je wekker gaat![]()
Ja dat is t dus, een slaap cycli duurt ongeveer anderhalf tot 2 uur en wanneer je wakker wordt voordat je een slaap cycli hebt afgerond staan je hersens nog half op slaapstand en wordt je brak wakker![]()
ik moet straks deadliftenLange, drukke dagen op school de laatste weken + trainen + iets te weinig slapen + werken = moewaarom doe je een middag dutje?
eet je wel goed? kan namelijk ook zijn te weinig of juist teveel ''brandstof'' in je lichaam hebt. eet stuk fruit.
teveel bloedsuiker in je bloed is ook niet oke.. kan komen door het eten of drinken van te veel suiker of koolhydraten.. stress etc etc..
overdag slapen is eigenlijk helemaal niet nodig vaak ben je moe van iets anders.. bv wat hierboven staat..
en als je dan al een napje doet moet deze niet langer als 20 min... anders wordt je dus alleen maar duffer..

waarom doe je een middag dutje?
eet je wel goed? kan namelijk ook zijn te weinig of juist teveel ''brandstof'' in je lichaam hebt. eet stuk fruit.
teveel bloedsuiker in je bloed is ook niet oke.. kan komen door het eten of drinken van te veel suiker of koolhydraten.. stress etc etc..
overdag slapen is eigenlijk helemaal niet nodig vaak ben je moe van iets anders.. bv wat hierboven staat..
en als je dan al een napje doet moet deze niet langer als 20 min... anders wordt je dus alleen maar duffer..

ik moet straks deadliften
Ow en het regent, dat verpest mijn dag ook! (ik ga met de fiets naar de gym)
---------- Post toegevoegd Fri 14 Dec 2012 om 15:37 ----------
Lange, drukke dagen op school de laatste weken + trainen + iets te weinig slapen + werken = moe
Was om half drie in de zetel gaan liggen, wekker stond op drie uur. Maar in die tijd amper geslapen. Wekker gaat af, ik val in slaap en word om 20 na drie wakker. Nu hoofdpijn en een plakbek![]()

Ik moet eerst eten voorbereiden voor mijn familieff koude douche
---------- Post toegevoegd Fri 14 Dec 2012 om 15:42 ----------
als jij zou vragen zou ik precies zelfde doen![]()

2 min is genoeg joh 
zou ook niet 20 min onder koude douche gaan staan2 min is genoeg joh
![]()
tijdje geleden wou ik een koud bad nemen (voor beter herstel) en na een halve minuut dacht ik dat ik.in shock lid ging 
Ik heb het niet zo voor koud watertijdje geleden wou ik een koud bad nemen (voor beter herstel) en na een halve minuut dacht ik dat ik.in shock lid ging
![]()