MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Same here.. Heb het helemaal niet voor kouw :o
Is zelfs zo erg dat als men bish en ik gaan slapen zij eerst mijn kant moet opwarmen terwijl ik sta te trappelen naast bed :D
Eenmaal groen licht spring ik op haar om warm te krijgen.

same here.. alleen is het bij mij meestal andersom, ik dien als warmtebron en ligt ze (meestal) op mij:o is niet mijn ''vriendin'' btw

Ik slaap laatste tijd ook veel overdag, en slaap altijd 10 uur per nacht, weet ook niet wat het is.

Shiiiit! Vriendin van je buurman dan? :P

Nee, bedoel ermee dat ik geen relatie met haar heb:p inb4 ruud
Kreeg vandaag wel een rape face van een chick zeg... kippenvel..
ken haar niet en ze zat 10 secs met wijde ogen naar mij te staren, zonder te knipperen, alsof ze mijn ziel opzocht ofzo, freaky.

Ik slaap laatste tijd ook veel overdag, en slaap altijd 10 uur per nacht, weet ook niet wat het is.

Ik zelfs 12 uur, maar voor veel mensen werkt langer dan 8 uur slapen (op regelmatige basis) averechts.

Probeer eens je wekker te zetten na 8 uur slaap en kijken hoe je je die dag voelt.
Voor mij helpt het echt gigantisch.

eerste en laatste keer dat ik bij alternate.be bestel, pc zou normaal dinsdag geleverd moeten geweest zijn, vandaag nog niets aangekomen

Laatst bewerkt:

Ja toevallig wel.

winterdippie...
te weinig zon... je kan je bloed even na laten kijken.. kunnen zoveeeeel dingen zijn

Al een keer laten doen tijd terug, kwam niks uit. En slik vit d, dus zon heb ik niet nodig. :roflol:

Ik zelfs 12 uur, maar voor veel mensen werkt langer dan 8 uur slapen (op regelmatige basis) averechts.

Probeer eens je wekker te zetten na 8 uur slaap en kijken hoe je je die dag voelt.
Voor mij helpt het echt gigantisch.

Wel eens geprobeerd, maar dan voel ik me alsnog k*t.

Kan misschien geen minor moleculaire & cellulaire biologie volgen omdat ik geen biologie in m'n profiel had destijds op de middelbare school. :o

Kan misschien geen minor moleculaire & cellulaire biologie volgen omdat ik geen biologie in m'n profiel had destijds op de middelbare school. :o

Koop alberts the cell en microbiology nog wat. Heb je 2 dikke pillen waaruit bijna alle basisstof gehaald wordt. Volgens mij had jij alberts al dus zoveel mis je dan toch niet?

Koop alberts the cell en microbiology nog wat. Heb je 2 dikke pillen waaruit bijna alle basisstof gehaald wordt. Volgens mij had jij alberts al dus zoveel mis je dan toch niet?

Heb al molecular biology of the cell (Alberts et al.), molecular cell biology (Lodish et al.), essential cell biology (Alberts et al.), biochemistry (Berg et al.) en organic chemistry (Bruice) op de plank liggen. Wil gewoon ook in de praktijk onder 'n microscoop klooien en bepaalde inzichten van docenten horen op de stof.

Tevens dwingt zo'n minor je ook om wat over prokaryoten te leren, die boeien me nochtans weinig :D

Heb al molecular biology of the cell (Alberts et al.), molecular cell biology (Lodish et al.), essential cell biology (Alberts et al.), biochemistry (Berg et al.) en organic chemistry (Bruice) op de plank liggen. Wil gewoon ook in de praktijk onder 'n microscoop klooien en bepaalde inzichten van docenten horen op de stof.

Ahh, ja dat is wel nodig. Ik studeer moleculaire- microbiologie en die twee boeken en.andere boeken zijn gewoon de basis. Ik heb echter wel de mazzel gehad dat ik per week 30-35 uur labwerk nog had om die dingen uit te voeren. Is wel een welkome aanvulling op pure schematische theorie

Tevens dwingt zo'n minor je ook om wat over prokaryoten te leren, die boeien me nochtans weinig :D

Ik kies toch liever voor m'n minor sport & voeding :P

Prokaryoten zijn juist rete interessant getxxl:)

Ahh, ja dat is wel nodig. Ik studeer moleculaire- microbiologie en die twee boeken en.andere boeken zijn gewoon de basis. Ik heb echter wel de mazzel gehad dat ik per week 30-35 uur labwerk nog had om die dingen uit te voeren. Is wel een welkome aanvulling op pure schematische theorie

Ja die boeken gaan me maar tot 'n bepaald niveau brengen, ik heb gewoon wat echte praktijk ervaring nodig, dan wel discussies met mede studenten of docenten.

Wat nog het meest belangrijke is: ook al staat er een shitload in die boeken, door echt een studie weet je beter welke dingen belangrijker zijn om te weten dan andere. Dat onderscheid is niet altijd even duidelijk als je het puur uit boeken haalt.

Prokaryoten zijn juist rete interessant getxxl:)
Ja microbiologie zul je er ook 'n stuk meer mee van doen hebben.

Ik kies toch liever voor m'n minor sport & voeding :P
Denk niet dat m'n uni dat heeft (en is ook niet echt het straatje waarin ik zoek), lijkt me meer iets voor een hogeschool aansluitend op voeding dietetiek.

Laatst bewerkt:
:sad: ik moet straks deadliften
Ow en het regent, dat verpest mijn dag ook! (ik ga met de fiets naar de gym)

---------- Post toegevoegd Fri 14 Dec 2012 om 15:37 ----------

Lange, drukke dagen op school de laatste weken + trainen + iets te weinig slapen + werken = moe :D

Was om half drie in de zetel gaan liggen, wekker stond op drie uur. Maar in die tijd amper geslapen. Wekker gaat af, ik val in slaap en word om 20 na drie wakker. Nu hoofdpijn en een plakbek :(
Fuark, toch een epic training neergezet en een PR op deadlift!

Terug
Naar boven