MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Compexe situatie. Sommige vragen en dingen zijn simpelweg ''ik''. Weet ook wel dat het niet gezond is als je, bijvoorbeeld, geen belangstelling hebt voor andere mensen, maar is dat nou echt een teken van depressie?

Geloof best dat ik het ben, krop veel op en mis best wel wat eigenschappen die ik bij anderen wel tot uiting zie komen.. Maar een zware depressie? n*ger wat.
Niks mis met je Peanut.

Kerstpakket zit allemaal spul in dat je kan gebruiken als je 30-40 bent ofzo.. :')

3 flessen wijn, olie, azijn, kersen jam of wat dan ook en nog meer van die shit. Dat terwijl je in de horeca werkt met allemaal mensen van 18-25 jaar..

wuttt.

yes, ondankbaar.

Ik heb geeneens 'n kerstpakket. :(

ik ook niet:( al 3 jaar niet:rolleyes:

Kerstpakket zit allemaal spul in dat je kan gebruiken als je 30-40 bent ofzo.. :')

3 flessen wijn, olie, azijn, kersen jam of wat dan ook en nog meer van die shit. Dat terwijl je in de horeca werkt met allemaal mensen van 18-25 jaar..

wuttt.

yes, ondankbaar.

Mijn pa had vorig jaar zo'n epische schaal met allemaal vlees. Alleen waren er een paar werknemers gaan klagen omdat ze geen varkensvlees mochten (ga geen soort noemen anders racisme, t*ring ondankbaar achterlijk volk). Dus dit jaar heeft die weer zo'n doos met allemaal rommel. Wel net als vorig jaar een straat oudejaarsloten :o

of je bent gewoon geen irrationele r*tard, wanhopig opzoek naar bevestiging en aandacht van anderen, waarop de vragenlijst is gebaseerd?

dat denk ik tenminste.

of ben je echt down..
Dat ben ik ook zeker niet en dat weet ik van mezelf, die retarded vragen zijn hier wel op gebaseerd. Voel me in ieder geval niet ''gelukkig'' op dit moment en lijk nergens voldoening uit te halen. Waarom dit nu ineens een probleem moet zijn weet ik niet zo goed.. Leef daar al jaren mee, was toen ook geen probleem.

Sta ook gewoon echt niet te wachten op dit gezeik. Het meest idiote vind ik nog het feit dat het waarschijnlijk gewoon over is als je een paar pilletjes met feelgoodshiznit erin stopt.

Met hoe ik mij op dit moment voel misschien wel, maar toch zeker niet als karater an sich. Dat laatste wordt mij eerder aangepraat lijkt het wel.

1:11 gereden gemiddeld na een volle tank. Waar gaat dit heen misschien toch de rijstijl maar eens aanpassen

Het was f*cking koud en nat op de fiets :mad: en mijn voorlicht is kapot :mad:

En ik vind geen goede film voor vanavond. Iemand suggesties?
Karma will be given

Echt een goede film hoor :P
En emma watson zit er in

Je wilt ze toch minstens 1 keer in der bek spuiten?

wait...what?
fitted.jpg

Maar zo speciaal vind ik ze niet. Of toch niet speciaal genoeg om een chickflick op te zetten :)

vind ook geen ene fl**ker aan emma watson. Uitstraling+bek van een 12jarige.

Terug
Naar boven