- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Dude ik post er zelf regelmatig ...
Hé, die heb ik nog niet gezien! Bedankt man!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Iemand anders suggesties voor goed woksausje waarvan je niet al teveel nodig hebt voor een lekkere aanwezige smaak?Dude ik post er zelf regelmatig ...
![]()
Graag gedaan Arnodsi!

even serieus...
Er is een verband tussen psychotische episodes en verward, irrationeel gedrag.
Met mijn psychotische episodes komt net het tegengestelde voor; ik word hyperrationeel tot ik het lichamelijk of mentaal begeef, waarna ik tot niks meer in staat ben.
Dit is een enorme paradox waarbij ik niet tot een antwoord kom, welke me ook vorige nacht wakker hield.
donder op
heb vandaag al levensbeschouwing gehad en snap der geen k*t van
Levensbeschouwing is makkelijk. Leven betekent objectief gezien niks. Je kan er enkel subjectief zin aan geven.
Tot ze nut demonstreren verwerp je die claim. Wishful thinking kan elke hond die een bak voer voor zich ziet.
In mijn geval is het geen levensbeschouwing maar complexe psychologie die me de laatste tijd puur tegenwerkt in het leven.

''Je kan er enkel subjectief zin aan geven'' my ass Calyptus. We worden tegenwoordig gedwongen om een objectief leven te leiden in de huidige maatschappij, waar (zowat) iedere vorm van subjectiviteit afgekeurd wordt en als afwijkend/raar wordt beschouwd.