MissNuke
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 5.664
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 23%
Gewattest?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Probeer je nu expres een k*t film aan te smeren?

Die viel goed mee hoor. En er speelt een lekkere chick in
mss switch vragen, wat ik in een vol klaslokaal zei hierover.
Dat interesseert hem nietDie viel goed mee hoor. En er speelt een lekkere chick in

dat ik trots verkondig dat ik geen schaamte heb.
Ik heb enorm veel meegemaakt, waar de meeste hier alleen film over zien. Pistolen, messen, kilos aan coke en weed,...
Eens je dat meemaakt is een fl**ker geven om de mening van een paar mensen moeilijk. En het leuke is dat die mensen je er ook niet voor afkeuren.
Alleen staat het haaks op de psychoses... Het gaat nergens over, en ik heb er geen rationeel antwoord op.
PTSS is een angststoornis die mensen ontwikkelen na een ernstig trauma. Heb je last van herbeleving van een bepaalde stressvolle gebeurtenis in combinatie met een depressie? Zo ja, heb je er al langer dan een maand last van?
dat ik trots verkondig dat ik geen schaamte heb.
Ik heb enorm veel meegemaakt, waar de meeste hier alleen film over zien. Pistolen, messen, kilos aan coke en weed,...
Eens je dat meemaakt is een fl**ker geven om de mening van een paar mensen moeilijk. En het leuke is dat die mensen je er ook niet voor afkeuren.
Alleen staat het haaks op de psychoses... Het gaat nergens over, en ik heb er geen rationeel antwoord op.
Geen schaamte = een subjectieve levensstijl tot een bepaalde limiet. Een volledige subjectieve levensstijl zal voor jou jammer genoeg alleen uit een utopie bestaan, omdat jij het anders hooguit 3 dagen red, voordat jij achter slot en grendel zit voor een lange tijd.
kan er nu niet op antwoorden, maar ik dacht aan iets toen ik je post leesde en was het direct weer kwijt.
Maar het enige wat dus elke keer consequent terugkeert is de vrouw en die vent? Wat wat je normaal ziet bij mensen met een PTSS is dat ze bijvoorbeeld elke keer weer hun verkrachting herbeleven, zowel 's nachts als overdag. Dingen als een naam of bepaald voorwerp kunnen bij zulke mensen meteen een soort van 'stroom van herinneringen' oproepen waar ze niet meer uit kunnen komen tot ze alles tot in detail hebben herbeleeft.
Maar je hebt dus elke nacht last van dit soort dromen/aanvallen? Zijn er ook periodes wanneer je er een tijdje geen last van hebt?
Ik zal je er morgen antwoord op geven, want ik heb er een enorm paniekgevoel door gekregen, ik ga even onder mn dekens alles wat overdenken in de mate van het mogelijke.
---------- Post toegevoegd Thu 20 Dec 2012 om 21:50 ----------
laat het allemaal even rusten.
al 3 dagen last van schouder/traps lijkt net of er iets verkeerd zit, hoor nu ook telkens een soort knak bij schouder als ik een rondje daar met armen
iemand een oplossing ?![]()