Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

al 3 dagen last van schouder/traps lijkt net of er iets verkeerd zit, hoor nu ook telkens een soort knak bij schouder als ik een rondje daar met dat arm

iemand een oplossing ? :o

Misschien zijn je reardelts onderontwikkeld, dat is iig de meest voorkomende oorzaak van schouder klachten.

Calyptus komt op mij over als een ongelukkig semi-intellectueel ventje dat hard op zoek is naar zijn kleine plekje in de maatschappij.

verdomme een half uur voor mijn wekker afliep wakker geworden fffuuuuuu

Calyptus komt op mij over als een ongelukkig semi-intellectueel ventje dat hard op zoek is naar zijn kleine plekje in de maatschappij.

ben perfect gelukkig in mijn plek, en bezie mezelf als volkomen intellectueel :D

Anyway, uurtje geleden 15mg valium genomen, lekker mellowed out nu. Helemaal de t*ring gespaced, met als raarste dieptepunt steeds een lage, langgerekte "heeeeeeeeeeeeeeeeeelp" te horen alsof er iemand aan mn dakgoot hing en om hulp riep. Geen flauw id wat het was.

Mn gouden regel gebroken om tijdens psychoses weg te blijven van internet, want suggestief denken voed al die zever maar, en ik kan toch niet uitmaken wat "echt" is.

Dus paar dagen minder dbb tot het beter is.

brandblaar net ff lekgeprekt met naald...

Maar het enige wat dus elke keer consequent terugkeert is de vrouw en die vent? Wat wat je normaal ziet bij mensen met een PTSS is dat ze bijvoorbeeld elke keer weer hun verkrachting herbeleven, zowel 's nachts als overdag. Dingen als een naam of bepaald voorwerp kunnen bij zulke mensen meteen een soort van 'stroom van herinneringen' oproepen waar ze niet meer uit kunnen komen tot ze alles tot in detail hebben herbeleeft.

Maar je hebt dus elke nacht last van dit soort dromen/aanvallen? Zijn er ook periodes wanneer je er een tijdje geen last van hebt?

Onzin ptss komt in vele soorten en maten voor.

Te laat uit bed. 14.00 uur was beter geweest. Word je steeds ieder uur wakker dus wekker niet nodig.
Maar van 13.00 tot 16.00 uur niet wakker worden dan, word proppen nu met de maaltijden om nog een beetje fatsoenlijk te kunnen trainen.

Onzin ptss komt in vele soorten en maten voor.

Voor alle vormen van PTTS is een bepaald trauma nodig, vandaar mijn vraag of er iets heeft plaatsgevonden in het leven van Calyptus waardoor hij nu last heeft van zijn problemen. Een kenmerk dat bij elke vorm van PTTS aanwezig is is herbeleving. Het stukje over die verkrachting was een voorbeeld, dat staat ervoor ook aangegeven.

Voor alle vormen van PTTS is een bepaald trauma nodig, vandaar mijn vraag of er iets heeft plaatsgevonden in het leven van Calyptus waardoor hij nu last heeft van zijn problemen. Een kenmerk dat bij elke vorm van PTTS aanwezig is is herbeleving. Het stukje over die verkrachting was een voorbeeld, dat staat ervoor ook aangegeven.

arme jongen heeft zn vriendin van 5 jaar verloren aan zn beste vriend sinds de kleuterklas. Trust issues ever since:(

Die graftyfus paupers op hun brommers die weer door de wijk heen rijden.

Waarom mag je er niet gewoon dwars door heen ploegen met een pickup truck, ze hebben toch geen enkel praktisch nut voor de maatschappij.

Weet iemand of je toevallig ergens spijkermatten kan kopen? :roflol: .

Die graftyfus paupers op hun brommers die weer door de wijk heen rijden.

Waarom mag je er niet gewoon dwars door heen ploegen met een pickup truck, ze hebben toch geen enkel praktisch nut voor de maatschappij.

Weet iemand of je toevallig ergens spijkermatten kan kopen? :roflol: .
Maak wat voetangels? (kraaienpoten) :dunno:

OT: Ben f*cking tam en moet straks gaan trainen. En aangezien het dit weekend een druk weekend wordt op mijn werk kan ik geen pre workout nemen want dan slaap ik straks slecht :(

Maak wat voetangels? (kraaienpoten) :dunno:

OT: Ben f*cking tam en moet straks gaan trainen. En aangezien het dit weekend een druk weekend wordt op mijn werk kan ik geen pre workout nemen want dan slaap ik straks slecht :(

Heb de politie al gebeld, achterlijk volk rijd gewoon met 80 km/h door een groepje kinderen van 6-9 jaar dat op straat aan t voetballen is.

Vraag me af hoe rijtjeshuisbewoners met dat soort lui om gaan, ze komen uit zo'n 150.000 euro per huis wijk en ze lopen continue door andere wijken heen te scheuren.

Misschien toch maar collectief naar de gemeente en politie stappen zoals al als idee genoemd werd. Zal waarschijnlijk pas wat aan gedaan worden zodra ze een keer tegen zo'n kind aan klappen.

Zal me niet verbazen als de politie er niet eens tijd voor wil maken. Laatst kwam die achterlijke wijkagent wel langs om te vragen waarom niemand hielp toen 20 meter verderop zo'n debiel onderuit was gegaan omdat het glad was en zijn been had gebroken. Buurman had gezegd dat hij nog eerder er overheen zou rijden dan gaan helpen :roflol:

Moet misschien dag na kerst werken en oud en nieuw een paar uurtjes -_-

Heb de politie al gebeld, achterlijk volk rijd gewoon met 80 km/h door een groepje kinderen van 6-9 jaar dat op straat aan t voetballen is.

Vraag me af hoe rijtjeshuisbewoners met dat soort lui om gaan, ze komen uit zo'n 150.000 euro per huis wijk en ze lopen continue door andere wijken heen te scheuren.

Misschien toch maar collectief naar de gemeente en politie stappen zoals al als idee genoemd werd. Zal waarschijnlijk pas wat aan gedaan worden zodra ze een keer tegen zo'n kind aan klappen.

Zal me niet verbazen als de politie er niet eens tijd voor wil maken. Laatst kwam die achterlijke wijkagent wel langs om te vragen waarom niemand hielp toen 20 meter verderop zo'n debiel onderuit was gegaan omdat het glad was en zijn been had gebroken. Buurman had gezegd dat hij nog eerder er overheen zou rijden dan gaan helpen :roflol:
JIj hebt toch geld zat hé

http://www.wgcshop.com/wgc2008/main...RES-AMG-005&search=special&rs=m60&catid=&cat=

edit: Ow shit, das waar :eek: dit is illegaal in NL :roflol:
:trollface:

Goed idee voor volgende keer :roflol: . Moet ik paintball geweer wel ff ophalen, ligt bij een vriend omdat we t daar altijd doen :o

Maar goed, ze zijn inmiddels weg. Politie heeft paar rondjes door de wijk gereden dus zal ze wel afgeschrikt hebben. Van 1 van die lui weet ik dat die illegaal vuurwerk heeft liggen, zit te twijfelen of ik dat aan de politie zou melden :p

Ik zie je al helemaal voor het raam zitten, beetje gniffelen

Goed idee voor volgende keer :roflol: . Moet ik paintball geweer wel ff ophalen, ligt bij een vriend omdat we t daar altijd doen :o

Maar goed, ze zijn inmiddels weg. Politie heeft paar rondjes door de wijk gereden dus zal ze wel afgeschrikt hebben. Van 1 van die lui weet ik dat die illegaal vuurwerk heeft liggen, zit te twijfelen of ik dat aan de politie zou melden :p

Dat is gewoon triest, je handelt zelf ook in die zooi en dan een ander erbij lappen.. :rolleyes:

Potverdomme zeg staat er politie aan de deur dat er gedreigd wordt dat er dingen opgeblazen zouden worden. Mijn pa heel behulpzaam geeft ze een cobra 6 die achter in de auto lag en hij in mijn kastje geflikkerd had.

Wat een kanker mong**l ook eerlijk waar :roflol:

Potverdomme zeg staat er politie aan de deur dat er gedreigd wordt dat er dingen opgeblazen zouden worden. Mijn pa heel behulpzaam geeft ze een cobra 6 die achter in de auto lag en hij in mijn kastje geflikkerd had.

Wat een kanker mong**l ook eerlijk waar :roflol:

Snap er niks van, maar klinkt wel nice.

Terug
Naar boven