- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
3 k jas? pics or it never happend23e: beetje feesten, volk uitgenodigd,dineren , een maat van ons begon wat teveel lawaai te maken naar m'n goesting toen ie wat teveel op had. irri... maar ok.
24e: goeie dag opzich, wat gechild, toen m'n broer en m'n ma laten komen om te dineren. voedsel vergifting opgelopen... het eten van de afgelopen week er terug uit gespauwd.. ugh.. ben nog altijd aan t spauwen nu.. kerstfeest met de famillie moeten missenen heb shit presents kregen. allemaal lekker duur, maar shit presents
zoals een leren merkjas van zo'n luttele 3000euro die ik niet eens zou aandoen omdat ik schrik heb dat de wind hem ruineert... ipv me dan het geld te geven voor m'n auto verzekering.. ok i guess... kerstmis was ****** dit jaar
:d

Afgelopen dinsdag in elkaar gebeukt door 2 man. Gevolg schouder uit de kom etc, dit terwijl ik net zo ****ing hard ging kwa gains. Hoerenlijers.
Was trouwens vorige week dinsdag, dagentelling beetje in de war.
Ik was uit en zat met een meid in een straatje omdat ze zich niet goed voelde. Kwamen 2 gasten bijdehand doen dus ik zei er wat van en voor ik het wist lag ik op de grond en stonden ze op me kop te stampen met z'n 2e.
Afgelopen dinsdag in elkaar gebeukt door 2 man. Gevolg schouder uit de kom etc, dit terwijl ik net zo ****ing hard ging kwa gains. Hoerenlijers.
Was trouwens vorige week dinsdag, dagentelling beetje in de war.
Ik was uit en zat met een meid in een straatje omdat ze zich niet goed voelde. Kwamen 2 gasten bijdehand doen dus ik zei er wat van en voor ik het wist lag ik op de grond en stonden ze op me kop te stampen met z'n 2e.
naja gewoon informatie opzoeken, je vrienden vragen of ze hun kennen, zoeken naar connecties op facebook/twitter weet ik veel. en als je ze vindt, één voor één terugpakken. misschien met dat idee van loptr om een pisplaat onder hun deur te schuiven
Ik was alleen, dat is het hele probleem. Toen een bewaker aan kwam rennen waren ze pleiten.

wish me luck..Kom er net achter dat alle deuren op slot zijn en mijn ma en zus zo slim zijn geweest de achterdeur sleutel kwijt te raken en mijn sleutels mee te nemen.
Kan nu potverdomme niet eens naar buiten. wtf..
klacht 2: moet nu ook nog eens over 5 uur opstaan omdat ik moeilijk om 10 uur tegen mijn baas dit klote ongeloofwaardige verhaal kan gaan uitleggen.
klacht 3: Als ik nog 1x te laat kwam word ik ontslagen bij mijn stagewish me luck..