MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ben nog nooit zo vol geweest van de puisten, en dan moet ik op zo'n k*tdag nog plichtmatig buiten komen. 2x zelfs, sadisten :angry:

maar 5 euro gewonnen met win for life :(

- sinds 1 uur pas wakker
- brinta met chocomel gemaakt. resultaat: zeer ranzig, ik kan geen brinta meer zien. woppa uit mn voedingsschema
- naar jysk geweest om epic bureaustoel genaamd ''Mark'' te kopen, niet meer op voorraad
- niet kunnen trainen omdat ik geen vervoer heb
- ik haal mn macro's sowieso niet meer vandaag

mijn whey is hier nog altijd niet :'( geen eiren in huis :'( ontbijt dan maar met kip en rijst :p

- sinds 1 uur pas wakker
- brinta met chocomel gemaakt. resultaat: zeer ranzig, ik kan geen brinta meer zien. woppa uit mn voedingsschema
- naar jysk geweest om epic bureaustoel genaamd ''Mark'' te kopen, niet meer op voorraad

Gewoon kebab halen ofzo, kcal > clean eten.

Priusrijders,.............. Nuf said :mad:

Wilde karma sturen dat ik er laatst 1 bijna 180 zag rijden maar drukte op ga ipv backspace :fuu:

LoL!! 180 met een prius :eek::eek::eek:
dat moet iemand geweest zijn die er voor straf in moest rijden, en eigenlijk helemaal niet wilde !!!
Degene die ik tegenkom rijden allemaal netjes 10 of meer onder de toegestane snelheid,.. en indien jij te hard aankomt, dan zullen zij wel ff laten zien dat je daar niet zo hard mag door m er ff lekker voor te gooien op t laatste moment :mad:

- sinds 1 uur pas wakker

wat een gehuil, get your shit done. niemand gaat het voor je doen?
en wtf met geen vervoer ??? ik loop altijd een halfuur naar de gym, en een halfuur terug

ben nog steeds fatty

0.5l melk, 0.5l water met pre workout, +0.5l water tijdens het trainen, 0.5l water met post workout en ondertussen nog een paar glazen water gedronken. Vandaag nog maar 2x naar het toilet geweest (bij het opstaan en pwo meal) en ik vertrek zo naar de cinema. Dit gaat nog interessant worden

LoL!! 180 met een prius :eek::eek::eek:
dat moet iemand geweest zijn die er voor straf in moest rijden, en eigenlijk helemaal niet wilde !!!
Degene die ik tegenkom rijden allemaal netjes 10 of meer onder de toegestane snelheid,.. en indien jij te hard aankomt, dan zullen zij wel ff laten zien dat je daar niet zo hard mag door m er ff lekker voor te gooien op t laatste moment :mad:

Had verleden week ook wat automobilisten die dat deden, gewoon geen richting aangeven, niet kijken neeeee, maar gewoon een baan opschuiven.. Daar waar ik rij! :mad:

Helaas rij ik met reclame op me auto (van de zaak) anders zou ik toch wat graag uit willen stappen.

0.5l melk, 0.5l water met pre workout, +0.5l water tijdens het trainen, 0.5l water met post workout en ondertussen nog een paar glazen water gedronken. Vandaag nog maar 2x naar het toilet geweest (bij het opstaan en pwo meal) en ik vertrek zo naar de cinema. Dit gaat nog interessant worden

want some coffee? :D

en wtf met geen vervoer ??? ik loop altijd een halfuur naar de gym, en een halfuur terug

ben nog steeds fatty

hmm ja je hebt gelijk, ik gedraag me gewoon als een dikke fl**ker. heb soms van die dagen :( en fatty zijn maakt niet uit, zolang je wat massa hebt

---------- Post toegevoegd Fri 28 Dec 2012 om 16:06 ----------

ik kwam dan ook net van de jysk om de stoel te kopen. toen dacht ik van; **** it, geen zin meer in trainen. doe ik maandag wel. ik heb nog wel knakworsten, heel blik is 350 kcal.
its-something.jpg

Iphone laten vallen, ditmaal barst in de achterkant.

Heeft niet echt mijn dag verpest, maar ik wilde gewoon m'n hart luchten.

Bed lag weer te lekker. van 8 tot 5 geslapen. Wilde er eigenlijk om 3 uur uit gaan.

Nu snel havermout shake en snel avondeten erachteraan pompen en dan maar vlug trainen

ben nog steeds fatty

Lol als ik elke keer dat ik train een uur moet lopen zou ik niet eens meer gaan :)

Terug
Naar boven