SHREDDEDBRAH
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 221
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 12%
haha als kindje oke
ben je nog 12 kix? komaaan

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

- sinds 1 uur pas wakker
- brinta met chocomel gemaakt. resultaat: zeer ranzig, ik kan geen brinta meer zien. woppa uit mn voedingsschema
- naar jysk geweest om epic bureaustoel genaamd ''Mark'' te kopen, niet meer op voorraad
- niet kunnen trainen omdat ik geen vervoer heb
- ik haal mn macro's sowieso niet meer vandaag

Wilde karma sturen dat ik er laatst 1 bijna 180 zag rijden maar drukte op ga ipv backspace![]()

- sinds 1 uur pas wakker
- brinta met chocomel gemaakt. resultaat: zeer ranzig, ik kan geen brinta meer zien. woppa uit mn voedingsschema
- naar jysk geweest om epic bureaustoel genaamd ''Mark'' te kopen, niet meer op voorraad
- niet kunnen trainen omdat ik geen vervoer heb
- ik haal mn macro's sowieso niet meer vandaag
ik loop altijd een halfuur naar de gym, en een halfuur terugLoL!! 180 met een prius
dat moet iemand geweest zijn die er voor straf in moest rijden, en eigenlijk helemaal niet wilde !!!
Degene die ik tegenkom rijden allemaal netjes 10 of meer onder de toegestane snelheid,.. en indien jij te hard aankomt, dan zullen zij wel ff laten zien dat je daar niet zo hard mag door m er ff lekker voor te gooien op t laatste moment![]()

0.5l melk, 0.5l water met pre workout, +0.5l water tijdens het trainen, 0.5l water met post workout en ondertussen nog een paar glazen water gedronken. Vandaag nog maar 2x naar het toilet geweest (bij het opstaan en pwo meal) en ik vertrek zo naar de cinema. Dit gaat nog interessant worden

wat een gehuil, get your shit done. niemand gaat het voor je doen?
en wtf met geen vervoerik loop altijd een halfuur naar de gym, en een halfuur terug
ben nog steeds fatty
en fatty zijn maakt niet uit, zolang je wat massa hebtwat een gehuil, get your shit done. niemand gaat het voor je doen?
en wtf met geen vervoerik loop altijd een halfuur naar de gym, en een halfuur terug
ben nog steeds fatty