XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

je kan toch gewoon gaan slapen als je binnen bent? of heb je een tent in de tuin staan ofzo?

Zal ik nu maar even doen. de enigste manier waarop ik nu naar buiten kan is vanuit het raam op de eerste verdieping. Hoe kom ik alleen in godsnaam weer naar binnen?

Misschien spring ik morgen wel gewoon uit het raam. srs.

Zal ik nu maar even doen. de enigste manier waarop ik nu naar buiten kan is vanuit het raam op de eerste verdieping. Hoe kom ik alleen in godsnaam weer naar binnen?

Misschien spring ik morgen wel gewoon uit het raam. srs.

wtf waarom maak je je nu druk om hoe je het huis uit kan komen? ga slapen gast echt xd

Nog steeds ****ed maag klachten. Sinds maandag verdomme geen hoogwaardige maaltijd kunnen eten. Witte stokbrood en thee komen onderhand me strot uit. Straks nog werken ook.

Nou, chloorpromazine voorgeschreven gekregen, ging een uurtje goed maar nu kan ik nog amper zinnen maken en lezen en heb ik het gevoel dat mijn ogen scheel staan.

wat een bucht is me dit :roflol:

waarom krijg je dat nu weer voorgeschreven? Toch al lang betere spullen op de markt?

Halve middag in de stad een zoektoch gestart naa een nieuw par schoenen.
Did not succeed, fck my life. Loop de hele dag al op me werkschoenen :o

auto onder de trein .. sta al een uurtje stil en kan nog wel een tijdje duren :(

en er zit een vrouw (lelijke) op de stoel voor me pron te kijken op haar iphone .. en ze heeft 1 hand verstopt .... no joke :(

miscphaggot.gif

Kun je toch makkelijk een foto maken ze zit voor je

Gvd, door pre kan ik niet slapen en door al dat gedrink tijdens het trainen moet ik nu om de 10 min gaan pissen

Elke keer door die koude gang lopen, miss potje op de kamer zetten of in de badkamer blijven slapen :mad:

Terug
Naar boven