MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dat smerige vuurwerk,ga zo de politie maar weer eens bellen:mad:

Dat smerige vuurwerk,ga zo de politie maar weer eens bellen:mad:

Hier zijn ze gelukkig gekapt :o

Vorig jaar cobra 6 afgestoken vlak bij (lees: op veilige afstand) paar van die t*fus koters die hier voor ons huis vuurwerk afstaken.. Was verbazingwekkend effectief, 1 kindje rende huilend weg en de rest er achter aan.

Ik moet steeds schrikken en mijn hondje is er bang voor:mad:

0.5l melk, 0.5l water met pre workout, +0.5l water tijdens het trainen, 0.5l water met post workout en ondertussen nog een paar glazen water gedronken. Vandaag nog maar 2x naar het toilet geweest (bij het opstaan en pwo meal) en ik vertrek zo naar de cinema. Dit gaat nog interessant worden

Echt standaard 2l bij het trainen hier :o.

je haalt de woorden uit mijn mond,...

Snap dat het met kids of dieren best irri kan zijn,.. maar kom op, hoe was je zelf vroeger ??? En daarbij,.. een paar enkele dgn per jaar ?:o

Klopt maar ze moeten t wel voor hun eigen huis doen. Die kinderen hier vorig jaar waren notabene door hun ouders hier heen gestuurd omdat er in hun eigen straat meer mensen wonen?

Achterlijk volk, gewoon lekker bij je eigen huis t*ring bende maken.. Vroeger stak ik het ook gewoon in mijn eigen straat af.

Ik moet steeds schrikken en mijn hondje is er bang voor:mad:

dawson-crying.jpg

Klopt maar ze moeten t wel voor hun eigen huis doen. Die kinderen hier vorig jaar waren notabene door hun ouders hier heen gestuurd omdat er in hun eigen straat meer mensen wonen?

Achterlijk volk, gewoon lekker bij je eigen huis t*ring bende maken.. Vroeger stak ik het ook gewoon in mijn eigen straat af.

Zolang het nog geen oudjaars dag is ga je het niet in je eigen straat afsteken.....

:roflol: k*touders :p

Wij haalde een tas vol "astronauten" en wat "strijkers" en liepen door het hele dorp,.. parken,.. overal :D :D
Zelden gezeik gehad,...

Moet zeggen dat bij een dier in zicht er niet afgestoken werd,.. en wanneer iemand idd aangaf dat er dieren of kleine bang waren in huis,.. dan gingen we verderop weer verder.
Lag overigens wel aan "de manier" waarop het gevraagd werd,... bij schelden en moeilijk doen hadden we spontaan ons plekkie gevonden :D :D

Zolang het nog geen oudjaars dag is ga je het niet in je eigen straat afsteken.....

Ook niet voor mijn huis ieder geval :roflol: .

---------- Post toegevoegd Fri 28 Dec 2012 om 17:58 ----------

:roflol: k*touders :p

Wij haalde een tas vol "astronauten" en wat "strijkers" en liepen door het hele dorp,.. parken,.. overal :D :D
Zelden gezeik gehad,...

Moet zeggen dat bij een dier in zicht er niet afgestoken werd,.. en wanneer iemand idd aangaf dat er dieren of kleine bang waren in huis,.. dan gingen we verderop weer verder.
Lag overigens wel aan "de manier" waarop het gevraagd werd,... bij schelden en moeilijk doen hadden we spontaan ons plekkie gevonden :D :D

Ja als t even is is er niets mis mee maar die lui stonden echt al de halve dag voor ons huis.. T jaar daar voor ook en toen hadden ze ook niets opgeruimd.

Toen maar een cobra 6 in de bosjes vlak langs de weg gegooid, mooie knal gevolgd door een kindje dat huilend weg rende :roflol:

Training moeten staken door diarree :mad:

Al weken motivatie kwijt! :mad:

Fackk ik heb een girlfriend nu:mad:

Besef me nu dat ik morgen avond verjaardag heb en daarom de dart wedstrijd tussen Phil Taylor en Raymond van Barneveld niet kan zien :( :(

Best verslavend dat darts he :p

Vriendin is fokking chagrijnig zonder duidelijke reden... :S

Terug
Naar boven