- Waardering
- 68
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 112kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat smerige vuurwerk,ga zo de politie maar weer eens bellen![]()
Dat smerige vuurwerk,ga zo de politie maar weer eens bellen![]()

En daarbij,.. een paar enkele dgn per jaar ?
0.5l melk, 0.5l water met pre workout, +0.5l water tijdens het trainen, 0.5l water met post workout en ondertussen nog een paar glazen water gedronken. Vandaag nog maar 2x naar het toilet geweest (bij het opstaan en pwo meal) en ik vertrek zo naar de cinema. Dit gaat nog interessant worden
.je haalt de woorden uit mijn mond,...
Snap dat het met kids of dieren best irri kan zijn,.. maar kom op, hoe was je zelf vroegerEn daarbij,.. een paar enkele dgn per jaar ?
![]()
Ik moet steeds schrikken en mijn hondje is er bang voor![]()
Klopt maar ze moeten t wel voor hun eigen huis doen. Die kinderen hier vorig jaar waren notabene door hun ouders hier heen gestuurd omdat er in hun eigen straat meer mensen wonen?
Achterlijk volk, gewoon lekker bij je eigen huis t*ring bende maken.. Vroeger stak ik het ook gewoon in mijn eigen straat af.
Klopt maar ze moeten t wel voor hun eigen huis doen. Die kinderen hier vorig jaar waren notabene door hun ouders hier heen gestuurd omdat er in hun eigen straat meer mensen wonen?
Achterlijk volk, gewoon lekker bij je eigen huis t*ring bende maken.. Vroeger stak ik het ook gewoon in mijn eigen straat af.
k*touders 

Zolang het nog geen oudjaars dag is ga je het niet in je eigen straat afsteken.....
.k*touders
Wij haalde een tas vol "astronauten" en wat "strijkers" en liepen door het hele dorp,.. parken,.. overal![]()
Zelden gezeik gehad,...
Moet zeggen dat bij een dier in zicht er niet afgestoken werd,.. en wanneer iemand idd aangaf dat er dieren of kleine bang waren in huis,.. dan gingen we verderop weer verder.
Lag overigens wel aan "de manier" waarop het gevraagd werd,... bij schelden en moeilijk doen hadden we spontaan ons plekkie gevonden![]()
![]()

Lol als ik elke keer dat ik train een uur moet lopen zou ik niet eens meer gaan![]()
Vriendin is fokking chagrijnig zonder duidelijke reden... :S
Vriendin is fokking chagrijnig zonder duidelijke reden... :S