XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Fijne jaarwisseling gehad.
Zat ineens begin van de avond van top tot teen onder de netelroos...
Heel de nacht liggen jeuken en krabben, wat een k*tzooi.
Vandaag nog steeds, net terug van de huisartsenpost en een pilletje gekregen.
Daardoor sterren dansen op het ijs gemist met Jarno Hams :mad:

Netelroos heb ik ook eens gehad. Was gwn doodgaan, wil je gwn geen 2e keer meemaken.

Ik krijg constant die verrekte 502 bad gateway nginx pagina als ik een topic wil openen.

Beetje zoekwerk vertelt mij dat ik dan mijn cache en cookies leeg moet maken maar hoe dafuq moet dat bij chrome @ android tablet? Edit> gevonden

Zoekwerk vertelt mij ook dat dit aan de dbb server ligt, waarom word dit niet gefixt?

Edit: waarom zou de cache leeggooieen en je cookies verwijderen eigenlijk moeten helpen?

Heb ook al een week ofzo moeite om op de site te komen, met name thuis. Soms doet hij het, maar vaak ook niet. Krijg error 105 en 324 steeds in Chrome.

Eerste werkdag van het nieuwe jaar ...

• Like
Waarderingen: mat
Vroeg opstaan..

Vroeg opstaan en vervolgens een domme fout maken :o

Sinds ik vanmorgen opstond voelt het alsof mn geest een beetje achter mn lichaam aan zwiebert, alsof ik een 'delay' heb.

En ik hoef al een week niet meer te persen of enige inspanning te verrichten om een grote bolus dr uit te werpen, no wipes.. maar sinds gister wel bloed. Volgens mij word ik in mn slaap verkracht door de buurvrouw.

de gedachten dat ik in anderhalve week pas 1x heb kunnen pompen vanwege kerst en oud en nieuw! voel me slap en ingezakt haha

Sinds ik vanmorgen opstond voelt het alsof mn geest een beetje achter mn lichaam aan zwiebert, alsof ik een 'delay' heb.

En ik hoef al een week niet meer te persen of enige inspanning te verrichten om een grote bolus dr uit te werpen, no wipes.. maar sinds gister wel bloed. Volgens mij word ik in mn slaap verkracht door de buurvrouw.

bij mij de eerste symtpomen van mijn fistel, hoop voor jou niet

haha gemeen

Terug
Naar boven