train and gain
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 232
Nee joh. Ik was gewoon in de veronderstelling dat het hier op DBB al zo erg verpest was, dat hij het dubbel bedoelde haha
Verpest?!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee joh. Ik was gewoon in de veronderstelling dat het hier op DBB al zo erg verpest was, dat hij het dubbel bedoelde haha

Ik krijg constant die verrekte 502 bad gateway nginx pagina als ik een topic wil openen.
Beetje zoekwerk vertelt mij dat ik dan mijn cache en cookies leeg moet maken maar hoe dafuq moet dat bij chrome @ android tablet? Edit> gevonden
Zoekwerk vertelt mij ook dat dit aan de dbb server ligt, waarom word dit niet gefixt?
Edit: waarom zou de cache leeggooieen en je cookies verwijderen eigenlijk moeten helpen?
Geen problemen hier (VuurVos)Heb ook al een week ofzo moeite om op de site te komen, met name thuis. Soms doet hij het, maar vaak ook niet. Krijg error 105 en 324 steeds in Chrome.
Daar is ie!

:d
Trainen of Neuken ?de gedachten dat ik in anderhalve week pas 1x heb kunnen pompen vanwege kerst en oud en nieuw! voel me slap en ingezakt haha
Sinds ik vanmorgen opstond voelt het alsof mn geest een beetje achter mn lichaam aan zwiebert, alsof ik een 'delay' heb.
En ik hoef al een week niet meer te persen of enige inspanning te verrichten om een grote bolus dr uit te werpen, no wipes.. maar sinds gister wel bloed. Volgens mij word ik in mn slaap verkracht door de buurvrouw.
bij mij de eerste symtpomen van mijn fistel, hoop voor jou niet