XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Lijkt net of ik vannacht tegen mn oog gemept ben. Doet pijn, al bij knipperen. Is ook rood en blauw. Dafuuuqqq..

dat had een maat van mij ook gister! ze ene oog was gewoon dik en blauw terwijl die normaal ging slapen. gekke shit!

Word er echt niet goed van. Oog begint steeds te tranen als ik knipper, dalijk toch maar eens de dokter bellen..

Al 4 dagen ziek, hoop morgen toch weer naar de gym te kunnen

ik hoest me een ongeluk. dikke klodders. die lange duurloop zit er vandaag niet in.

vandaag opzoek naar nieuwe sportschool, 3 afgegaan en geen enkele een squatrack...

Het verse kadaver van een klein hondje, incl bloedspoor en huilende vrouw.. :(

Mensen die verhalen over jou vertellen die niet waar zijn, wat er vervolgens voor zorgt dat relaties, op beide gebieden, naar de t*fus lopen.

Ik was naar de stad en had dus maar even voor op de terugweg een mass perfection shake meegenomen.
Eenmaal aangekomen in de auto pak ik mijn shake, zeg nog tegen me moeder als ik deze zooi knoei zou ik niet willen weten wat voor een rotzooi je krijgt.
Ik draai de shakebaker nog voor de zekerheid 2 keer vast en de dop ook 2 keer.
En ja hooor ik begon met shaken en voor je het wist lag de Mass perfection door de auto en op mij :mad::mad::mad:

Ik was naar de stad en had dus maar even voor op de terugweg een mass perfection shake meegenomen.
Eenmaal aangekomen in de auto pak ik mijn shake, zeg nog tegen me moeder als ik deze zooi knoei zou ik niet willen weten wat voor een rotzooi je krijgt.
Ik draai de shakebaker nog voor de zekerheid 2 keer vast en de dop ook 2 keer.
En ja hooor ik begon met shaken en voor je het wist lag de Mass perfection door de auto en op mij :mad::mad::mad:

Wat mijn moeder zou zeggen: Wat ben je dan?

Kotbazin van 85 moeten zien huilen. Omdat kotmaat/ouders van kotmaat en ouders van lief van kotmaat ( don't ask me why ) het nodig vonden om een drama te maken van een lekkende kraan die moest hersteld worden. ( moeten huurders trouwens zelf doen maar dat weet dat vrouwtje natuurlijk niet).

Normaal laat ik het allemaal over mij heen gaan en kan het me allemaal niet veel schelen maar heb nu toch even vermeld aan die kotmaat dat ik het dus echt niet vind kunnen.

****ed up bigtime met een chick :(
Ik vond die chick echt leuk, feelsbadman

Terug
Naar boven