XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

****ed up bigtime met een chick :(
Ik vond die chick echt leuk, feelsbadman
tumblr_lr1f6uNe971qhtjfto1_r2_500.gif

Kotbazin van 85 moeten zien huilen. Omdat kotmaat/ouders van kotmaat en ouders van lief van kotmaat ( don't ask me why ) het nodig vonden om een drama te maken van een lekkende kraan die moest hersteld worden. ( moeten huurders trouwens zelf doen maar dat weet dat vrouwtje natuurlijk niet).

Normaal laat ik het allemaal over mij heen gaan en kan het me allemaal niet veel schelen maar heb nu toch even vermeld aan die kotmaat dat ik het dus echt niet vind kunnen.

U srs? Bedoel je rolmaat? Kun je kopen bij de fixet.

te lui om de gym op te ruimen

werkstuk van maw maken waar ik geen ene k*t van snap.

Ben nog steeds verrot van Oud en Nieuw. Morgen hopelijk weer fit. Voorlopig geen feestje meer voor deze jongen.

van sperma eten ook

zoveel spierpijn in me rug dat ik me kont niet kan afvegen

Ik ging vanochtend veel te hard op m'n pre-WO.

Na 5 setjes zo snel (maar onopvallend) mogelijk m'n spullen gepakt en naar de kleedkamer gegaan. Was gelukkig net op tijd bij de wc..
Ongeveer 10 minuten in de kleedkamer gezeten en toen toch m'n training maar afgemaakt. :p

Ik ging vanochtend veel te hard op m'n pre-WO.

Na 5 setjes zo snel (maar onopvallend) mogelijk m'n spullen gepakt en naar de kleedkamer gegaan. Was gelukkig net op tijd bij de wc..
Ongeveer 10 minuten in de kleedkamer gezeten en toen toch m'n training maar afgemaakt. :p
Oh zo smerig, mensen die op de sportschool schijten.
Bij ons zit er een gemengd toilet midden in de zaal. Walgelijk.

Op de een of andere manier zijn het ook bijna altijd de botjes die stinken, en niet eens die flinke beren

Op de een of andere manier zijn het ook bijna altijd de botjes die stinken, en niet eens die flinke beren
Nee, niet dat. Dat doe ik nooit op de sportschool.

Je zal maar nodig moeten:D...

Eigenlijk ook niet heel gek... Beweging heeft stimulerende werking op de darmen..

Terug
Naar boven