****ed up bigtime met een chick![]()
Ik vond die chick echt leuk, feelsbadman
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kotbazin van 85 moeten zien huilen. Omdat kotmaat/ouders van kotmaat en ouders van lief van kotmaat ( don't ask me why ) het nodig vonden om een drama te maken van een lekkende kraan die moest hersteld worden. ( moeten huurders trouwens zelf doen maar dat weet dat vrouwtje natuurlijk niet).
Normaal laat ik het allemaal over mij heen gaan en kan het me allemaal niet veel schelen maar heb nu toch even vermeld aan die kotmaat dat ik het dus echt niet vind kunnen.
U srs? Bedoel je rolmaat? Kun je kopen bij de fixet.

omdat het een epic teringzooi is hier, stoot steeds mijn tenen tegen schijven

Word er echt niet goed van. Oog begint steeds te tranen als ik knipper, dalijk toch maar eens de dokter bellen..
ruilen? ga jij morgen naar de dokter met een geirriteerde plasbuis en ik met een blauw oog haha

van spinazie eten ookVan opruimen word je ook sterk, dus wat is het probleem?
![]()
zoveel spierpijn in me rug dat ik me kont niet kan afvegen

Oh zo smerig, mensen die op de sportschool schijten.Ik ging vanochtend veel te hard op m'n pre-WO.
Na 5 setjes zo snel (maar onopvallend) mogelijk m'n spullen gepakt en naar de kleedkamer gegaan. Was gelukkig net op tijd bij de wc..
Ongeveer 10 minuten in de kleedkamer gezeten en toen toch m'n training maar afgemaakt.![]()
Nee, niet dat. Dat doe ik nooit op de sportschool.Oh zo smerig, mensen die op de sportschool schijten.
Bij ons zit er een gemengd toilet midden in de zaal. Walgelijk.
Op de een of andere manier zijn het ook bijna altijd de botjes die stinken, en niet eens die flinke beren
Oh zo smerig, mensen die op de sportschool schijten.
Bij ons zit er een gemengd toilet midden in de zaal. Walgelijk.
Op de een of andere manier zijn het ook bijna altijd de botjes die stinken, en niet eens die flinke beren
...