Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Oh zo smerig, mensen die op de sportschool schijten.
Bij ons zit er een gemengd toilet midden in de zaal. Walgelijk.

Op de een of andere manier zijn het ook bijna altijd de botjes die stinken, en niet eens die flinke beren

Wie heeft het over schijten? Het gaat duidelijk om kotsen bij hem, valt overigens wel mee, bij ons pissen ze op de vloer waardoor je plakkerige zolen krijgt, ook een x stront op het plafon gezien.

Wie heeft het over schijten? Het gaat duidelijk om kotsen bij hem, valt overigens wel mee, bij ons pissen ze op de vloer waardoor je plakkerige zolen krijgt, ook een x stront op het plafon gezien.
Mijn tere en kwetsbare zieltje denkt niet eens aan kotsen, dus was niet in me opgekomen :o

Stront op het plafon? Serieus?

Nee, niet dat. Dat doe ik nooit op de sportschool.
Op de parkeerplaats? :eek:

Liever een plee midden in de zaal dan stront aan het plafond.
Uh, ja dat is ook wel weer zo ja :rolleyes:

hAHAH mooi altijd hoe mensen weten het schijt aan de meeste rare dingen te krijgen.

Heb wel eens in die waterbak achter het toilet dingen zien drijven dat ik liever niet gezien had

Oh zo smerig, mensen die op de sportschool schijten.
Bij ons zit er een gemengd toilet midden in de zaal. Walgelijk.

Op de een of andere manier zijn het ook bijna altijd de botjes die stinken, en niet eens die flinke beren

Jij rent elke keer als iemand gescheten heeft de wc in om de schijtgeur te bepalen?

Hier zijn het meestal de ecto's, die waarschijnlijk niets anders als whey shakes drinken, die de boel lopen te vergassen in de zaal en wc's.. Eén gast die stinkt altijd naar bier als hij komt trainen, dat is zijn pre workout denk ik :roflol:

Hier zijn het meestal de ecto's, die waarschijnlijk niets anders als whey shakes drinken, die de boel lopen te vergassen in de zaal en wc's.. Eén gast die stinkt altijd naar bier als hij komt trainen, dat is zijn pre workout denk ik :roflol:
Interessant onderwerp, in.
Als ik veel shakes op een dag gedronken heb en weinig vast voedsel dan stinkt mn schijtsel ook. Mijn zweet stinkt meestal niet, zelfs als ik ui enzo gegeten heb. Ik ruik altijd lekker, meestal ook tijdens het trainen. U jelly?

Over het algemeen stink ik wel, maar niet als ik train en zweet.

Interessant onderwerp, in.
Als ik veel shakes op een dag gedronken heb en weinig vast voedsel dan stinkt mn schijtsel ook. Mijn zweet stinkt meestal niet, zelfs als ik ui enzo gegeten heb. Ik ruik altijd lekker, meestal ook tijdens het trainen. U jelly?

Nja als ik veel meer eiwitten binnen krijg dan ik nodig heb per dag, dan zijn die van mij ook wel giftig, maar ik loop tenminste niet de boel te vergassen IN de gym :D Het zijn altijd dezelfde types, skinny fat en schaamrood op de kaken als ze hun eigen lucht ruiken. Overigens vind ik gasten die naar zweet stinken, net alsof ze dagen niet gedoucht hebben of in dezelfde kleren hebben getraind veel smeriger..

Nja als ik veel meer eiwitten binnen krijg dan ik nodig heb per dag, dan zijn die van mij ook wel giftig, maar ik loop tenminste niet de boel te vergassen IN de gym :D Het zijn altijd dezelfde types, skinny fat en schaamrood op de kaken als ze hun eigen lucht ruiken. Overigens vind ik gasten die naar zweet stinken, net alsof ze dagen niet gedoucht hebben of in dezelfde kleren hebben getraind veel smeriger..

Mijn scheten zijn vrijwel altijd giftig. :(

one does not simply squat zonder te scheiten

bij squat wil er heel soms nog wel 1 ontsnappen... schaam me dood

DBB ineens helemaal wit, bij anderen ook?

&OK again

DBB ineens helemaal wit, bij anderen ook?

Wat bedoel je met helemaal? Ik heb hier nog altijd de lichtblauwe kleuren...

---------- Post toegevoegd Thu 3 Jan 2013 om 16:48 ----------

Klote bij mij ook...updates aan het doen? ziet er bagger uit, precies een fout in de code :p

Terug
Naar boven