MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik weet precies wat jij hebt en wat jij hier aan kan doen, om er geheel van af te komen. Je bent niet de enige trouwens, de meeste mannen creëren als het ware een spanningsriem rond hun middel, dmv onzekerheid over dat gebied. De nadelen zijn het alleen niet waard, van maagkrampen tot moeizaam ademen, je gebruikt immers je buik om diep en gezond te kunnen ademen, als daar spanning zit gaat dat lastig.

Wat helpt is om een kleine voetbal te kopen, die op de grond te leggen en er precies met je buik op te gaan liggen, let op, dit zal in het begin ongemakkelijk aanvoelen, juist door al het spanning die daar zit, zal de bal moeilijk erdoorheen breken. Terwijl je dit doet, moet je gewoon schijt hebben aan je buren/familie en lekker diep kreunen vanuit je maag, dit zal de ontspanning namelijk versneller/bevorderen. Als het eenmaal gemakkelijk aanvoelt, wilt het zeggen dat de spanning (tijdelijk) weg is en je dus kan trainen zonder klachten. Hoop dat je hier iets aan hebt.
:roflol::roflol: dafuq is this??

Ik heb reflux, heeft hier toch niets mee te maken? Zelfs als ik teveel druk zet tijdens het kakken kan ik hier last van hebben. Maar de spanning tijdens het squaten en deadliften is natuurlijk net iets hoger dan tijdens het kakken => meer schade

Toch iemand met hersenen

Weet niet wat die 5800 is.

n97 pauperding.

Heb hem 6 maanden gehad. Prachtig ding, moet ik zeggen. Echter na 2 maanden typte ik sneller dan hij het op het schermpje kon laten verschijnen en sloot zichzelf af bij 2 dezelfde letters achter elkaar. Nu laad hij niet meer op.

:roflol::roflol: dafuq is this??

Ik heb reflux, heeft hier toch niets mee te maken? Zelfs als ik teveel druk zet tijdens het kakken kan ik hier last van hebben. Maar de spanning tijdens het squaten en deadliften is natuurlijk net iets hoger dan tijdens het kakken => meer schade

Te veel spanning op dat gebied zetten is nooit goed, probeer dit nou eens voor het kakken en squatten, ik kan je garanderen kan je minder last zal hebben tijdens de daad zelf.

Teveel spanning zetten.
(ik heb reflux) 1.5j geleden, vlak na ik was afgestudeerd (stress) gaan squaten. Was een tijdje geleden en ik ging 'diep'. Op dat moment merkte iets dat er niet juist was, maar ik trainde toch door. Nadien voelde ik slechter en slechter en was na een paar dagen naar de dokter gegaan. Die zei dat ik teveel spanning op mijn buik/middenrif had gezet en hierdoor was mijn maagzuur uit mijn maag gekomen en had mijn darmen en slokdarm aangetast.

Net rugtraining gehad en tijdens mijn eerste werkset voelde ik iets mijn buik 'springen'. Sindsdien voel ik me crap :(
Maar ik had me overslapen en had net gegeten, dus ik hoop dat dit de reden is en er voor derest niets aan de hand is

Hoezo?

Ik heb het over een maaghernia, niet aan de rug. Teveel druk in die regionen kan dat mogelijk veroorzaken.

Te veel spanning op dat gebied zetten is nooit goed, probeer dit nou eens voor het kakken en squatten, ik kan je garanderen kan je minder last zal hebben tijdens de daad zelf.
Lol jij was serieus? :o

Ik heb het over een maaghernia, niet aan de rug. Teveel druk in die regionen kan dat mogelijk veroorzaken.
Intredasting! Ik had er nog nooit over gehoord!!

Factoren die de druk in de buik verhogen zoals regelmatig hoesten, gewichtheffen of zwaarlijvigheid kunnen het risico op een maaghernia verhogen.
:fuu:

Zo werken

geen zin.. last van de rug

mensen op marktplaats..

al weken zie je iets staan.. nooit word er iets op geboden...
bied ik... nog geen 1 min later overboden met 2,50... oke... bied ik overheen... min later weer 2,50 overboden... succes ermee ben der al weer klaar mee...

mensen op marktplaats..

al weken zie je iets staan.. nooit word er iets op geboden...
bied ik... nog geen 1 min later overboden met 2,50... oke... bied ik overheen... min later weer 2,50 overboden... succes ermee ben der al weer klaar mee...

Als je iets wilt moet je ook niet bieden maar bellen.

Denk van de 100 reacties (voor mn vader doe ik dat) als ik terug mail van je mag de auto komen halen voor het geboden bedrag. Of je mag hem komen ophalen graag even bellen voor een afspraak.

Dat er hooguit 3/100 werkelijk reageren

OT: Telefoon ligt nog in de auto, geen zin om naar buiten te lopen om hem te pakken.

Als je iets wilt moet je ook niet bieden maar bellen.

Denk van de 100 reacties (voor mn vader doe ik dat) als ik terug mail van je mag de auto komen halen voor het geboden bedrag. Of je mag hem komen ophalen graag even bellen voor een afspraak.

Dat er hooguit 3/100 werkelijk reageren

moet er wel een nummer bij staan:)

n97 pauperding.

Heb hem 6 maanden gehad. Prachtig ding, moet ik zeggen. Echter na 2 maanden typte ik sneller dan hij het op het schermpje kon laten verschijnen en sloot zichzelf af bij 2 dezelfde letters achter elkaar. Nu laad hij niet meer op.

Bij mij 2 jaar prima gedaan, heb nu de e-7.

Thx :p en alles goed met je mat ? ook even mijn beste wensen aan je overmaken hierbij ;)
Met mijn mat is alles goed, hoor. Beetje vreemde vraag... ;)

Nee, gaat al beter dan de afgelopen dagen. Vlak na de feestdagen gaan werken is toch niet zo'n strak plan, maar zo te lezen ken je dat zelf ook wel. 'k Zag al een tijdje geen flauwe moppen meer van je voorbijkomen, dacht dat je ervandoor was.:p Ook jij gelukkig nieuwjaar en zalige kerstballen!

Oh ja.. mijn dag verpest... euhm... Zonet 2 PR's gezet, dus schaam ik me zelfs niet voor het gespam :D

2 biertjes zijn er een hoop geworden en een fles wiskey op 3 man.

bad id geweest, misselijk als de pest nu.

Met mijn mat is alles goed, hoor. Beetje vreemde vraag... ;)

Nee, gaat al beter dan de afgelopen dagen. Vlak na de feestdagen gaan werken is toch niet zo'n strak plan, maar zo te lezen ken je dat zelf ook wel. 'k Zag al een tijdje geen flauwe moppen meer van je voorbijkomen, dacht dat je ervandoor was.:p Ook jij gelukkig nieuwjaar en zalige kerstballen!

Oh ja.. mijn dag verpest... euhm... Zonet 2 PR's gezet, dus schaam ik me zelfs niet voor het gespam :D

jah vlak na de feestdagen werken is wel wat hard ;).
Maar wel goed zo kom je direct er terug in begin liever met een half weekje dan een volledige :p.
Dank je dat je men moppen flauw vindt... ;)
en de zin moest zijn. Alles goed met je , Mat ?
jammer genoeg span ik me te weinig in om leestekens correct, te verwerken in men posts :D

Wat mijn dag verpest vandaag is beenpijn en weten dat die morgen nog erger wordt !

Terug
Naar boven