- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Ik weet precies wat jij hebt en wat jij hier aan kan doen, om er geheel van af te komen. Je bent niet de enige trouwens, de meeste mannen creëren als het ware een spanningsriem rond hun middel, dmv onzekerheid over dat gebied. De nadelen zijn het alleen niet waard, van maagkrampen tot moeizaam ademen, je gebruikt immers je buik om diep en gezond te kunnen ademen, als daar spanning zit gaat dat lastig.
Wat helpt is om een kleine voetbal te kopen, die op de grond te leggen en er precies met je buik op te gaan liggen, let op, dit zal in het begin ongemakkelijk aanvoelen, juist door al het spanning die daar zit, zal de bal moeilijk erdoorheen breken. Terwijl je dit doet, moet je gewoon schijt hebben aan je buren/familie en lekker diep kreunen vanuit je maag, dit zal de ontspanning namelijk versneller/bevorderen. Als het eenmaal gemakkelijk aanvoelt, wilt het zeggen dat de spanning (tijdelijk) weg is en je dus kan trainen zonder klachten. Hoop dat je hier iets aan hebt.

dafuq is this??Ik heb reflux, heeft hier toch niets mee te maken? Zelfs als ik teveel druk zet tijdens het kakken kan ik hier last van hebben. Maar de spanning tijdens het squaten en deadliften is natuurlijk net iets hoger dan tijdens het kakken => meer schade

en alles goed met je mat ? ook even mijn beste wensen aan je overmaken hierbij