- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat ding is 4,5 jaar oud. Mensen die zo haten op een merk zijn nog 10x erger dan de fanboys, bro. And by bro I mean raging homocoïtusual.Weer een nieuwe truc van Apple uit om je een nieuwe te doen kopen...
Wat een k*tbedrijf, spijtig dan de minder intelligente medemens het nog niet door heeft. Geen Xyzyx om fanboy te spelen deze maal![]()
Daar is ie!
Zal aan je denken tijdens mijn vergadering van 4u... Juuuuuj...
en alles goed met je mat ? ook even mijn beste wensen aan je overmaken hierbij 

[Afbeelding niet meer beschikbaar] egt?Ik had gisteren dus getraind (borst/schouders). Epic spierpijn in m'n borst en schouders, en de rest van m'n lichaam de standaard griepspierpijn. Koorts, hoofdpijn, verminderde eetlust, pijnlijke gewrichten, diarree, **** me. Was vanochtend nog zo fit als 'n hoentje. Stook op 22 graden en heb 'n winterjas aan![]()
Dat ding is 4,5 jaar oud. Mensen die zo haten op een merk zijn nog 10x erger dan de fanboys, bro. And by bro I mean raging homocoïtusual.
Weer een nieuwe truc van Apple uit om je een nieuwe te doen kopen...
Wat een k*tbedrijf, spijtig dan de minder intelligente medemens het nog niet door heeft. Geen Xyzyx om fanboy te spelen deze maal![]()
Dit ding is toch aan vervanging toe, de geluidskaart en jackplugg zijn niet helemaal goed meer ( ben er op gaan zitten toen me oortjes erin zaten). Maar als apps die ik dagelijks gebruik straks niet meer werken dan is dat best wel fcked.
Elk bedrijf doet dit overigens, apple doet niet gek ofso. De 3gs is al uit sinds 2009 he, dat is een behoorlijk tijd dat er updates voor werden gemaakt ookal zijn er nieuwere versies (4,4s,5)

Het is ook te gek voor woorden dat men een paar honderd euro voor een apparaat neer mag tellen dat langer ondersteund word dan 4 jaar .. Hoe durven mensen dat ook te eisen.
Whatsapp werkt nog prima op een oude nokia n97
nokia![]()

Gvd ik denk dat ik mijn maag (weeral) omzeep heb geholpen Door te zwaar te liften![]()
Toch iemand met hersenenWhatsapp werkt nog prima op een oude nokia n97
nokia![]()
Teveel spanning zetten.

Hoezo?
Teveel spanning zetten.
(ik heb reflux) 1.5j geleden, vlak na ik was afgestudeerd (stress) gaan squaten. Was een tijdje geleden en ik ging 'diep'. Op dat moment merkte iets dat er niet juist was, maar ik trainde toch door. Nadien voelde ik slechter en slechter en was na een paar dagen naar de dokter gegaan. Die zei dat ik teveel spanning op mijn buik/middenrif had gezet en hierdoor was mijn maagzuur uit mijn maag gekomen en had mijn darmen en slokdarm aangetast.
Net rugtraining gehad en tijdens mijn eerste werkset voelde ik iets mijn buik 'springen'. Sindsdien voel ik me crap
Maar ik had me overslapen en had net gegeten, dus ik hoop dat dit de reden is en er voor derest niets aan de hand is
Hoezo?
Ik weet precies wat jij hebt en wat jij hier aan kan doen, om er geheel van af te komen. Je bent niet de enige trouwens, de meeste mannen creëren als het ware een spanningsriem rond hun middel, dmv onzekerheid over dat gebied. De nadelen zijn het alleen niet waard, van maagkrampen tot moeizaam ademen, je gebruikt immers je buik om diep en gezond te kunnen ademen, als daar spanning zit gaat dat lastig.
Wat helpt is om een kleine voetbal te kopen, die op de grond te leggen en er precies met je buik op te gaan liggen, let op, dit zal in het begin ongemakkelijk aanvoelen, juist door al het spanning die daar zit, zal de bal moeilijk erdoorheen breken. Terwijl je dit doet, moet je gewoon schijt hebben aan je buren/familie en lekker diep kreunen vanuit je maag, dit zal de ontspanning namelijk versneller/bevorderen. Als het eenmaal gemakkelijk aanvoelt, wilt het zeggen dat de spanning (tijdelijk) weg is en je dus kan trainen zonder klachten. Hoop dat je hier iets aan hebt.