AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Werd vanmorgen wakker om 8 uur terwijl ik om 5 moest beginnen

Koffie was op, rest van de dag chagrijnig

k*t griep

vanmorgen om 10:30 wakker terwijl ik eigenlijk om 11:00 wakker wilde worden

:fuu:

Hoppatee, om vervolgens die-hard om 9:30 uur dertig te posten. Als je het doet, moet je het goed doen :D

Nee kan gebeuren zei die.

Maar werk via uitzendbureau tussen de Polen. Ook in de Polen kantine dus. Had pauze om kwart over 9.

Wel geluk bij een ongeluk. Toch goede nachtrust gehad en kort dagje. Ben normaal ook nooit te laat is niks voor mij.

Had ook trillen van tel afgezet dus de 8 gemiste oproepen ook echt gemist

om 14:00 wakker terwijl ik om 08:00 wakker moest worden.. wadde**** is mis met mij

Ik was wakker om 05:00 uur....PUSSIES !
(met dank aan mijn dochter die mij nog steeds aanziet als klimrek, trampoline, boksbal, voetbal, springkussen etc.)

Vanavond uit eten, morgen sowieso griep.

das echt k*t dat je dan al je kcal van 2 a 3 maaltijden die je gemist hebt naar binnen moeten stampen

idd, heb nog maar 2 tosti's gegeten en meer kan ik er ook niet echt in krijgen :/ maar maandag ga ik weer hard knallen, dan zit ik weer in mn ritme. ik ga ook een afspraak maken voor follow up gesprek emt sportschooltrainer waarbij ik hiudplooimeting ga doen en voedingsschema omgooien etc. ben al zat van de vakantie -.-

idd, heb nog maar 2 tosti's gegeten en meer kan ik er ook niet echt in krijgen :/ maar maandag ga ik weer hard knallen, dan zit ik weer in mn ritme. ik ga ook een afspraak maken voor follow up gesprek emt sportschooltrainer waarbij ik hiudplooimeting ga doen en voedingsschema omgooien etc. ben al zat van de vakantie -.-

Kan niet wachten op het normale ritme, vakantie leuk maar cheatdagen teveel.

alles ondergekotst na wat autosprintjes

wat een p*ssy ben ik ook

Terug
Naar boven