- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
in de rij voor de kassa of in de saunaAls je moet ontlasten doe je dat toch gewoon? Ook al ben je in de gym of waar dan ook

DBB ineens helemaal wit, bij anderen ook?
&OK again

Hier ook.
zaalvoetbaltoernooi gehad, kan nog amper lopen door de spierpijn. Dit krijg ik er van als ik nooit cardio doe en dan ineens maf ga doen
---------- Post toegevoegd Thu 3 Jan 2013 om 19:06 ----------
zaalvoetbaltoernooi gehad, kan nog amper lopen door de spierpijn. Dit krijg ik er van als ik nooit cardio doe en dan ineens maf ga doen![]()
Squaten, wat is dat?Benen zijn gewoon gesloopt. Gisteren sinds 1,5w weer getrained, squaten, had al spierpijn bij het opstaan ( en na het trainen ). Dacht wat te gaan lopen dat gaat er dan wel uit. Is gewoon nog een stuk erger geworden. Een wandelstok zou nu echt geen kwaad kunnen.
Benen zijn gewoon gesloopt. Gisteren sinds 1,5w weer getrained, squaten, had al spierpijn bij het opstaan ( en na het trainen ). Dacht wat te gaan lopen dat gaat er dan wel uit. Is gewoon nog een stuk erger geworden. Een wandelstok zou nu echt geen kwaad kunnen.
Not sure if joking or just shitting his pantsIk moest juist een scheetje laten, ik dacht niemand is in de buurt, schijt ik gewoon mijn onderbroek vol![]()
Ik had gisteren dus getraind (borst/schouders). Epic spierpijn in m'n borst en schouders, en de rest van m'n lichaam de standaard griepspierpijn. Koorts, hoofdpijn, verminderde eetlust, pijnlijke gewrichten, diarree, **** me. Was vanochtend nog zo fit als 'n hoentje. Stook op 22 graden en heb 'n winterjas aan+1 geloof ik. Voel me duidelijk niet goed. Ademhalen doe zeer, hoofdpijn, overal spierpijn (maar goed, dat komt op zich vaker voor). Heb mijn eten wel binnen gekregen.

Heb dan volgende dag echt geen last van koorts enzo, wel garlic-breath 
Whatsapp dat meer dan een week niet werktHeb de nieuwe versie nodig, die toevallig niet op mijn iphone kan..(heb nog steeds pas de 3G). Krijg gelukkig volgende week mijn nieuwe iphone
![]()

Weer een nieuwe truc van Apple uit om je een nieuwe te doen kopen...Dan bedoel je de 3gs toch? Dat zou mooi k*t zijn, ik kan pas over een half kaar een nieuwe telefoon uitkiezen![]()

Weer een nieuwe truc van Apple uit om je een nieuwe te doen kopen...
Wat een k*tbedrijf, spijtig dan de minder intelligente medemens het nog niet door heeft. Geen Xyzyx om fanboy te spelen deze maal![]()
). Maar als apps die ik dagelijks gebruik straks niet meer werken dan is dat best wel fcked.