Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Als je moet ontlasten doe je dat toch gewoon? Ook al ben je in de gym of waar dan ook

zaalvoetbaltoernooi gehad, kan nog amper lopen door de spierpijn. Dit krijg ik er van als ik nooit cardio doe en dan ineens maf ga doen:(

---------- Post toegevoegd Thu 3 Jan 2013 om 19:06 ----------

zaalvoetbaltoernooi gehad, kan nog amper lopen door de spierpijn. Dit krijg ik er van als ik nooit cardio doe en dan ineens maf ga doen:(

Grieperig..

Whatsapp dat meer dan een week niet werkt:( Heb de nieuwe versie nodig, die toevallig niet op mijn iphone kan..(heb nog steeds pas de 3G). Krijg gelukkig volgende week mijn nieuwe iphone:D

---------- Post toegevoegd Thu 3 Jan 2013 om 19:06 ----------

hier in limboland was ook al zaalvoetbaltoernooi

Benen zijn gewoon gesloopt. Gisteren sinds 1,5w weer getrained, squaten, had al spierpijn bij het opstaan ( en na het trainen ). Dacht wat te gaan lopen dat gaat er dan wel uit. Is gewoon nog een stuk erger geworden. Een wandelstok zou nu echt geen kwaad kunnen :o.

Benen zijn gewoon gesloopt. Gisteren sinds 1,5w weer getrained, squaten, had al spierpijn bij het opstaan ( en na het trainen ). Dacht wat te gaan lopen dat gaat er dan wel uit. Is gewoon nog een stuk erger geworden. Een wandelstok zou nu echt geen kwaad kunnen :o.
Squaten, wat is dat?

gister sinds 7 weken weer gesquat

nu epische spierpijn

Ik moest juist een scheetje laten, ik dacht niemand is in de buurt, schijt ik gewoon mijn onderbroek vol :fuux:

+1 geloof ik. Voel me duidelijk niet goed. Ademhalen doe zeer, hoofdpijn, overal spierpijn (maar goed, dat komt op zich vaker voor). Heb mijn eten wel binnen gekregen.
Ik had gisteren dus getraind (borst/schouders). Epic spierpijn in m'n borst en schouders, en de rest van m'n lichaam de standaard griepspierpijn. Koorts, hoofdpijn, verminderde eetlust, pijnlijke gewrichten, diarree, **** me. Was vanochtend nog zo fit als 'n hoentje. Stook op 22 graden en heb 'n winterjas aan :o

Ja, ik zit ook al bijna een week zo met die klote griep! Spierpijn overal, hoofdpijn, altijd koud hebben. Buiten 10 graden, verwarming staat aan en ik heb het koud :/
Gelukkig had ik mijn eetlust min of meer behouden!
Als ik weet dat ik ziek ga worden of al ziek ben, dan vreet ik gewoon veel knoflook en ui (maakt je ook lekker warm van binnen) soms wat sambal bij :p Heb dan volgende dag echt geen last van koorts enzo, wel garlic-breath :p

Dan bedoel je de 3gs toch? Dat zou mooi k*t zijn, ik kan pas over een half kaar een nieuwe telefoon uitkiezen :sad:
Weer een nieuwe truc van Apple uit om je een nieuwe te doen kopen...
Wat een k*tbedrijf, spijtig dan de minder intelligente medemens het nog niet door heeft. Geen Xyzyx om fanboy te spelen deze maal :trollface:

Weer een nieuwe truc van Apple uit om je een nieuwe te doen kopen...
Wat een k*tbedrijf, spijtig dan de minder intelligente medemens het nog niet door heeft. Geen Xyzyx om fanboy te spelen deze maal :trollface:

Dit ding is toch aan vervanging toe, de geluidskaart en jackplugg zijn niet helemaal goed meer ( ben er op gaan zitten toen me oortjes erin zaten :o ). Maar als apps die ik dagelijks gebruik straks niet meer werken dan is dat best wel fcked.

Elk bedrijf doet dit overigens, apple doet niet gek ofso. De 3gs is al uit sinds 2009 he, dat is een behoorlijk tijd dat er updates voor werden gemaakt ookal zijn er nieuwere versies (4,4s,5)

Terug
Naar boven