MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

tumblr_lz5ia86DVz1qdeocv.gif

haha ecto internet hero's

Geen idee man, ging net tanken, geen enkel probleem. Wil starten na het tanken en lukt niet meer.
Batterij is nog goed want hij 'demarreerd' nog maar geeft blijkbaar geen ontsteking meer..

van tevoren niks gemerkt aan de auto qua vreemd geluid oid? geen koelvloeistof/water verloren of water bij je olie?

oh en wat voor auto is het :o

Nee bro, niets gehoord, niets gelekt staat kurkdroog.

bmw e36 325i

hm dan is het iig niet je koppakking :p
ik zou ff een garage bellen of de anwb, kan de brandstofpomp zijn..

weet niet in welke staat de auto is maar kan ook zijn dat het m in je startonderbreking oid zit van de sleutel of contactslot. succes ermee

Al minstens 14 jaar oude auto en dat enkel omdat er BMW op staat :rolleyes:

Ah jongen ken jij mij persoonlijk misschien? Houd gewoon je bek, lever eens een bijdrage aan het forum ipv te bashen.

Is 20 jaar oud voor je informatie, en ik rijd er mee omdat ik houd van klassieke wagens, heb al tig andere wagens gehad die stukken nieuwer waren.

Ah jongen ken jij mij persoonlijk misschien? Houd gewoon je bek, lever eens een bijdrage aan het forum ipv te bashen.

Is 20 jaar oud voor je informatie, en ik rijd er mee omdat ik houd van klassieke wagens, heb al tig andere wagens gehad die stukken nieuwer waren.

Pics!

gister hard borst geknalt in een nieuwe sportschool, gvd niet eens spierpijn...:( yesterday was a BAD day

Nog steeds ziek.. weg gains.

Mijn kleine monster heeft hoge koorts :(

Terug
Naar boven