Kixat
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 305
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
story hierachter?Als ik van mijn vrouw geen bokszak mag ophangen op zolder.......tja, je moet toch wat he.
Heb haar inmiddels wel uitgelegd dat bokszakken niet terugslaan, over het algemeen.
Lief ding verder wel hoor, maar gewoon een drang, weet niet wat het is. Vorm van autisme denk ik. Wekker gaat, even uitrekken, BAM, goeiemorgen schat.

Als ik van mijn vrouw geen bokszak mag ophangen op zolder.......tja, je moet toch wat he.
Heb haar inmiddels wel uitgelegd dat bokszakken niet terugslaan, over het algemeen.
Lief ding verder wel hoor, maar gewoon een drang, weet niet wat het is. Vorm van autisme denk ik. Wekker gaat, even uitrekken, BAM, goeiemorgen schat.
Uhu, dat is de beste coïtus
Nee wanneer vrouwen iets proberen goed te maken

there there[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
). 
Kalm mijn lief homovriendje, bedaart u en de punten zullen wel komen.![]()
brb 5,5 uur slapen om morgen naar school te gaan, luister exaam afleggen en hierna te horen krijgen wanneer ik mijn mondeling examen mag afleggen (sta niet op de lijst).
Waarschijnlijk is dat als laatste, dus het zal pas rond een uur of 14u mijn beurt zijn![]()

It's a trapKalm mijn lief homovriendje, bedaart u en de punten zullen wel komen.
Succes, nog een nachtzoentje zodat je zeker goed gaat slapen![]()

Zit je nog steeds in de ontkenningsfase?It's a trap
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
en no homo![]()