Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Beide herkansingen of net wel of net niet gehaald fuark, maar weer beginnen met duimen draaien..

2x 5htp pilletje = hele nacht zweten, constant wakker worden en rond 8 uur weer inslapen om om 11 uur brak op te staan.

Vrouw sloeg terug, vukkit

Als ik van mijn vrouw geen bokszak mag ophangen op zolder.......tja, je moet toch wat he.
Heb haar inmiddels wel uitgelegd dat bokszakken niet terugslaan, over het algemeen.

Lief ding verder wel hoor, maar gewoon een drang, weet niet wat het is. Vorm van autisme denk ik. Wekker gaat, even uitrekken, BAM, goeiemorgen schat.

Als ik van mijn vrouw geen bokszak mag ophangen op zolder.......tja, je moet toch wat he.
Heb haar inmiddels wel uitgelegd dat bokszakken niet terugslaan, over het algemeen.

Lief ding verder wel hoor, maar gewoon een drang, weet niet wat het is. Vorm van autisme denk ik. Wekker gaat, even uitrekken, BAM, goeiemorgen schat.

Jij bent wel vrouwvriendelijk he... :D

Ze heeft het toch goedgemaakt?

Zere schouder... Hoop dat het morgen beter is... Wil nog even zwemmen

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

tumblr_lrsnzdBKye1qafrh6.gif

brb 5,5 uur slapen om morgen naar school te gaan, luister exaam afleggen en hierna te horen krijgen wanneer ik mijn mondeling examen mag afleggen (sta niet op de lijst :mad:).
Waarschijnlijk is dat als laatste, dus het zal pas rond een uur of 14u mijn beurt zijn :mad:

tumblr_lrsnzdBKye1qafrh6.gif

brb 5,5 uur slapen om morgen naar school te gaan, luister exaam afleggen en hierna te horen krijgen wanneer ik mijn mondeling examen mag afleggen (sta niet op de lijst :mad:).
Waarschijnlijk is dat als laatste, dus het zal pas rond een uur of 14u mijn beurt zijn :mad:
Kalm mijn lief homovriendje, bedaart u en de punten zullen wel komen.
Succes, nog een nachtzoentje zodat je zeker goed gaat slapen :) :kiss:

Terug
Naar boven