AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

3 nachten na elkaar maagpijn en amper geslapen :(

Ziekjes zijn dag 5. K*tzooi, dan ben ik liever 1 of 2 dagen goed ziek.

Veels te kort slaap gehad. Little monster zwaar verkouden en heeft heel de nacht liggen hoesten.. arm ventje

kerstvakantie, bier en veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vlees.

5,5 foute kerstkilo's aangekomen. :(

Vergeten uit te stappen, nu aan het wachten op de trein terug pff

Vergeten uit te stappen, nu aan het wachten op de trein terug pff
Das echt een hatelijke :/

OT: shakes maken met extra fruit en melk in de blender. Is met een beker bij dus kan maar beperkte hoeveelheid in. Juist tot aan de rand wat ik er in doe. Gans gepruts en gesmos om die beker erin te klikken. Altijd zo'n plakkerige boel :(

(maar shake is wel lekker :D)

hoeveel had je dan wel op ? :)
ik weet enkel van magnesium dat het helpt bij concentratie als ik me niet vergis.
been stijfheid is heel miniem vandaag maar nog aanwezig na work out van vrijdag,
iets te hard gegaan wss.

Wat mijn dag verpest : kak en pis opruimen op men nuchtere maag ...
Zie PM ;)

Straks werken terwijl ik wel wat anders te doen heb :mad:

Zie PM ;)

Straks werken terwijl ik wel wat anders te doen heb :mad:
Magnesium helpt bij krampen?

Als ik (op rust of op trainingsdagen) mn kuitspieren opspan om deze wat te flexen, dan schiet hier vrij snel een kramp in. Zou magnesium hier tegen helpen?

Magnesium helpt bij krampen?

Als ik (op rust of op trainingsdagen) mn kuitspieren opspan om deze wat te flexen, dan schiet hier vrij snel een kramp in. Zou magnesium hier tegen helpen?

heb gehoord van wel! en misschien taurine??? kalium kan ook helpen.

OT: gister lekkere 50,- te pakken voor ondeugdelijk licht op me fiets. terugweg van dfe gym naar huis. mijn dag zou niet verpest kunnen worden gisteren om een andere reden, daarom is mijn dag nu verpest. maar echt k*t.

Griep heeft me te pakken:(

adblocker shitbende

Ik kan niks meer vinden van dutchbafferbuilding vinden :(

Terug
Naar boven