XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Een enkeling misschien, het overschot van de vrouwen in Oude, Nieuwe of Boven Pekela is bepaald geen frikandel speciaal en rookt ook nog een zware shag, maar geen Van Nelle, want dat is te duur. De vrouwen daar kan je eerder een frikandel oorlog noemen.

ja, heb je toch gelijk in. pall mall rood XXL is volgens mij het vaakst gerookt in pekel als ik me niet vergis. en als ze shag roken gebruiken ze risla vloei om dat mascotte te ingewikkeld is voor pekelders. ik ben een van de weinige niet-rokers volgens mij..

Geen idee man, ging net tanken, geen enkel probleem. Wil starten na het tanken en lukt niet meer.
Batterij is nog goed want hij 'demarreerd' nog maar geeft blijkbaar geen ontsteking meer..

Startonderbreker, immobilizer, kan vanalles zijn... Garage will know.

Vanavond helemaal niets te doen. Vrienden zijn voetballen, ik zit op mijn kamer met krukken. Dadelijk maar eens even studeren, maar dan is de avond nog lang...

had presentatie over een boek samen met een andere jongen en meisje, we moesten met zn drieen aan een tafel zitten en erover discussieren. ik vond dit gesprek ontzettend nep en gay overkomen en moest de hele tijd keihard lachen samen met die andere jongen waardoor mijn lerares helemaal gek werd. heb een onvoldoende gekregen :( voel me daar best k*t over, dat heb ik altijd met presentaties dat ik keihard moet lachen of domme dingen vertel. ik had ook een keer een presentatie over de mcdonalds en had toen vet veel dikke mensen in mijn powerpoint staan, ik had er ook neergezet dat mcdonalds jaarlijks in europa 85 miljoen euro verdient qua omzet, zeg ik doodleuk ''mcdonalds maakt jaarlijks in europa 58 miljoen euro winst met omzet'' terwijl ik bloedserieus naar het getal 85 miljoen zit te wijzen. wtf is wrong with me :/

jezus jij bent best een phaggot of niet, elke vrouw op dbb keihard whiteknighten en het ook opnemen voor labiele mensen die het niet eens voor zichzelf op kunnen nemen, en dan boos worden dat je een keer daarvoo op je vingers word getikt, jankerd

+1

had presentatie over een boek samen met een andere jongen en meisje, we moesten met zn drieen aan een tafel zitten en erover discussieren. ik vond dit gesprek ontzettend nep en gay overkomen en moest de hele tijd keihard lachen samen met die andere jongen waardoor mijn lerares helemaal gek werd. heb een onvoldoende gekregen :( voel me daar best k*t over, dat heb ik altijd met presentaties dat ik keihard moet lachen of domme dingen vertel. ik had ook een keer een presentatie over de mcdonalds en had toen vet veel dikke mensen in mijn powerpoint staan, ik had er ook neergezet dat mcdonalds jaarlijks in europa 85 miljoen euro verdient qua omzet, zeg ik doodleuk ''mcdonalds maakt jaarlijks in europa 58 miljoen euro winst met omzet'' terwijl ik bloedserieus naar het getal 85 miljoen zit te wijzen. wtf is wrong with me :/

Pre natale lobotomie. Komt precies met deze symptomen over.

85 miljoen omzet voor de mac in europa, welke bron heb je daarvoor gebruikt lol

"winst met omzet" dafuq

downloads die niet harder gaan dan 250 kbp/s gvd fml

winst met omzet

lolwut

Pre natale lobotomie. Komt precies met deze symptomen over.

kan je uitleggen wat het is? kan geen goed uitleggende topics op google vinden. leraren vinden mij een lul omdat ik zo vaak onbedoelt serieus ben maar ik kan er echt niks aan doen, echt wtf..

---------- Post toegevoegd Tue 8 Jan 2013 om 23:47 ----------

ik ben niet zon kenner op economisch gebied, vandaar dat ik een pretpakket heb

Hoe meer ik afval, hoe meer die puffy nipples opvallen.
Toch maar eens kijken voor operatie

Publieke herinnering aan de forumregels: gebruik dit topic waarvoor het bedoeld is, dus niet voor slow chat maar posts gerelateerd aan de titel/onderwerp van de OP. Anders gaat het op slot.

add blocker moeten uitzetten :(

Terug
Naar boven