- Waardering
- 377
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 76kg
Een enkeling misschien, het overschot van de vrouwen in Oude, Nieuwe of Boven Pekela is bepaald geen frikandel speciaal en rookt ook nog een zware shag, maar geen Van Nelle, want dat is te duur. De vrouwen daar kan je eerder een frikandel oorlog noemen.
ja, heb je toch gelijk in. pall mall rood XXL is volgens mij het vaakst gerookt in pekel als ik me niet vergis. en als ze shag roken gebruiken ze risla vloei om dat mascotte te ingewikkeld is voor pekelders. ik ben een van de weinige niet-rokers volgens mij..

voel me daar best k*t over, dat heb ik altijd met presentaties dat ik keihard moet lachen of domme dingen vertel. ik had ook een keer een presentatie over de mcdonalds en had toen vet veel dikke mensen in mijn powerpoint staan, ik had er ook neergezet dat mcdonalds jaarlijks in europa 85 miljoen euro verdient qua omzet, zeg ik doodleuk ''mcdonalds maakt jaarlijks in europa 58 miljoen euro winst met omzet'' terwijl ik bloedserieus naar het getal 85 miljoen zit te wijzen. wtf is wrong with me :/